|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75251642
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Особливості управління депозитними ставками
Вступ 3
1. Оптимізація співвідношення між депозитними та кредитними процентними ставками 4
2. Особливості управління депозитними ставками 12
Висновки 20
Задача 5 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
-
Співвідношення між механизмом и апаратом держави
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Поняття та роль механізму держави в здійсненні державних функцій 5
2. Поняття та структура державного апарату 9
2.1. Поняття апарату держави 9
2.2.Структура державного апарату 14
3. Принципи організації діяльності апарату сучасної демократичної держави 22
Висновок 26
Список використаної літератури 29
-
Співвідношення між механизмом и апаратом держави
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Поняття та роль механізму держави в здійсненні державних функцій 5
2. Поняття та структура державного апарату 9
2.1. Поняття апарату держави 9
2.2.Структура державного апарату 14
3. Принципи організації діяльності апарату сучасної демократичної держави 22
Висновок 26
Список використаної літератури 29
-
Специфіка співвідношення між соціальною службою та клієнтом
Вступ 3
1. Теоретичні основи діяльності соціальних служб в інтересах клієнтів. 4
2. Особливості надання соціальних послуг соціальними службами. 10
3. Специфіка взаємодії Центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з своїми клієнтами. 18
4. Моральні засади діяльності працівників соціальних служб. 21
Висновки 28
Література 29
Вступ
Соціальна робота як професія виникла в Україні близько п’ятнадцяти років тому. Поява нового фаху була спричинена масштабними змінами у нашому суспільстві, пов’язаними із соціальною кризою та, як наслідок цього, появою вразливих груп населення, які потребували професійної допомоги та підтримки – і не лише матеріальної. Соціально-економічна криза супроводжувалась ідейною: руйнувались ідеологічні принципи та догми, звичні для суспільства, відбувалася втрата почуття внутрішньої визначеності та стабільності. В таких умовах з’являлися нові соціальні інститути, формувалися нові взаємовідносини між ними. Соціальні служби, які з’явилися в цей час, стали знаряддям соціальної політики держави, яка проголосила курс на підтримку та соціальну допомогу тим, хто її потребує в нових соціально-економічних умовах. Крім того, такого підходу вимагало і світове співтовариство, де втілення принципів гуманізації та соціального захисту мало багаторічний досвід та практику.
Сучасні соціальні служби в Україні – це комплекс соціальних служб, які створюються відповідно до потреб найменш захищених членів суспільства і реалізують певні напрями соціальної роботи, орієнтовані на надання допомоги клієнтам у подоланні складних життєвих обставин. Взаємовідносини між соціальними службами і їх клієнтами тільки формуються, знаходять своє законодавче підтвердження. Все більше різноманітних суб’єктів соціальної структури суспільства становляться втягнутими у благородну справу допомоги людям, їх підтримки та допомоги знайти своє місце у новому сучасному житті. Специфіка співвідношення між соціальними службами та клієнтами потребує всебічного розгляду, аналізу з метою подальшого вдосконалення форм і методів соціальної роботи.
Висновки
Особливостями функціонування соціальних служб є їхнє втручання в різноманітні сфери життєдіяльності клієнта з метою надання йому допомоги в складних життєвих обставинах. Персонал соціальних служб повинен складатися з фахівців багатьох напрямків, що задіяні для вирішення проблем людей, котрі потребують допомоги. Враховуючи край важливі для суспільства наслідки роботи соціальних служб, держава створює відповідні умови для їх роботи, законодавчо закріплює необхідні положення, які допомагають соціальним службам в реалізації напрямків соціального захисту населення. Разом з цим, на персонал соціальних служб накладається певна відповідальність за свої дії, вимагається висока степінь професіоналізму та дотримання моральних норм.
Сумлінне ставлення до справи, відповідальність, чесність, по рядність, принциповість, цілеспрямованість – ці якості потрібні усім спеціалістам соціальних служб. Для соціальних працівників вони є суттю спеціальності, запорукою успішного виконання професійних обов'язків, громадського визнання і морального самоутвердження. Вказані якості необхідні для усіх видів соціальної роботи, хоча в деяких сферах якась із них може виділятися виразніше. Соціальний працівник має бути гуманним, поважати людину, яка потребує допомоги, підтримати її професійно і морально, надихнути на подолання труднощів, вселити віру у власні сили й можливість повернення до гідного життя.
Стосунки між клієнтом і соціальним працівником повинні мати партнерський характер. Партнерство передбачає, що кожна сторона процесу (клієнт і соціальний працівник) щось вкладає в спільну справу, і внесок обох сторін однаково цінний. Така позиція соціального працівника зобов’язує його ставитися з повагою до досвіду, думок і рішень клієнта. Разом з тим, для дотримання принципу партнерства соціальному працівнику необхідно уникати дій на основі стереотипів та упереджень. Партнерство означає не тільки врахування особливостей кожної сторони та розподіл влади, а й розподіл відповідальності за те, що зроблено або не зроблено для досягнення мети.
-
Співвідношення між стабілізацією та бюджетною функціями фіскальної політики
ВСТУП 3
1. Сутність фіскальної політики та її стабілізуюча та бюджетна функції 4
2. Мультиплікатори фіскальної політики 10
3. Особливості бюджетної функції фіскальної політики 12
4. Співвідношення між стабілізацією та бюджетною функціями фіскальної політики і її стабілізатори 14
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними.
Зміст
20. Методи контролю у навчанні 3
11. Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними. Психологічна структура особистості. 6
Завдання 1. 7
Список літератури 9
Використана література 11
-
Процес управління кредитними ризиками
Зміст
Вступ 3
1. Поняття кредитного ризику 4
2. Процес управління кредитними ризиками 6
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Процес управління кредитними ризиками
Зміст
Вступ 3
1. Поняття кредитного ризику 4
2. Процес управління кредитними ризиками 6
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Сутність та управління кредитними операціями
Зміст
Вступ 3
1. Сутність та управління кредитними операціями 4
2. Оцінка кредитних операцій 8
3. Методи управління ризиком при проведенні кредитних операцій 15
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Сутність та управління кредитними операціями
Зміст
Вступ 3
1. Сутність та управління кредитними операціями 4
2. Оцінка кредитних операцій 8
3. Методи управління ризиком при проведенні кредитних операцій 15
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Управління кредитними операціями банка
Вступ 3
1. Значення оцінки кредитоспроможності позичальника як основа управління кредитними операціями в банківській діяльності 5
2. Світова банківська практика здійснення кредитних операцій 9
3. Попередня оцінка фінансового стану позичальника 12
4. Комплексна оцінка кредитоспроможності позичальника 16
Висновки 18
Список використаних джерел 20
Cгенерировано за 0.455037 секунд
|