Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

Просмотр работы:
"Ринок транспортних послуг як об’єкт маркетингу"*

Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:

Отправив SMS на короткий номер 7190
 
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:

    Шаг 1.  
Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75247536
    Шаг 2.  В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
    Шаг 3.  Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
Login
Password
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
   *Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 14 любых страниц работы.

См. также:
  • Фактори, що обумовлюють якість транспортних послуг

  • Аналіз технології транспортних послуг туристичної фірми Гамалія

  • Правове регулювання транспортних послуг у галузі міжнародного туризму

  • Контрольна з маркетингу (ринок чаю)

  • Підприємство як суб’єкт економічної діяльності по виробництву товарів та послуг

  • Особливості планування маркетингу послуг

  • Формування організаційної структури управління підприємством на основі концепції маркетингу. Назвіть об’єкт, предмет та мету дослідження

  • Стратегія маркетингу на стадії впровадження товару на ринок

  • Світовий ринок послуг

  • Ринок фінансових послуг

  • Ринок фінансових послуг


Cгенерировано за 0.332798 секунд

загрузка...