|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75264654
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Розбивка проекту на фази життєвого циклу
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 5
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 8
5. Управління і планування проекту 11
5.1. Планування проекту 11
5.2. Стратегічні цілі підприємства: 13
5.3. Критерії відбору проекту: 14
5.4. Процес виконання проекту. 14
6. Економічна доцільність проекту 16
Висновки 20
Література 21
-
Розбивка проекту на фази життєвого циклу
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 6
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 6
4. Формування команди проекту 9
5. Управління і планування проекту 13
5.1. Планування проекту 13
5.2. Стратегічні цілі підприємства: 16
5.3. Критерії відбору проекту: 16
5.4. Процес виконання проекту. 17
6. Економічна доцільність проекту 20
Висновки 23
Література 24
Література 24
-
Розбивка проекту на фази життєвого циклу
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 6
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 6
4. Формування команди проекту 9
5. Управління і планування проекту 13
5.1. Планування проекту 13
5.2. Стратегічні цілі підприємства: 16
5.3. Критерії відбору проекту: 16
5.4. Процес виконання проекту. 17
6. Економічна доцільність проекту 20
Висновки 23
Література 24
Література 24
-
Життєвий цикл проекту характеристика фази життєвого циклу проекту
Зміст
Вступ 3
1. Поняття інвестиційних проектів. 4
2. Життєвий цикл проекту 10
Висновок 14
Література 15
-
Концепція життєвого циклу розвитку системи, основні фази та їх зміст
Вступ 3
1. Концепція життєвого циклу розвитку системи 4
2. Етапи життєвого циклу організації в бізнесі та їх характеристика 7
2.1 Етап формування 7
2.1.1 Стадія формування і розвитку 7
2.1.2 Стадія стабілізації і стагнації 9
2.1.3 Стадія кризи 10
2.2 Етап "механізації" 12
2.2.1 Стадія формування і розвитку 13
2.2.2 Стадія стабілізації і стагнації 14
2.2.3 Стадія кризи 15
2.3 Етап "внутрішнього підприємництва" 16
2.3.1 Стадія формування і розвитку 17
2.3.2 Стадія стабілізації і стагнації 19
2.3.3 Стадія кризи 20
2.4 Етап "управління якістю" 22
Висновки 25
Література 27
1. Андреева Г.М. Социальная психология. М., 1980.
2. Антоненко И.В. Личностный аспект деятельности предпринимателя: Дисс. канд. психол. наук. М., 1995.
3. Ариес Ф. Человек перед лицом смерти. М., 1992.
4. Бабаева Л. Образ предпринимателя на страницах газет // Деловой мир. 1992. № 48.
5. Базаров Т.Ю. Управление персоналом развивающейся организации. М., 1996.
6. Берл Г. Создать свою фирму. М., 1994.
7. Гербер М. Создание предприятия, которое работало бы: Предпринимательство: миф и реальность. М., 1996.
8. Дракер П. Управление, нацеленное на результаты. М., 1992.
9. Емельянов Е. Н., Поварницына С. Е. Психология бизнеса. М:ВВСУ, 2001
10. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Когда в фирме одни «организаторы»: Психологические типы и формирование «команд». // Alter Ego. 1993. № 1.
11. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Миссия организации, или Зачем выяснять «зачем»? // Организационное развитие. 1996. Сентябрь.
12. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Психология маркетинга. Формирование маркетингового мышления: Введение в практическую социальную психологию. М., 1994.
13. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Точки отсчета в стратегическом планировании // Организационное развитие. 1997. № 6.
14. Казиев В.М. Введение в системный анализ и моделирование. М:ИМОАС, 2001
15. Козак Н. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації.//Журнал "Рынок капитала" №13-14, липень 2000р.
16. Кузнечкин С. Системный подход к познанию систем любой физической природы. М:МГУ, 1999
17. Кузнєцова Р. Визначення потреби у нових робочих місцях // Економіка України. - 1999. - №9. - С. 30-37
18. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб., 1996.
19. Ландрам Д. Тринадцать женщин, которые изменили мир. Ростов-на-Дону, 1997.
20. Ландрам Д. Тринадцать мужчин, которые изменили мир. Ростов-на-Дону, 1997.
21. Лапин А. Формирование системы управления персоналом (региональный и микроэкономический аспекты).// Регионы и управление, №5 , 2000
22. ЛэндП. Менеджмент — искусство управлять: Секреты и опыт практического менеджмента. М., 1995.
