|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75247536
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 14 любых страниц работы.
См. также:
-
Фактори, що обумовлюють якість транспортних послуг
Вступ 3
1. Транспорт: значення , сутність та різновиди 4
2. Чинники, що впливають на стан галузі 10
3. Транспортна послуга та її якість 14
Висновки. 21
-
Аналіз технології транспортних послуг туристичної фірми Гамалія
Вступ 3
Основні транспортні засоби туристичної фірми “Гамалія” 3
Висновок 6
Список літератури: 7
-
Правове регулювання транспортних послуг у галузі міжнародного туризму
Міжнародне туристичне право
ЗМІСТ
Вступ 4
Правове регулювання траспортних послуг в галузі туризму 5
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Контрольна з маркетингу (ринок чаю)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2
1.1. укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 5
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 5
1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 5
1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 7
1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 7
1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 9
1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 12
1.10. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 20
1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 21
2. Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 22
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 26
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 26
Основна конкуренцiя у 2005 роцi розверталась у середнiй та високій цiнових нiшах. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи зберігають i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 26
2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 26
2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 27
2.6. типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 27
2.7. вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 28
2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 29
2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 29
2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 29
2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 30
2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 30
2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 30
2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 30
3. Покупці. 30
3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 31
3.4. перспективи зміни цих потреб; 32
3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар;
3.6. Ваші потенційні покупці;
3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 32
Література 34
-
Підприємство як суб’єкт економічної діяльності по виробництву товарів та послуг
Підприємство як суб’єкт економічної діяльності по виробництву товарів та послуг 3
Тести: 14
Задача. 14
Література 16
-
Особливості планування маркетингу послуг
ВСТУП 2
I. Роль маркетингу в організації та плануванні стратегічного розвитку підприємства 5
1.1. Особливості та перспективи розвитку регіонального маркетингу 5
1.2. Маркетинг послуг: відмінності та специфіка використання 12
1.3. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 23
II. Особливості планування маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 25
2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 25
2.2. Аналіз існуючої ситуації поводження з твердими побутовими відходами 31
2.3 Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 35
2.4. Стратегічне та тактичне планування на підприємстві 40
III. Оцінка перспективи діяльності підприємства на основі маркетингового планування 47
3.1. Залучення інвестицій як невід'ємної складової при плануванні маркетингу послуг 47
3.2. Прогноз та оцінка очікуваних результатів діяльності підприємства 65
3.3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 73
ВИСНОВКИ 76
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТКИ 80
-
Формування організаційної структури управління підприємством на основі концепції маркетингу. Назвіть об’єкт, предмет та мету дослідження
Формування організаційної структури управління підприємством на основі концепції маркетингу 3
Література 15
-
Стратегія маркетингу на стадії впровадження товару на ринок
ВСТУП 3
1. Стратегія маркетингу на стадії впровадження товару на ринок 4
2. Подолання сезонності туристичних потоків 10
Висновки 13
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 14
-
Світовий ринок послуг
Вступ
Розділ 1. Світовий ринок послуг
1.1. Місце і роль послуг в світовій економіці
1.2. Особливості класифікації послуг в сучасних умовах розвитку
Розділ 2. Особливості формування та розвитку ринку послуг в Україні
2.1. Місце України на світовому ринку послуг
2.2. Сучасні тенденції розвитку сфери послуг в економіці держави
Розділ 3. Перспективні напрямки розвитку послуг в умовах інтеграції України в світове господарство
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
-
Ринок фінансових послуг
1. Особливості організації міжнародних розрахунків 3
Вступ 3
1.1. Організаційні засади та класифікація міжнародних розрахунків 4
1.2. Платіжні умови та особливості організації міжнародних розрахунків 9
Висновок 15
2. Задачі 17
Задача 1
Банк у проголосив наступне котирування валют: долар США/гр. од. — 2,112 – 2,132; німецька марка/гр. од. — 1,628 – 1,635. Визначити крос-курс долара США до німецької марки.
Задача 2
Акціонерне товариство випустило 1 тисячу привілейованих акцій номіналом 10 гр. од. Мінімальний річний прибуток при емісії акцій було оголошено рівним 25 % від їх номіналу. Визначити мінімальну суму, яку товариство повинно сплатити кожного року у вигляді дивідендів за привілейованими акціями.
Задача 3
Прибуток за облігаціями підприємства номіналом 10 гр. од. виплачується два рази на рік, виходячи з 50 % річних. Визначити суму прибутку при кожній виплаті.
Перелік використаної літератури 20
-
Ринок фінансових послуг
Зміст 1
1. Окрім конверсійної вартості, які інші особливості інвестування має конвертована облігація на відміну від варанта? 3
2. Якщо протягом терміну своєї дії процент доходу звичайної облігації зростає, що трапиться з ціною конвертованої облігації і що це означає для інвестора? 4
3. Коли все інше лишається незмінним, як зміниться ціна опціону покупця 4
4. Назвіть чотири основні причини злиття фірм. 6
5. Що означає термін „синергізм"? 6
6. Контрольна робота № 1, задача 18. 7
У пенсійний фонд у кінці кожного кварталу будуть вноситись суми 10, 40 грн., на які також щоквартально будуть нараховуватись складні відсотки за номінальною річною ставкою 11% річних. Визначити суми, накопичені у фонді протягом 20 років.
7. Контрольна робота № 2, задача 8. 9
Компанія ABC проголосила про прийом грошових засобів від населення з гарантованим дивідендом за вкладами до 50% річних у грошових одиницях і до 15% річних у валюті. Курс долара США до грошової одиниці у момент оголошення становив 3,5.
Література 12
Cгенерировано за 0.332798 секунд
|