-
Стратегічне планування
План
1. Стратегічний аналіз підприємства 3
2. Формування стратегії підприємства 6
3. Управління стратегічними змінами на підприємстві 8
Література 13
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Стратегічне планування
Вступ 3
Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5
1.1.Сутність стратегічного управління.
1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6
1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11
Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування
в туристичній організації “Гранд" 12
2.1. Туристична організація „Гранд"
2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19
2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури 32
-
Стратегічне планування
1. Сутність стратегічного планування та його функції 3
2. Підготовча стадія розробки бізнес - плану 12
Література 18
-
Стратегічне планування маркетингу
Вступ3
1.Стратегічне планування організацій4
2. Програма впливу ринкової стратегії на прибуток8
3. Загальна стратегічна модель Портеру9
Висновки10
2. Маркетинг некомерційних організацій і державних установ12
Вступ12
1. Сутність державного маркетингу12
2. Методи державного маркетингу на прикладі ринку освітніх послуг14
Висновки19
Задача21
Бібліографічні посилання22
-
Стратегічне планування в менеджменті
1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 3
2. Прогнозування, як інструмент процесу планування: 13
Література 18
-
Стратегічне планування менеджменту
Зміст
1. Стратегічне планування менеджменту……………….………….3
2. Використана література………………………………………….12
-
Стратегічне та сітьове планування
ЗМІСТ
Завдання № 1. Стратегічне планування. Матриця БКГ 3
Завдання № 3. Сітьове планування 12
Література 16
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи стратегічного планування 6
1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6
1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13
2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20
2.2. Організація стратегічного планування 28
3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33
Висновки 42
Список використаної літератури 46
Додатки 48
Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства.
Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1.
Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Стор.
Вступ 3
1 Стратегічне планування на підприємстві 6
1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21
1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29
2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36
Висновок 45
Література 48
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Стор.
Вступ 3
1 Стратегічне планування на підприємстві 6
1.1 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21
1.2 Формування загальної і фінансової стратегії 29
2. Оцінка ефективності впровадження стратегічного планування на підприємстві 36
Висновок 45
Література 48