|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7523466
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Діагностування самооцінки особистості
ВСТУП 3
1. Теоретичні основи діагностики особистості 4
2. Практична діагностика особистості 6
2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6
2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8
2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11
2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13
2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15
2.6. Загальні результати діагностування 18
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36
-
Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36
-
Діагностика особистості за допомогою проективних методик
Вступ 5
1. Теоретичні основи й практичне застосування проективного методу в практиці практичного психолога 7
1.1. Аналіз історії розвитку й обґрунтування проективного методу 7
1.2 Класифікація проективних методик 14
1.3. Галузі застосування проективних методик 18
1.4.Можливості й обмеження проективних методик 22
2. Емпіричне дослідження особистості за допомогою проективних методик тематичний апперцептивний тест (ТАТ), «Тест Люшера», методика Розенцвейга 27
2.1. Організація дослідження 27
2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
Висновки 47
Список використаної літератури 49
Додатки 52
-
Визначення самооцінки в різних психологічних теоріях
Зміст
1. Визначення самооцінки в різних психологічних теоріях........................3
2. Що таке біоструми мозку?.........................................................................12
3. Характеристика основних емоційних станів (фундаментальних емоцій): страждання...................................................................................................13
4. Сутність прийняття рішень як психологічного процессу.......................17
5. Мислительний тип нервової системи.......................................................20
6. Література....................................................................................................21
-
Методи дослідження самооцінки і рівня домагань
Вступ 3
1. Формування самооцінки та методи її дослідження 4
2. Дослідження рівня домагань 10
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8
1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8
1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14
1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23
2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23
2.2. Організація емпіричного дослідження 25
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33
3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41
ВИСНОВОК 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63
ДОДАТКИ 67-70
-
Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Особливості психологічного розвитку самооцінки молодших школярів 4
1.1. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів 4
1.2. Загальна характеристика самооцінки 14
1.3. Розвиток самосвідомості молодшого школяра 16
1.4. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра 20
Розділ 2. Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів 24
2.1. Формуванням адекватної самооцінки молодшого школяра 24
2.2. Заняття для батьків "Самооцінка школяра як складова готовності дитини до навчання у школі" 26
Висновки 33
Список використаної літератури 34
-
Психологічна структура особистості, основні теорії особистості. Предмет: Юридична психологія
Вступ 3
1. Психологічна структура особистості 5
1.1. Спілкування 5
1.2. Спрямованість 9
1.3. Характер 10
1.4. Самосвідомість 12
1.5. Досвід, компетентність 14
1.6. Інтелектуальні процеси 15
1.7. Психофізіологічні якості 16
2. Основні теорії особистості 18
2.1. Гуманістичні теорії особистості 18
2.2. Я-концепція. Фрейдизм і неофрейдизм 20
Висновок 26
Список використаних джерел 28
-
1. ПОНЯТТЯ ПРО ОСОБИСТІСТЬ В ПСИХОЛОГІЇ 2. СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ 3. РОЗВИТОК І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ ПРО ОСОБИСТІСТЬ В ПСИХОЛОГІЇ 4
2. СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ 6
3. РОЗВИТОК І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 9
Висновки 13
Література 14
Вступ
Особистість є центральною категорією в психології, починаючи з моменту зародження цієї науки і до сьогоднішнього дня. Науковці-психологи зосереджують свою увагу не тільки на тому, щоб розкрити і зрозуміти властивості особистості, а й на поясненні основ її існування тощо.
Дослідники в різні часи по-різному пояснювали суть цього феномену. Але, коли вони впритул підходили до його вивчення, то стикалися з багатомірністю властивостей особистості, їх складністю, невизначеністю. Інтереси і мотиви, схильності і здібності, характер і темперамент, ідеали, ціннісні орієнтації, вольові, емоційні і інтелектуальні особливості, співвідношення свідомого і несвідомого (підсвідомого) і багато що іншого – ось далеко неповний перелік характеристик, з якими доводиться мати справу, якщо необхідно намалювати психологічний портрет особистості або зрозуміти її сутність.
Перші спроби створення психологічних теорій особистості були здійснені в першій половині ХІХ століття вченими-психіатрами. Необхідність таких теорій ґрунтувалась на практичних потребах. На протязі декілька десятиріч була створена величезна кількість таких теорій. В 1930 роках виникає окрема галузь психологічних досліджень – персонологія, в рамках якої йшло і продовжує відбуватися активне вивчення людської особистості.
Висновки
Говорячи про особистість, нам, в першу чергу, важливо те, що людина є творчим, активним, соціально корисним індивідом. Активність є однією з важливих психологічних характеристик особистості. Основа особистості людини лежить не тільки в закладеній у ній генетичній програмі, не в глибинах її природних задатків та впливів і навіть не в набутих нею навичках, знаннях та вміннях, а в тій системі діяльностей, що реалізується цими знаннями і вміннями. Діяльність виступає як універсальна основа, наскрізний вимір уявлення про особистість, який охоплює усі під структури соціально-психолого-індивідуального виміру особистості.
Особистість формується в умовах суспільного, конкретно-історичного існування людини, під час навчання і виховання. Її психічний стан в значному ступені залежить від соціального оточення людини і тих факторів, які діють на неї протягом усього життя. Рушійні сили психічного розвитку особистості проявляються в протиріччі між потребами людини та реальними можливостями їх задоволення.
Розвиток особистості розуміється діалектично як двоєдиний процес індивідуального і групового формування сутності людини. У цілому розвиток особистості розуміється як цілісна система, як багатосторонній, багатофакторний, соціально і психологічно детермінований багаторівневий процес, в ході якого на основі постійно виникаючих суперечностей здійснюється становлення особистості, формується її пізнавальна, діяльнісна активність.
-
Психологія особистості. Генетико-психологічна теорія існування особистості С.Д.Максименко
1. Коротка біографічна довідка про С. Д. Максименко. 3
2. Становлення генетико-психологічної теорії існування особистості. 4
3. Сутність генетико-психологічної теорії існування особистості. 7
Література 10
Cгенерировано за 0.190288 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|