|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75223881
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 13 любых страниц работы.
См. также:
-
Маркетинг в туризмі
1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3
2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 5
3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 11
Завдання: 13
1. Які методи та канали збуту доцільно обрати: 13
А. Українському туроператору, що планує продавати пізнавальні тури Україною туристам з Аргентини; 13
Б. Курортному комплексу, розташованому в Кемері (Туреччина), що хоче 14
залучити туристів з України. 14
2.Проаналізуйте 5 рекламних звернень туристичних підприємств України, розміщених в одному з друкованих видань. Запропонуйте свої критерії позиціонування турпродукту або турфірми. 16
Література 25
-
Маркетинг в туризмі
1. Виставки і ярмарки 3
2. Презентації 4
3. PR: поняття, особливості, значення 6
Список використаної літератури 10
-
Маркетинг в туризмі
1. Інтернет-проспекти 3
2. Засоби розповсюдження реклами 5
3. Стимулювання продаж, планування промоакцій 8
Список використаної літератури 11
-
Маркетинг у туризмі
Вступ 3
1. Вид діяльності підприємства. 3
2. Визначення загальних цілей маркетингової служби організації. 11
2.1. Життєвий цикл туристичного продукту. 11
2.2. Маркетингове дослідження конкурентів. 13
2.3. Вивчення споживачів. 16
Висновок до 2 го розділу. 20
3. Вибір та обґрунтування стратегії маркетингу та маркетингова програма дій. 22
4.Організація діяльності служби маркетингу 25
Висновки 26
Література 28
-
Маркетинг в туризмі
1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3
2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 6
3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 12
Завдання: 14
1. Які методи та канали збуту доцільно обрати: 14
А. Українському туроператору, що планує продавати пізнавальні тури Україною туристам з Аргентини; 14
Б. Курортному комплексу, розташованому в Кемері (Туреччина), що хоче 15
залучити туристів з України. 15
2.Проаналізуйте 5 рекламних звернень туристичних підприємств України, розміщених в одному з друкованих видань. Запропонуйте свої критерії позиціонування турпродукту або турфірми. 17
Література 25
-
Маркетинг в туризмі
1. Охарактеризуйте маркетингові функції турагента 3
2. Визначте основні риси туристичного попиту 5
3. Розкрийте сутність кожної стадії життевого циклу туристичного регіону 11
Творчі завдання 14
1. Туристичний оператор по Чорногорії Глобусне має чітко розробленої
маркетингової стратегії та не визначився з вибором цільового сегменту.
Запропонувати критерії сегментації, за якими можна визначити цільові
сегменти підприємства. Проведіть сегментацію й оберіть найбільш привабливі сегменти.
2. Розробити і побудувати питання анкети із шкалою Лейкерта,
спрямовані на визначення іміджу туристичного підприємства.
3. Туроператор планує вдосконалити політику мотивації власних
турагентів. Запропонувати систему грошових винагород для заохочення
турагентів і представте її в матричнії формі.
Література 20
-
Маркетинг в туризмі контрольна
1. Назвіть нетрадиційні форми реалізації туристичного продукту.
2. Визначте методи проведення маркетингового дослідження.
3. Охарактеризуйте основні типи виставково-ярмаркових заходїв та географію їх проведення в світі.
Творче завдання
Компанія Алекс - невеличке приватне підприємство, що виробляє туристичне спорядження. Крім "Алекс" на цьому ринку працює ще ЗО підприємств-конкурентів із сукупним річним оборотом 600 тис. грн. Річний оборот "Алекс" становить 74 тис. грн. Розрахуйте ринкову частку компанії "Алекс". Розробіть план комунікаційних заходів для збільшення ринкової частки.
Литература
-
Контрольна робота маркетинг в туризмі
1. Охарактеризуйте методи мотивації, які застосовуються для стимулювання збуту турагента 3
2. Визначте конкурентні стратегії підприємства 6
3. Охарактеризуйте методи ціноутворення 10
ЗАДАЧА 15
Вихідні дані:
Підприємство “Наталі”, туристичний оператор ринку дитячого туризму, продало в 2001 році турів на суму О1 = 70 тис. грн. На ринку дитячого туризму на той самий період конкуренти продали турів на суму О = 500 тис. грн. (обсяг продажу найпотужнішого з конкурентів склав О2 = 105 тис. грн.). Маркетолог підприємства вважає, що ринковий потенціал Мп для цього ринку складає 850000 грн.
Завдання до ситуації:
1. Розрахуйте частку ринку дитячого туризму, що захопило підприємство “Наталі” в 2001 році?
2. Знайдіть відносну частку ринку підприємства відносно основного конкурента в 2001 році.
3. Розрахуйте, наскільки використаний ринковий потенціал ринку дитячого туризму.
4. Запропонуйте заходи щодо збільшення ринкової частки підприємства.
Література 20
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Логістика в туризмі
1. Сутність та порядок використання методу логістики 3
2. Функціональна структура логістики туристичного підприємства 7
3. Система передачі інформації по виділеним лініям зв’язку (типу «Visa-tour») 9
Список використаної літератури 12
-
Логістика в туризмі
1. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ 3
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОПИТ ТА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ (КОНЦЕПЦІЯ "ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ НА ПОПИТ") 9
3. СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ЛОГІСТИЧНОГО ЛАНЦЮГА 14
ЛІТЕРАТУРА 20
Cгенерировано за 0.108038 секунд
|