|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7523441
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 16 любых страниц работы.
См. также:
-
Контрольна робота з менеджменту
1. Економічні методи управління, їх характеристика та застосування 3
2. Організація ефективного делегування повноважень 18
Список використаних джерел 22
-
Контрольна робота з менеджменту
1. Стратегія, стратегічне планування, місія організації 3
2. Характеристика підходу до лідерства з позиції поведінки 8
3. Поясніть, як ви розумієте сутність такої закономірності менеджменту як „економія часу”? 13
Література 14
-
Контрольна робота з менеджменту
1. Чинники зовнішнього оточення організації та їх аналіз 3
1.1 Зовнішнє середовище 3
1.2 Аналіз зовнішнього середовища 8
2. Соціально-психологічні аспекти менеджменту 14
3. Аналіз ефективності діяльності менеджера 20
Причини дефіциту часу 20
Інвентаризація часу 20
Список літератури 22
-
Контрольна робота з менеджменту
12. Контроль як функція менеджменту.
Завдання №2.
При написанні практичного завдання студент повинен:
1. Розробити організаційну структурну схему управління підприємства.
2. Описати організаційну структурну схему управління підприємства зазначивши:
перелік штатних працівників та назви структурних підрозділів, до яких відносяться
працівники;
до яких рівнів управління відноситься кожен штатний працівник;
яке підпорядкування (лінійне, функціональне, лінійно-функціональне, автономне) існує
між працівниками по рівнях управління і між рівнями управління;
характеристику функціональних обов'язків, які виконує кожен працівник на своїй
посаді і що працівник забезпечує, з точки зору загального виробництва, на своєму рівні
та між рівнями управління.
3. Проаналізувати організаційну схему управління підприємства, 'функції та взаємозв'язки посадових осіб на схемі з урахуванням вимог щодо раціонального функціонування структури управління.
4. Обґрунтувати необхідні зміни в структурі та вдосконалити її шляхом впровадження конкретних заходів по раціоналізації.
Зробити загальні висновки по роботі. (будь яке підприємство харчової промисловості)
Список літератури
Додатки
-
Контрольна робота з менеджменту
Зміст
1. Характеристика зовнішнього і внутрішнього аналізу як етапів процесу формування стратегії (цілі аналізу, фактори, що оцінюються, основні результати, СВОТ аналіз) 3
2. Основні методи мотивації робітників організації 11
Список використаної літератури 18
-
Контрольна робота з менеджменту
1. Порівняння американської та японської школи менеджменту 3
2. Практичні аспекти вивчення дисципліни 16
Завдання № 1. 18
Розробити та проаналізувати організаційну структуру управління підприємством, організацією або установою, де ви працюєте. Зрозуміло, що це доцільно лише для організацій з відносно складною організаційною структурою (банк, мережева структура, значне підприємство тощо). Тому, якщо Ви працюєте у невеликій структурі, в якості об'єкта аналізу може бути обрана будь-яка організація, стосовно якої у Вас є необхідна інформація. Враховуючи характер спеціалізації нашого учбового закладу, бажано, щоб це була банківська структура або кредитно-фінансова установа.
Виконання завдання передбачає розробку схеми організаційної структури управління, її стислий опис та аналіз (по 1-2 сторінки). В аналізі треба надати свої міркування стосовно характеру побудови даної структури управління класифікувати її з позицій наукового менеджменту, висловити міркування стосовно її слабких та сильних сторін, перспектив існування та можливих напрямів трансформації, з врахуванням сучасних світових тенденцій розвитку економіки та управлінської практики.
Метою виконання даного завдання є уяснення принципів раціональної структуризації групової діяльності.
Завдання № 2. 23
З позицій наукового менеджменту зробити аналіз будь-якої конкретної комунікативної ситуації з ділової практики. Це може бути процес ведення переговорів, ділове листування, телефонна розмова, проведення наради, отримання інформації за допомогою факсу, спілкування через Internet, вплив на споживачів через рекламні акції, комунікативний процес „начальник-підлеглий" у ситуаціях висловлення подяки або догани тощо.
