|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75223161
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 18 любых страниц работы.
См. также:
-
Перелік питань Інвестиційний менеджмент, МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
1. Сутність інвестицій як об'єкта управління, класифікація видів інвестицій в туризмі за різними ознаками.
2. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей.
3. Інвестиційний менеджмент: сутність, цілі та основні принципи.
4. Характеристика функцій інвестиційного менеджменту.
5. Аналіз інвестиційної діяльності туристичних підприємств: поняття, інформаційне забезпечення, методи проведення.
6. Методика аналізу грошових потоків від інвестицій.
7. Методика аналізу інвестиційних проектів з урахуванням фактору інфляції.
8. Методика оцінки рівня ліквідності об'єктів інвестування.
9. Інвестиційне планування в туристичному підприємстві: прогнозування, поточне та оперативне планування.
10. Поняття інвестиційного ринку, характеристика його учасників.
11. Класифікація видів інвестиційних ринків за різними ознаками.
12. Методика оцінки та прогнозування кон'юнктури інвестиційного ринку.
13. Характеристика специфічних об'єктів інвестиційної діяльності в сфері туризму.
14. Інвестиційна привабливість туристичної галузі, система показників і методів її оцінки.
15. Методика оцінки привабливості окремих туристсько-рекреаційних регіонів.
16. Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки.
17. Характеристика стратегічних напрямів і форм інвестиційної діяльності в туризмі.
18. Критерії та методи оцінки результативності реалізації інвестиційної стратегії підприємства.
19. Поняття та види інвестиційних ресурсів туристичного підприємства, джерела їх формування.
20. Основні етапи та принципи розробки політики формування інвестиційних ресурсів туристичного підприємства.
21. Методика розрахунку загального обсягу формування інвестиційних ресурсів туристичного підприємства.
22. Особливості та форми здійснення реальних інвестицій туристичного підприємства.
23. Принципи та показники оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів.
24. Бізнес-план реального інвестиційного проекту, його зміст та порядок розробки.
25. Особливості та форми здійснення фінансових інвестицій туристичного підприємства
26. Методика оцінки ефективності інвестування в окремі фінансові інструменти.
27. Поняття портфеля інвестицій підприємства, їх типи.
28. Методичні підходи до формування диверсифікованого портфеля фінансових інвестицій туристичного підприємства.
29. Сутність та види інвестиційних ризиків туристичного підприємства.
30. Методи та показники оцінки фактора ризику в інвестиційних розрахунках.
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ З КУРСУ „ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
1. Основні підходи до визначення інновації.
2. Властивості інновації.
3. Сутність понять „новинка", „інновація", „інноваційний проект", „винахід", „інноваційний процес", „інноваційна діяльність".
4. Класифікації інновацій та їх специфіка.
5. Теорія циклічних економічних криз
6. Теорія довгих хвиль
7. Інноваційні теорії економічного розвитку
8. Теорія економічного розвитку
9. Концепція технологічних устроїв ІО.Еволюційно-інституційні теорії економічного розвитку 11 .Інноватика як наука.
12.Науково-технічні революції в історії економічного розвитку
13.Типи економічного розвитку
14.Класична крива поширення інновації в галузі: інкубаційний період,
прискорена дифузія, повільна дифузія. 15.Суб'єкти інноваційного ринку: венчури, spin-off, експлеренти, патієнти,
комутанти, віоленти.
16.Інноваційний потенціал держави, регіону, галузі, підприємства. 17.Поняття інноваційного процесу. 18.Основні етапи інноваційного процесу. 19.Зміст інноваційної діяльності, джерела її фінансування, рівень ризику,
очікувана віддача та роль маркетингу на різних етапах інноваційного
процесу.
20.Трансфер технологій.
21.Лінійна й інтерактивна моделі інноваційного процесу. 22.Рівні регулювання інноваційною діяльністю. 23.Інноваційна політика в системі регуляторів соціально-економічних
процесів.
24.Функції держави в інноваційній сфері.
25.Національні особливості інноваційних систем розвинених країн світу. 26.Українська інноваційна система в умовах ринкової економіки. 27.Методи державної підтримки інноваційної діяльності. 28.1нституційна структура інноваційного ринку. 29.Інноваційна інфраструктура ЗО.Бізнес інкубатори
31 .Технологічні парки
32.Технополіси.
33.Роль інформаційно-технологічних систем у розвитку інноваційної інфраструктури.