23. Мельник В.І. Економіка праці: навчально-методичний посібник. К.:КІБіТ, 1999 р.
24. Методика оценки персонала, ориентированной на результат: руководители. К:ТАСИС, 2001
25. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р.
26. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність./Під ред. С.Ф.Покропивного, К:КНЕУ, 1998, С.24
27. Управление персоналом Под ред. Т.Ю.Базарова. "Центр Кадровых Технологий - XXI век". М. 2001
28. Шершньова З.Е., Оборська С.В. Стратегічне управління. К:КНЕУ – 1999
-
Концепція життєвого циклу розвитку системи, основні фази та їх зміст
Вступ 3
1. Концепція життєвого циклу розвитку системи 4
2. Етапи життєвого циклу організації в бізнесі та їх характеристика 7
2.1 Етап формування 7
2.1.1 Стадія формування і розвитку 7
2.1.2 Стадія стабілізації і стагнації 9
2.1.3 Стадія кризи 10
2.2 Етап "механізації" 12
2.2.1 Стадія формування і розвитку 13
2.2.2 Стадія стабілізації і стагнації 14
2.2.3 Стадія кризи 15
2.3 Етап "внутрішнього підприємництва" 16
2.3.1 Стадія формування і розвитку 17
2.3.2 Стадія стабілізації і стагнації 19
2.3.3 Стадія кризи 20
2.4 Етап "управління якістю" 22
Висновки 25
Література 27
-
Концепції життєвого циклу товару
В представленій роботі докладно розглянуто питання концепції життєвого циклу товару. У першій частині викладено теоретичні аспекти даного питання. У другій розглянуто практичний приклад стадій життєвого циклу медичного препарату „Софтовак” конкретної фірми.
Зміст.
Вступ. 3
1. Концепції життєвого циклу товару. 4
1.1 Життєвий цикл товару. 4
1.2 Види кривих життєвого циклу товару. 6
1.3. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 10
2. Етапи життєвого циклу товару „Софтовак” фармацевтичної фірми Люпін. 12
2.1 Етап вивчення і розробки.. 12
2.2. Этап выведения продукта на рынок.. 14
2.3. Этап росту. 16
2.4. Етап зрілості. 18
2.5. Етап занепаду. 20
Висновок. 23
Літературні джерела. 24
-
Концепції життєвого циклу товару фірми
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Концепція життєвого циклу товару 5
1.1. Суть концепції та напрямки її використання 5
1.2. Характеристика етапів життєвого циклу товару 7
Розділ 2. Формування стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 14
Висновки 22
Список використаної літератури 25
Метою даної роботи є розширення та поглиблення теоретичних та практичних знань з маркетингу, розкриття сутності маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару.
Завданням роботи є аналіз маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару.
Об’єктом дослідження є прояви маркетингових стратегій на різних етапах ЖЦТ, приклади з діяльності підприємств.
Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з формами маркетингових стратегій та ефективністю їх застосування на різних етапах життєвого циклу товару.
Відповідно до мети були поставлені наступні завдання.
1. Висвітлити теоретичні засади життєвого циклу товару та його етапів.
2. Проаналізувати маркетингові стратегії на різних етапах ЖЦТ.
Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури.
Інформаційною основою дослідження є різноманітні навчальні посібники, підручники, монографії економістів, періодичні видання.
-
Концепція життєвого циклу товару фірми
ЗМІСТ
Вступ 3
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 7
Висновки 15
Література 16
-
Концепція життєвого циклу товару фірми
ВСТУП 3
1. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ 5
1.1. Концепція життєвого циклу товару 5
1.2. Різновиди кривих життєвого циклу товару 11
1.3. Життєвий цикл стилю, моди й фетишу 12
1.4. Критика концепції життєвого циклу товару 14
2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 18
2.1. Етап впровадження 18
2.2. Етап зростання 23
2.3. Етап зрілості 25
2.4. Етап спаду 32
ВИСНОВКИ 38
Список використаних джерел 40
-
Концепція життєвого циклу товару фірми
1. Поняття життєвого циклу товару 3
2. Практичний приклад по першому питанню (на прикладі підприємства) 8
3. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 11
Етап впровадження 12
Етап зростання 14
Етап зрілості 15
Етап спаду 17
4. Практичний приклад по другому питанню 21
Список використаної літератури 25
Cгенерировано за 0.331064 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|