|
-
Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36
-
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ
ВСТУП 3
1. Соціалізація як соціальний феномен 4
1.1. Поняття про соціалізацію особистості, механізми соціалізації 4
1.2. Соціалізація особистості як засвоєння соціального досвіду 10
1.3. Виховання та освіта як основні фактори, які впливають на процес соціалізації особистості 15
2. Фактори, що впливають на формування соціальних орієнтирів 24
2.1. Поняття соціальних орієнтирів. Види (типи) соціальних орієнтирів 24
2.2. Механізми формування соціальних орієнтирів 25
2.3. Форми та види прояву соціальних орієнтирів 27
ВисновКИ 33
ЛІТЕРАТУРА 34
-
Самооцінка підлітків.
Зміст
Вступ
1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології
А) Властивості самооцінки
Б) Фактори, що визначають самооцінку
В) Її роль в становленні особистості
2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку.
3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку
Висновки
Список використаних джерел
-
Самооцінка і рівень прагнень особистості та їх вплив на професійну кар’єру
ВСТУП 2
1. Формування самооцінки та її вплив на розвиток особистості 3
1.1. Формування самооцінки 3
1.2. Визначення своїх якостей і здібностей 9
1.3. Самооцінка і професійна діяльність 12
2. Мотивація праці та професійна кар’єра 13
2.1. Психологічний аспект мотивації праці 13
2.2. Вплив керівника на рівень самооцінки і направленість на виконання поставлених завдань 19
3. Рівень амбіційності та її вплив на професійну кар’єру 21
3.1. Амбіційність та прагнення до кар'єрного зросту 21
3.2. Особистісна претензійність як інструмент впливу на кар’єрні відносини 24
3.2. Направленість особистості на здійснення кар’єрного зросту 31
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8
1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8
1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14
1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23
2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23
2.2. Організація емпіричного дослідження 25
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33
3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41
ВИСНОВОК 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63
ДОДАТКИ 67-70
-
Соціально-психологічне становлення військовослужбовця у військовому колективі
Вступ 2
Розділ І. Поняття особистості та основні фактори її формування 4
1.1 Проблема особистості в соціально-психологічній науці 4
1.2 Основні фактори формування особистості 10
1.3 Психологічне становлення особистості військовослужбовця та роль в цьому військового колективу 17
Розділ ІІ. Дослідження соціально-психологічних факторів формування cамооцінки особистості військовослужбовця під впливом військового колективу 24
2.1 Постановка проблеми дослідження 24
2.2 Методика і організація дослідження 25
2.3 Аналіз результатів дослідження 25
Висновки і пропозиції 36
Список використаних джерел 37
-
Соціально-психологічне становлення військовослужбовця у військовому колективі
Вступ 2 Розділ І. Поняття особистості та основні фактори її формування 4 1.1 Проблема особистості в соціально-психологічній науці 4 1.2 Основні фактори формування особистості 10 1.3 Психологічне становлення особистості військовослужбовця та роль в цьому військового колективу 17 Розділ ІІ. Дослідження соціально-психологічних факторів формування cамооцінки особистості військовослужбовця під впливом військового колективу 24 2.1 Постановка проблеми дослідження 24 2.2 Методика і організація дослідження 25 2.3 Аналіз результатів дослідження 25 Висновки і пропозиції 36 Список використаних джерел 37
-
Самооцінка та її роль у розвитку особистості
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи діагностики особистості 5
1.1. Психологічна природа самооцінки особистості 5
1.2. Функції самооцінки та її роль у формуванні особистості 11
1.3. Загальні закономірності динаміки самооцінки в онтогенезі 13
1.4. Опис методик 17
2. Практична діагностика самооцінки особистості 22
2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 22
2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 24
2.3. Загальні результати діагностування 26
Висновки 30
Список використаних джерел 32
Додатки 34
1. Анкета до методики Лірі
2. Ключ до анкети
Метою роботи є комплексне проведення дослідження самооцінки особистості, з застосуванням комплексної методики.
Завдання роботи.
1. Дослідити психологічну природу та етапи розвитку самооцінки особистостіє
2. Окреслити основні етапи діагностування особистості.
3. Провести комплексне діагностування сомооцінки особистості, використовуючи сукупність інтроспективних та проективних методик.
Предмет дослідження –процес дослідження самооцінки особистості.
Об’єкт дослідження - самооцінка особистості та певні особливості особистості.
Хронологічні рамки роботи в теоретичній частині охоплюють період від середини 20-го століття і до наших днів. Практичне дослідження здійснювалося в березні 2006 року.
Проблеми самооцінки особистості та її діагностики присвячено багато робіт в психології.
Ряд праць Божовича Л.І. Избранные психологические труды. присвячено дослідження природи та функцій самооцінки особистості, її ролі в розвитку особистості.
Основні аспекти формування самооцінки з точки зору діяльнісногог підходу викладені в працях Петровського А.В. «Развитие личности и проблема ведущей деятельности» та «К психологии активности личности»
В роботі Глуханюк Н.С. Практикум по психодиагностике докладно описано методику діагностування між особистісних відносин Лірі, дано детальні рекомендації щодо обробки експериментальних даних.
В роботі Собчик Л. Н. Диагностика индивидуально-типологических свойств и межличностных отношений, описано ряд методик для діагностування самооцінки особистості, дано ряд рекомендацій щодо організації дослідження та обробки результатів за цілим рядом методик в тому числі й за методикою дослідження внутрішнього локусу контролю Роттера..
Ці та інші роботи психологів, які займалися даною проблемою, зокрема Блатнер А., Бодальов А.А., Божович Л.І., Бороздіна Л., Гіппернейтер Ю.Б., Гофман І. Горностай П. П., Грановська Р.М., Дружинін В. Н., Морено Я., Рубінштейн С.Л., Хоппе Ф. та інші складають методологічну базу роботи.
-
Самооцінка учнів та її виховне значення
Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ, ВИДИ САМООЦІНКИ. ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 16
Література 17
-
Вплив ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 7
1.1. Фрустрація як особливий психічний стан 7
1.2. Пояснення природи фрустрації 10
1.3. Зв’язок самооцінки, рівня домагань особистості та фрустрації 21
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 32
2.1. Методика дослідження самооцінки особистості та фрустрації 32
2.2.1. Загальна схема експериментального дослідження 32
2.1.2. Методика діагностування рівня домагань 35
2.1.3. Методика дослідження самооцінки особистості 43
2.1.3 Методика тестування на наявність стану фрустрації 54
2.2. Результати дослідження 55
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73
Додатки 78
Cгенерировано за 0.163006 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|