34.Значення менеджменту технологічних інновацій для розвитку конкурентних переваг.
З5.Основні функції й особливості інноваційного менеджменту.
36.Поняття інноваційної стратегії. Загальна й інноваційна стратегія підприємства.
37.Стратегії технологічних і товарних інновацій. З 8. Конку рентні стратегії диференціації та скорочення витрат, спрямованість товарних і технологічних інновацій.
З9.Етапи розробки інноваційної стратегії підприємства. 40.Технологічний аудит і етапи його проведення. 41.Інноваційний потенціал підприємства й організації. 42.Методи розробки й обґрунтування інноваційних стратегій. 43.Ризики процесу виведення на ринок нових товарів і послуг.
44.Фактори успішної реалізації стратегії: організаційні структури,персонал, фінансова підтримка.
45.Поняття інноваційного проекту, його ознаки та характеристики. 46.Стадії життєвого циклу інноваційного проекту. 47.Методи комплексної оцінки та відбору інноваційних проектів. 48.Планування інноваційного проекту. 49.Формування портфелю проектів. 50.Джерела фінансування інновацій.
51 .Венчурний бізнес й організація венчурного фінансування. 52.Венчурний капітал в Україні.
53.Принципи ціноутворення на інноваційну продукцію. 54.Комплексна оцінка ефективності інвестицій у інновації. 55. Методи оцінки економічної ефективності інновацій, їх призначення та класифікація.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ»
1. Інтеграційні структури сучасного світового туристичного ринку
2. Види організаційних структур підприємства-туроператора
3. Види організаційних структур підприємства-турагента
4. Організаційно-правові форми туристичних підприємств
5. Форми об'єднання туристичних підприємств України (асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, ...)
6. Форми організації підприємництва (одноосібне володіння, партнерство, корпорація...)
7. Інноваційні форми підтримки підприємництва (кластери, бізнес-інкубатори, ...)
8. Корпоративні стандарти туристичного підприємства
9. Політика підприємства відносно подарків клієнтам
10. Процедура відповіді на телефонні дзвінки
11. Політика відносно використання робочого часу, зарплатні, понаднормової роботи та додаткових пільг
12. Політика підприємства відносно відсутності на роботі та запізнень
13. Політика підприємства відносно ознайомчих турів
14. Політика підприємства відносно продажу персоналу турів або послуг зі знижкою
15. Політика туристичного підприємства відносно відпусток персоналу
16. Політика відносно навчання персоналу, навчальних семінарів, підвищення кваліфікації
17. Політика відносно організації презентацій, прийомів, коктейлів та участі в них персоналу
18. Політика відносно підвищення на посаді та процедура підвищення
19. Норми поведінки персоналу в робочий час
20. Політика відносно подарків з боку клієнтів або постачальників
21. Норми роботи з діловою документацією
22. Процедура ділового листування
23. Вимоги до одягу (дресс-код) персоналу підприємства
24. Використання транспортних засобів компанії
25. Норми та правила врегулювання конфліктних ситуацій
26. Процедури, пов'язані зі скаргами співробітників
27. Процедури, пов'язані зі скаргами клієнтів
28. Технологічні схеми співпраці ініціативного туроператора з рецептивним туроператором
29. Технологічні схеми співпраці туроператора з підприємствами розміщення
30. Технологія обслуговування клієнтів на туристичному підприємстві
31. Фінансова схема роботи ініціативного туроператора
32. Фінансова схема роботи рецептивного туроператора
33. Кадрові проблеми туристичних підприємств України
34. Конфліктні ситуації туристичного підприємства, пов'язані з туристами
35. Види ризиків туристичного підприємства
36. Методи попередження та зниження ризиків у туризмі
37. Методи мотивації персоналу туристичного підприємства
38. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
39. Управління процесом розробки туру
40. Система туристичної статистики в Україні
41. Сучасні тенденції ринку виїзного туризму України
42. Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України
43. Сучасні тенденції ринку внутрішнього туризму України
44. Способи мотивації туристичних агентів, що застосовуються туристичними операторами
45. Збутові схеми туристичного оператора
46. Проблеми розвитку ринку засобів розміщення України
47. Порядок заснування підприємства-туроператора
48. Порядок заснування підприємства-турагента
49. Державна підтримка розвитку підприємницької діяльності в сфері туризму України
50. Сучасні методи представлення туристичного продукту клієнту
-
Інвестиційний менеджмент
1. Характеристика специфічних об'єктів інвестиційної діяльності в сфері туризму 3
2. Методичні підходи до формування диверсифікованого портфеля фінансових інвестицій туристичного підприємств 7
Задача 13
Сертифікат, куплений туристичною фірмою за 250 грн. матиме через 2,5 року викупну вартість 750 грн. Визначити щорічну дохідність інвестиції, виходячи зі схеми складного процента. Пояснити отримані результати розрахунку.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
-
Інвестиційний менеджмент
1. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей. 3
2. Характеристика стратегічних напрямків і форм інвестиційної діяльності в туризмі 6
Задача 2 11
Адміністрація готелю розглядає прийнятність проекту реальних інвестицій, які дадуть протягом трьох років такі чисті грошові потоки: 100, 400, 500 тис грн. Початкові інвестиції у проект - 765 тис. грн. Чи можна затвердити інвестиційний проект, якщо гранична ставка (ГС) складає 11%.
