|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Соціальні технології в адміністративному менеджменті
1. Межі соціальної технологізації 2
2. Відмінність між проектом та соціальною технологією 9
Список використаної літератури 13
-
Особливості управління в соціальній сфері
Вступ 2 РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ СФЕРОЮ СУСПІЛЬСТВА: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ 4 1.1 Соціальна сфера як об’єкт управління 4 1.2 Управління галузевими системами соціальної сфери 10 1.3 Сучасні особливості в системі управління соціальною сферою 26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ 29 2.1 Проблеми сучасного стану управління соціальною сферою 29 2.2 Аналіз та перспективи розвитку управління соціальною сферою в України 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36
-
Система психологічного знання в соціальній роботі
Зміст
Вступ 3
1. Система психологічного знання в соціальній роботі 6
1.1 Основні психодинамічні теорії 6
1. 2 Основні поведінкові психологічні теорії 11
1. 3 Основні психологічні екзістенціально-гуманістичні теорії 13
2. Психологічне забезпечення соціальної роботи 19
2.1 Психодинамічна практика роботи з клієнтом 19
2.2 Поведінкова практика роботи з клієнтом 24
2. 3 Екзестенційно-гуманістичний підхід у практиці роботи з клієнтом 27
3. Функції психології в соціальній роботі 31
Висновок 34
Використана література 37
-
Система психологічного знання в соціальній роботі
Зміст
Вступ 3
1. Система психологічного знання в соціальній роботі 6
1.1 Основні психодинамічні теорії 6
1. 2 Основні поведінкові психологічні теорії 11
1. 3 Основні психологічні екзістенціально-гуманістичні теорії 13
2. Психологічне забезпечення соціальної роботи 19
2.1 Психодинамічна практика роботи з клієнтом 19
2.2 Поведінкова практика роботи з клієнтом 24
2. 3 Екзестенційно-гуманістичний підхід у практиці роботи з клієнтом 27
3. Функції психології в соціальній роботі 31
Висновок 34
Використана література 37
-
Споживання і заощадження
Зміст
Стор.
Вступ 3
Розділ 1. Основні теоретичні поняття та функціонування залежності заощадження та споживання 5
1.1 Типи, сутність, види заощадження, їх роль в Україні 5
1.2 Механізм функціонування функції споживання 8
1.3 Взаємозалежності між заощадженням та споживанням в економічній 14
теорії
Розділ 2. Аналіз споживання та заощаджень в Україні 20
2.1 Сучасний стан та структура споживання населенням в Україні 20
2.2 Аналіз основних диспропорцій й між заощадженням та споживанням на теперішньому етапі розвитку економіки України 22
Розділ 3. Шляхи вдосконалення тенденцій та перспективи покращення
співвідношення між споживанням та заощадженнями в Україні 33
3.1 Заходи подолання макроекономічних диспропорцій в економіці України 33
3.2. Прогнозні моделі співвідношення між споживанням та заощадженням 35
Висновки 39
Список використаних джерел 41
-
Система Клієнт-Банк. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх АІС
Вступ...............................................................................................................3
1. Призначення та структура системи автоматизації передачі
повідомлень між банком і клієнтом (система "Клієнт-банк")...............4
2. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на
структуру їх АІС.......................................................................................10
Висновки........................................................................................................13
Використана література................................................................................15
-
Система Клієнт-Банк. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на структуру їх АІС
Вступ...............................................................................................................3
1. Призначення та структура системи автоматизації передачі
повідомлень між банком і клієнтом (система Клієнт-банк )...............4
2. Вплив структури специфіки діяльності і структури банків на
структуру їх АІС.......................................................................................10
Висновки........................................................................................................13
Використана література................................................................................15
-
інтерпретація тексту
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
інтерпретація тексту
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
ДЕРЖАВА І ПРАВО - ВІДМІННОСТІ
ВСТУП 3
1. Постановка проблеми співвідношення понять "держава" і "право" 4
2. Тип співвідношення держави і права 6
3. Деяких методологічних аспектів співвідношення держави і права 8
4. Конкретне розуміння співвідношення держави і права 11
ВИСНОВОК 14
ВикористанА літературА 15
-
Специфіка психологічного знання та його місце в діяльності судді
1. Психологічний фактор та правосуддя: практичні аспекти їх взаємодії. 3
2. Специфіка професійної правосвідомості: її рівні, види та характерні риси. 6
3. Співвідношення юридичної та судової психології. 9
Список використаної літератури. 15
Cгенерировано за 0.011756 секунд
|