-
Контрольна з курсу „Економічна діагностика” (КНЕУ)
Завдання 2 2
1. «Вертикальна» та «горизонтальна» діагностика балансу підприємства 2
2. Діагностика платоспроможності підприємства 6
3. Діагностика фінансової стійкості 9
4. Діагностика ефективності виробництва 11
5. Прогноз ймовірності банкрутства (розрахунок Z-рахунку Альтмана) 14
6. Загальні висновки щодо фінансового стану підприємства 15
Література 19
ДОДАТОК А. Фінансова звітність АТ „...” 20
-
Економічна діагностика
ОЦІНЮВАННЯ ОСНОВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ 3
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 6
1. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВАЛЮТИ БАЛАНСУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНIЯ «ЯСЕН» 6
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ МАТЕРІАЛЬНИХ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ ВАТ «ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНIЯ «ЯСЕН» 13
3. АНАЛІЗ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНIЯ «ЯСЕН» 21
4. ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНIЯ «ЯСЕН» 22
5. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ВАТ «ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНIЯ «ЯСЕН» 24
6. ДІАГНОСТИКА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ТА ЛІКВІДНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНIЯ «ЯСЕН» 28
ЛІТЕРАТУРА 31
ДОДАТОК 32
-
Економічна діагностика
ВСТУП 3
ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 5
1. МЕТОДИ І ЗАСОБИ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5
2. АДАПТИВНІСТЬ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ОЦІНКА 13
ВИСНОВКИ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
-
Економічна діагностика
План
1. Профіль галузі і загальна характеристика
2. Оцінка рушійних сил розвитку галузі
3. Оцінка сил конкуренції
4. Діагностика конкурентних позицій підприємств соперників
5. Аналіз найближчих конкурентів
6. Визначення провідних факторів успіху і ії оцінка
7. Перспективи розвитку галузі
-
Економічна діагностика
Методика діагностики конкурентоспроможності продукції 3
Література 14
Практичне завдання. Методика діагностики конкурентоспроможності продукції на прикладі під-ва 15
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 30
-
Економічна діагностика
Завдання 1.
План
1. Профіль галузі і загальна характеристика
2. Оцінка рушійних сил розвитку галузі
3. Оцінка сил конкуренції
4. Діагностика конкурентних позицій підприємств соперників
5. Аналіз найближчих конкурентів
6. Визначення провідних факторів успіху і ії оцінка
7. Перспективи розвитку галузі
-
Організаційний розвиток підприємства та економічна діагностика
Вступ 3
Аналіз необхідності реструктурізації підприємства 4
Висновки 12
Список використаної літератури 13
Додаток 1. Баланс ЗАТ «...» на 31 грудня 2006 року 14
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ «...» за 2006 рік 17
-
Контрольна в КНЕУ
Завдання 3. 2
Виконати аналіз та оцінити зовнішні макроекономічні фактори оточення, що справляють вплив на досліджуване підприємство. Результати представити в табличній формі. 2
Завдання 4. 5
Здійснити аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності досліджуваного підприємства. Результати представити в табличній формі. 5
Завдання 3. (с. 244-245) 8
Скласти матрицю управлінських здібностей персоналу досліджуваного підприємства в табличній формі. 8
Завдання 4. (с.245) 11
1) Описати процес розробки системи планів на досліджуваному підприємстві. 11
2) З’ясувати та оцінити загальну мету й конкретні цілі діяльності досліджуваного підприємства. Обґрунтувати вибір стратегії розвитку фірми. 17
-
Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види економічної діагностики підприємства 5
1.2. Особливості економічної діагностики 7
1.3. Діагностика конкурентного середовища і конкурентоспроможності підприємства 11
РОЗДІЛ ІІ. ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТП „Назва”) 15
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства 15
2.2. Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства 19
2.3. Діагностика конкурентного середовища та конкурентоспроможності ТП „Назва” 26
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 35
3.1. Діагностика подальшого розвитку ТП „Назва” 35
3.2. Шляхи покращення конкурентних позицій ТП „Назва” 39
3.3. Оцінка запропонованих заходів 44
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
-
Економічна діагностика металургійної галузі (чорна металургія)
1. Визначення профілю галузі 3
2. Оцінка рушійних сил розвитку галузі 5
3. Оцінка конкурентних сил галузі 8
4. Аналіз конкурентних позицій підприємств-соперників 9
5. Діагностика найбільших конкурентів 14
6. Ключові фактори успіху 17
7. Перспективи розвитку галузі 19
Література 20
-
Економічна діагностика металургійної галузі (чорна металургія)
1. Визначення профілю галузі 3
2. Оцінка рушійних сил розвитку галузі 5
3. Оцінка конкурентних сил галузі 8
4. Аналіз конкурентних позицій підприємств-соперників 9
5. Діагностика найбільших конкурентів 14
6. Ключові фактори успіху 17
7. Перспективи розвитку галузі 19
Література 20