Список використаної літератури: 12
-
Інвестиційний менеджмент
1.Класифікація інвесторів 3
2. Інвестиційний бізнес-план і його функції 8
3.Задача 20
Проектом передбачено капітальні вкладення в сумі 500 тис.грн.Очікується річний прибуток 120 тис.грн упродовж 6 років.Вартість капіталу -15%.Чи доцільно вкладати кошти в цей проект?
Список використаної літератури 21
-
Інвестиційний менеджмент
1. Методика оцінка та прогнозування кон'юнктури інвестиційного ринку 3
2. Поняття портфеля інвестицій підприємства, їх типи 11
Література 15
-
Інвестиційний менеджмент
1. Інвестиційна привабливість туристичної галузі, система показників і методів її оцінки 3
2. Методичні підходи до формування диверсифікованого портфеля фінансових інвестицій туристичного підприємства 8
Задача 13
Визначити реальну вартість вкладеного 3 місяці тому під 15% річних капіталу, якщо відомо, що за вказаний період щомісячна інфляція мала рівень відповідно 5,5%, 4,5% та 6%. Розрахунки здійснити за схемами простого і складного процента. Сума інвестованого капіталу - 1000 тис. грн.
Який розмір процентної ставки на рік при використанні схеми простого відсотка може повністю компенсувати вплив інфляції, а також забезпечити реальну дохідність за брутто-ставкою 20% річних.
Зробити відповідні висновки.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
-
Інвестиційний менеджмент
1. Методика оцінки та прогнозування кон'юктури інвестиційного ринку 3
2. Методика оцінки ефективності інвестування в окремі фінансові інструменти 14
3. Задача 20
Використовуючи дані про фінансово-господарський стан підприємств, що можуть розглядатись як потенційні об'єкти інвестування, оцінити рівень їх інвестиційної привабливості та обгрунтувати рішення щодо вкладення коштів в одне із запропонованих підприємств (підприємство №1- машинобудівний завод, підприємство №2- фабрика пошиття верхнього жіночого одягу). При цьому слід прийняти до уваги, що. Усі підприємства мають однакову організаційно-правову форму відкрите акціонерне товариство, майбутній інвестор не має певних пріоритетів щодо спеціалізації та розміру підприємства-реципієнта.
Основні дані по балансах підприємств, що розглядаються:
Показники Підприємство №1 Підприємство №2
На 1.01 На 1.04 На 1.07 На 1.01 На 1.04 На 1.07
Основні засоби та інші необоротні активи,
У т.ч. основні засоби 1804125
1520682 2018833
1580581 2787709
1647431 128681
107071 127125
105674 134195
104012
Запаси та витрати 1325456 3079629 5424020 74139 134788 119054
Грошові кошти і короткострокові фінансові вкладення 546257 262914 310334 13606 8629 12586
Розрахунки з дебіторами 1517768 3054046 6707446 59525 100592 178819
Разом активів 5193606 8415422 15229509 276805 372276 446959
Власні кошти 3000641 4407611 8765337 193613 246357 307466
Довгострокові пасиви - - - 30000 30000 30000
Короткострокові кредити банків 129 123 18 3926 3926 3926
Кредиторська заборгованість 2156776 4004130 6450596 49266 91993 105567
Разом пасивів 5193606 8415422 15229509 276805 372276 446959
Додаткові дані для розрахунку показників ринкової вартості підприємства:
Показники Підприємство №1 Підприємство №2
1 квартал 2 квартал 1 квартал 2 квартал
Номінальна вартість акцій, грн. 1000 1000 1000 1000
Кількість акцій в обороті, од. 99731 99731 16011 16011
У т.ч. привілейованих акцій, од. 24933 24933 - -
Встановлений рівень дивідендів по привілейованих акціях, % до номіналу 50 100 - -
Частка чистого прибутку, спрямована на виплату дивідендів, % 10 10 40 40
Фінансовий результат від звичайної діяльності , грн. 3145298 9127703 85056 192787
Доходи від реалізації продукції, грн. 7448920 12659993 318848 423930
Виручка від реалізації продукції з відстрочкою платежу, % до загального обсягу 10 8 7 7
За результатами розрахунків зробити докладну пояснювальну записку.
