|
загадки з прислівниками
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «загадки з прислівниками», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Твір з української мови у публіцистичному стилі - Загадки куполів православних храмів
Загадки куполів православних храмів >>>>
-
Натурфілософія як основа світосприйняття первісної людини
Завдання: 1. Натурфілософія як основа світосприйняття первісної людини 2. Міфологічна свідомість як основа світосприйняття людини 3. Прислів’я, приказки, загадки. Зародки мистецтва >>>>
-
Значение греческой литературы для мировой цивилизации
Назва роботи Значение греческой литературы для мировой цивилизации Розділ Література Вид роботи Контрольна робота Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст I. ЗНАЧЕНИЕ ГРЕЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 2 ДЛЯ МИРОВОЙ ЦИВИЛИЗАЦИИ. 2 II. ИСТОРИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ ВОЗНИКНОВЕНИЯ 2 ДРЕВНЕГРЕЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ. 2 1. Предмет и значение литературы Древней Греции. 2 2. Античное рабовладельческое общество. 3 3. Греческие племена и наречия. 3 4. Язык древнегреческой литературы. 3 III. ИСТОКИ ДРЕВНЕГРЕЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ. 5 1. Народно-поэтическое творчество и мифология. 5 2. Сказки, басни (Эсоп), загадки и пословицы. 5 3. Народная песня, ее происхождение и формы. 6 IV. ПОЭМЫ ГОМЕРА. 7 1. Сказание о Троянской войне. 7 2. Общий характер поэм. 7 3. Главные образы поэм. 8 4. Значение поэм Гомера. 10 V. ФОРМЫ ЛИРИЧЕСКОЙ ПОЭЗИИ. 10 1. Греческая лирика и ее формы. 10 2. Элегия и ямб. 11 3. Эпиграммы. 11 4. Основные жанры прозаической литературы. 11 VI. ЛИТЕРАТУРА ЭЛЛИНИЗМА. 12 1. Общая характеристика эпохи эллинизма. 12 2. Эллинистическая образованность. 12 3. Реализм и натурализм. 13 VII. СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ. 14 >>>>
-
Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини
Теоретична частина 3 1. Характеристика методів дослідження мислення та мовлення особистості 3 2. Послідовність проведення емпіричного дослідження особливостей мислення 5 3. Типові помилки в дослідженні мислення й мовлення особистості та методи запобігання їм. 8 Практична частина 10 Лабораторна робота № 1 10 Лабораторна робота № 1 Мета: ознайомити студентів із процедурою визначення лабільності-ригідності розумових процесів за допомогою методу "словесний лабіринт". Мета: виявлення рухливості або лабільності розумових процесів. Лабораторна робота № 2 14 Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження особливостей наочно-образного мислення "піктограма". Необхідний матеріал: Чисті аркуші паперу, прості та кольорові олівці, секундомір. Лабораторна робота № З 17 Мета: сформувати у студентів навички дослідження за методикою вивчення індивідуально-психологічних особливостей мислення "відгадування загадки". Список використаної літератури 19 >>>>
-
Ділова мова і література
Контрольна робота з української мови № 4 3 Дати короткі визначення мовознавчих понять та чітке формулювання правил навести по 10 прикладів. 3 1. Займенник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Співвіднесеність займенників з іменниками, прикметниками і числівниками. 3 2. Розряди займенників за значенням: особові, зворотні, присвійні, вказівні, означальні, питальні, відносні, неозначені, заперечні; їхні морфологічні ознаки. Особливості їх відмінювання та написання. Способи творення займенників. Написання разом і через дефіс. Написання займенників з прийменником. 4 3. Прислівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. 5 4. Розряди прислівників. Ступені порівняння якісно-означальних прислівників, творення простої та складеної форм вищого та найвищого ступенів порівняння прислівників. Зміни приголосних при творенні вищого ступеня прислівників. 6 5. Написання прислівників разом і через дефіс. Особливості написання й та і в кінці прислівників; написання н та нн у прислівниках. Правопис НЕ, НІ з прислівниками. Способи творення прислівників. 7 6. Дієслово, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Форми дієслова. Перехідні та неперехідні дієслова. 9 8. Дієвідміни дієслів, особливості дієвідмінювання. Час дієслова. Морфологічні ознаки дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу. Способи творення дієслів. 12 9. Дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Активні та пасивні дієприкметники, їх творення та написання. Відмінювання дієприкметників. НЕ з дієприкметниками. Правопис -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження. Дієприкметниковий зворот. 13 10. Дієприслівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Творення дієприслівників доконаного та недоконаного виду. Написання НЕ з діє прислівниками. Написання -Й в кінці дієприслівників. Дієприслівниковий зворот. 16 >>>>
-
1.Соціально-культурні процеси в епоху Нового часу. Формування засад. 2.Філософія Ф.Бекона
Вступ 3 1. Соціально-культурні процеси в епоху Нового часу. 4 Формування нових засад. 4 2. Філософія Френсіса Бекона. 10 Висновки 14 Література 15 Вступ Вважається, що західноєвропейська цивілізація зробила крок назад після падіння Римської імперії та встановлення середньовічних порядків і образу мислення, а наступна епоха – епоха Ренесансу – відновлює рух прогресу, повертається до людських цінностей, змушує засумніватися в релігійних основах. З цієї точки зору, Новий час, що був наступною епохою після Відродження, оцінюється неоднозначно – з одного боку, це, безперечно, рух вперед – розвиток науки, техніки, промисловості були на порядок вище за середньовічні. З іншого боку, зміцнення релігійного світогляду, оновлення та реформація церковного життя, „очищення” віри від непотрібних елементів, змушує говорити про продовження панування християнської моралі та світогляду у суспільній думці того часу, зміцнення їх позицій. Суспільно-політичний та культурний розвиток Нового часу породив нові філософські концепції, змусив людство по-іншому поглянути на свою роль та значення в розвитку цивілізації, пізнанні Всесвіту та свого буття в ньому. Дана робота присвячена визначенню соціально-культурних процесів, що тривали у Західній Європі у той час, та їх впливу на формування нових філософських засад. Не менш важливим вважається при цьому розгляд творчості Френсиса Бекона, який заклав нові методологічні основи наукового пізнання природи. Висновки Новий час став періодом бурхливого розвитку природознавчих наук. В залежності від цього в його межах заклалися достатні передумови для подальшого наступу людини на пізнання природи. Неоднозначність мислителів, науковців того часу в оцінці методів та шляхів такого пізнання цілком було залежним від різноманіття філософських, ідейно-теоретичних, політичних, соціальних, культурних поглядів. На подібну неоднорідність концептуальної палітри вказували значні соціально-політичні потрясіння, які відбувалися в період Нового часу. Суспільні процеси мали масових прихильників як серед прибічників абсолютизму, так і з боку демократичних сил; як серед палких апологетів традиційної католицької церкви, так і серед її реформаторів; в культурі відбувалося еклектичне співіснування реалізму, романтизму і класицизму. Суспільство потребувало свого осмислення та оцінки з рівня найвищих абстрактних узагальнень, котрі можна було провести в межах тільки філософської науки. Така неоднозначність вимагала винаходу якогось одного, але дійсно правильного, істинного критерію, за допомогою якого можна було б розв’язати дуалістичні загадки епохи. Ті методи, що існували до цього, були не здатні розв’язати проблеми сучасності. В цьому світлі вчення Ф.Бекона про потенціал індуктивного пізнання, яке зародилося саме в Новий час, заслуговує на увагу як метод істинного відображення дійсності: як природи, так і суспільства. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.031125 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|