Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
12

Тема: «Специфіка співвідношення між соціальною службою та клієнтом» (ID:33004)

| Размер: 32 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 1 СМС | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
Содержание Вступ 3
1. Теоретичні основи діяльності соціальних служб в інтересах клієнтів. 4
2. Особливості надання соціальних послуг соціальними службами. 10
3. Специфіка взаємодії Центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з своїми клієнтами. 18
4. Моральні засади діяльності працівників соціальних служб. 21
Висновки 28
Література 29



Вступ
Соціальна робота як професія виникла в Україні близько п’ятнадцяти років тому. Поява нового фаху була спричинена масштабними змінами у нашому суспільстві, пов’язаними із соціальною кризою та, як наслідок цього, появою вразливих груп населення, які потребували професійної допомоги та підтримки – і не лише матеріальної. Соціально-економічна криза супроводжувалась ідейною: руйнувались ідеологічні принципи та догми, звичні для суспільства, відбувалася втрата почуття внутрішньої визначеності та стабільності. В таких умовах з’являлися нові соціальні інститути, формувалися нові взаємовідносини між ними. Соціальні служби, які з’явилися в цей час, стали знаряддям соціальної політики держави, яка проголосила курс на підтримку та соціальну допомогу тим, хто її потребує в нових соціально-економічних умовах. Крім того, такого підходу вимагало і світове співтовариство, де втілення принципів гуманізації та соціального захисту мало багаторічний досвід та практику.
Сучасні соціальні служби в Україні – це комплекс соціальних служб, які створюються відповідно до потреб найменш захищених членів суспільства і реалізують певні напрями соціальної роботи, орієнтовані на надання допомоги клієнтам у подоланні складних життєвих обставин. Взаємовідносини між соціальними службами і їх клієнтами тільки формуються, знаходять своє законодавче підтвердження. Все більше різноманітних суб’єктів соціальної структури суспільства становляться втягнутими у благородну справу допомоги людям, їх підтримки та допомоги знайти своє місце у новому сучасному житті. Специфіка співвідношення між соціальними службами та клієнтами потребує всебічного розгляду, аналізу з метою подальшого вдосконалення форм і методів соціальної роботи.
Висновки
Особливостями функціонування соціальних служб є їхнє втручання в різноманітні сфери життєдіяльності клієнта з метою надання йому допомоги в складних життєвих обставинах. Персонал соціальних служб повинен складатися з фахівців багатьох напрямків, що задіяні для вирішення проблем людей, котрі потребують допомоги. Враховуючи край важливі для суспільства наслідки роботи соціальних служб, держава створює відповідні умови для їх роботи, законодавчо закріплює необхідні положення, які допомагають соціальним службам в реалізації напрямків соціального захисту населення. Разом з цим, на персонал соціальних служб накладається певна відповідальність за свої дії, вимагається висока степінь професіоналізму та дотримання моральних норм.
Сумлінне ставлення до справи, відповідальність, чесність, по рядність, принциповість, цілеспрямованість – ці якості потрібні усім спеціалістам соціальних служб. Для соціальних працівників вони є суттю спеціальності, запорукою успішного виконання професійних обов'язків, громадського визнання і морального самоутвердження. Вказані якості необхідні для усіх видів соціальної роботи, хоча в деяких сферах якась із них може виділятися виразніше. Соціальний працівник має бути гуманним, поважати людину, яка потребує допомоги, підтримати її професійно і морально, надихнути на подолання труднощів, вселити віру у власні сили й можливість повернення до гідного життя.
Стосунки між клієнтом і соціальним працівником повинні мати партнерський характер. Партнерство передбачає, що кожна сторона процесу (клієнт і соціальний працівник) щось вкладає в спільну справу, і внесок обох сторін однаково цінний. Така позиція соціального працівника зобов’язує його ставитися з повагою до досвіду, думок і рішень клієнта. Разом з тим, для дотримання принципу партнерства соціальному працівнику необхідно уникати дій на основі стереотипів та упереджень. Партнерство означає не тільки врахування особливостей кожної сторони та розподіл влади, а й розподіл відповідальності за те, що зроблено або не зроблено для досягнення мети.

Литература
Література
1. Конституція України. Закон України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1996. – №30.
2. Про соціальну роботу з дітьми та молоддю. Закон України № 2558 – ІІІ від 21.06.2001 р.
3. Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. – Спільний Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства праці та соціальної політики України від 14 червня 2006 року № 1983/388/452/221.
4. Про затвердження Порядку взаємодії центрів соціальних служб для молоді із закладами охорони здоров'я з питань запобігання ранньому соціальному сирітству. – Спільний Наказ Міністерства України у справах сім'ї, дітей та молоді та Міністерства охорони здоров'я України від 22.10.04 № 625/510.
5. Андрущенко В. П., Бех В. П., Лукашевич М. П., Мигович І. І., Пінчук І. М. Соціальна робота. – К., УДЦССМ, 2001. – Кн. 1 : Актуальні проблеми теорії і практики соціальної роботи на межі тисячоліть. – 344с.
6. Архипова С.П. Професійна компетентність і професіоналізм соціального працівника: сутність і шляхи розвитку // Соціальна робота в Україні: теорія та практика. – К., Аспект-Поліграф, 2004. – Вип. 2(7). – С.15-24.
7. Понятійно-термінологічний словник з соціальної роботи / За ред. Козубовської І.І., Мигович І.І. – Ужгород, 2000. – 250 с.
8. Соціальна робота в Україні: Навч. посіб. / І. Д. Звєрєва, О. Б. Безпалько, С. Я. Харченко. – К., Центр навчальної літератури, 2004. – 256 с.
9. Соціальний супровід сімей, що опинились в складних життєвих обставинах / Автори-упор. І. Д. Звєрєва, Ж. В. Петрочко та ін. – К., ДЦССДМ, 2006. – 84 с.
10. Соціальні служби – родині: розвиток нових підходів в Україні / за ред. І. М. Григи, Т. В. Семигіної. – К., 2003. – 128 с.
11. Технология социальной работы / Под ред. И. Г. Зайнышева. – М., Владос, 2000. – 240 с.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Соціальні технології в адміністративному менеджменті

  • Особливості управління в соціальній сфері

  • Система психологічного знання в соціальній роботі

  • Система психологічного знання в соціальній роботі

  • Споживання і заощадження

  • Система Клієнт-Банк. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх АІС

  • Система Клієнт-Банк. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх АІС

  • інтерпретація тексту

  • інтерпретація тексту

  • ДЕРЖАВА І ПРАВО - ВІДМІННОСТІ

  • Специфіка психологічного знання та його місце в діяльності судді


Cгенерировано за 0.011756 секунд

загрузка...