Довідкова інформація: вартість довгострокових банківських кредитів 24% річних з виплатою відсотків щоквартально наприкінці кожного кварталу; вартість короткострокових банківських кредитів - 12% річних з виплатою відсотків щокварталу наприкінці кожного кварталу. Банківська відсоткова ставка по депозитах становить 8%.
Література 27
-
Інвестиційний менеджмент
1. Класифікація видів інвестиційних ринків за різними ознаками 3
2. Методика оцінки ефективності інвестування в окремі фінансові інструменти 8
Задача 11 15
Отримана туристичним підприємством позика для здійснення інвестицій у розмірі 300 тис. грн. має бути повернута банку за схемою складного процента через 24 місяця, виходячи із 20% річних при щоквартальному нарахуванні процентів.
Визначити майбутню вартість позики, використовуючи загальний та змішаний методи розрахунку. Скласти пояснювальну аналітичну записку.
Література 18
-
Інвестиційний менеджмент
1. Аналіз інвестиційної діяльності туристичних підприємств: поняття, інформаційне забезпечення, методи проведення. 2
Задача 13
Визначити поточну вартість облігації, яка протягом трьох років приносить щорічні відсотки в сумі 133 грн. і має бути погашена наприкінці третього року. Номінальна ставка дисконтування - 3.3%, реальна ставка дисконтування - 3%, темп інфляції на рік -10%.
Література 16
-
Інвестиційний менеджмент
1. Інвестиційна привабливість туристичної галузі, система показників і методів їх оцінки 3
2 Сутність та види інвестиційних ризиків туристичного підприємства 7
3. Задача 11
Інвесторові запропоновано два варіанти вкладення грошей: розміщення всієї суми капіталу на депозитний рахунок на 4 роки під 14,5% річних за схемою складного процента;
Розміщення всієї суми капіталу (за схемою складного процента) на депозитному рахунку на три роки під 14% річних з додатковим продовженням інвестиції на 1 рік за іншою ставкою;
Визначити, при якому значенні депозитної ставки, що пропонується на 4-й рік, інвестор може зробити обґрунтований вибір даного варіанта вкладання коштів
Література 13
-
Інвестиційний менеджмент
1 Поняття інвестиційної діяльності підприємства, характеристика її особливостей 3
2 Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки 10
3 Задача 15
Обрати найбільш ефективний варіант вкладання коштів капіталу готельного комплексу в розмірі 500 тис. грн..: у банк під 17% річних на 6 років, або у створення венчурного підприємства за умов, що за аналогічний період вкладений капітал подвоїться. Яка пропозиція є більш привабливою, зважаючи на те, що: інвестиція у венчурне підприємство здійснюється в мовах повної визначеності; участь у венчурному підприємстві пов’язані з певним ризиком, за який інвестор отримає премію на рівні 5%. Зробити відповідні пояснення та висновки до розрахунків.
Використана література 16
-
Інвестиційний менеджмент
1. Методика аналізу інвестиційних проектів з урахуванням фактору інфляції. 3
2. Принципи та показники оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів 13
Задача 23 22
Визначити для кожного фінансового інструменту рівень дохідності, який не пов’язаний з урахуванням ризику, а також розмір їх номінальної дохідності, якщо відомо, що реальна процентна ставка на фінансовому ринку становить 3%, а інформація про очікувану інфляцію та розміри премій за ризик представлена у таблиці:
Фінансовий інструмент Очікуваний рівень інфляції, % Розмір премії за ризик для кредитора, %
А 6 3
Б 8 2
В 11 1
Пояснити отримані результати розрахунків.
Література. 24
Cгенерировано за 0.352004 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|