Виконання завдання передбачає опис конкретної ситуації, розробку її системної моделі з виділенням структурних та процесних елементів комунікаційного процесу, аналіз факторів, що знижують його ефективність, засобів та дій зі сторони учасників процесу, що підвищують ефективність комунікації. Системна модель комунікаційного процесу повинна містити такі структурні елементи: джерело (відправник) інформації, повідомлення, канали комунікацій, отримувачі повідомлення, мета комунікації, зворотній зв'язок. В якості процесних елементів у моделі відокремлюються такі процеси: створення повідомлення, кодування та відправлення інформації, передача повідомлення по каналам комунікації, його сприймання та розкодовування отримувачами, їхня реакція та її передача каналами зворотного зв'язку.
Метою виконання даного завдання є отримання системних знань у напрямку отримання навичок та підвищення ефективності власних комунікаційних процесів.
Завдання № 3. 26
З позицій наукового менеджменту проаналізувати процес прийняття рішення у будь-якій управлінській ситуації. В якості ситуації обирається достатньо типова, але й відносно складна ситуація, що має декілька варіантів свого вирішення.
Виконання завдання передбачає опис ситуації у вигляді опису проблеми, що постала перед менеджером, класифікацію типу управлінського рішення з її вирішення, розробку моделі (алгоритму) прийняття управлінського рішення, аналіз факторів, що впливають на його ефективність. Модель прийняття рішення повинна містити такі елементи: аналіз проблеми, формулювання обмежень та критерія (критеріїв) прийняття рішення, оцінка альтернативних варіантів з точки зору обраного критерія, вибір оптимального варіанту рішення, його реалізація з контролем стану вирішення проблеми та зворотнім зв'язком.
Модель прийняття управлінського рішення розробляється у вигляді послідовних процедур (алгоритму) логічної діяльності менеджера.
Метою виконання даного завдання є отримання системних знань у напрямку отримання навичок прийняття ефективних власних рішень у складних ситуаціях вибору.
Список використаної літератури 29
-
Контрольна робота з менеджменту
Вступ 3
1. Підготовка управлінських кадрів 5
2. Роль менеджера в організації 7
3. Стратегічний менеджмент та його завдання 12
Висновки 17
Список використаної літератури: 18
-
Контрольна робота з менеджменту
1.Концептуальні підходи з точки зору школи кадрового управління.
2. Поняття про сучасні технології менеджменту.
3. Скласти схему ринкової структури управління підприємства і обґрунтувати потенційні сфери його діяльності.
-
Контрольна робота з менеджменту
ЗМІСТ
1. Зовнішнє середовище організації: фактори непрямої дії, їх характеристика 3
2. Ситуаційний підхід до лідерства 11
3. В чому полягає сутність комерційної функції організації? 17
Література 23
-
Контрольна робота з менеджменту
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Внутрішні зміни організацій 5
1.2. Підготовка менеджерів в Україні 11
2. ПРАКТИЧНИЙ РОЗДІЛ 20
Скласти схему лінійно-функціональну структуру управління типового виробничого підприємства з врахуванням різних форм власності 20
Висновок 25
Список літератури 27
-
Контрольна робота з менеджменту
1. Моделі і моделювання 3
2. Загальна технологічна схема процесу ситуаційного керування 9
3. Рольова поведінка менеджера в проблемних ситуаціях 13
Список використаних джерел 18
-
Контрольна робота по менеджменту
1. Соціально-психологічні аспекти менеджменту 3
2. Аналіз ефективності діяльності менеджера на туристичній фірмі “Яна” 6
2.1. Вивчити та оцінити існуючу систему планування обліку, оцінювання і стимулювання праці 9
2.2. Вивчити послідовність складання особистих планів 11
2.3. З’ясувати, як здійснюється контроль, ураховується, оцінюється якість робіт, підбиваються й аналізуються підсумки 12
2.4. Виявити основні причини, що заважають менеджеру працювати з повною віддачею 15
Використана література: 17
Cгенерировано за 0.325751 секунд
|