|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75223020
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
ПРОБЛЕМА БІОЛОГІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО В РОЗВИТКУ ПСИХІКИ І ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ
ВСТУП 3
1. Поняття біологічних і соціальних умов в розвитку психіки і поведінки людини 4
2. Психологічна проблема суперечності особистості і суспільства 8
Висновок 12
Використана література 13
-
Теоретичні основи функціонування ринку і поведінки товаровиробників
Зміст
Вступ ...........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи функціонування ринку і поведінки товаровиробників ...................................................................................................4
1.1. Сутність та закони ринку.................................................................4
1.2. Державне регулювання господарської діяльності підприємств ...........................................................................................................13
Розділ 2. Технологія створення ЗАТ „Словянка” ............................17
2.1. Дореєстраційний період ..................................................................17
2.2. Державна реєстрація підприємства ..............................................19
2.3. Післяреєстраційний період ..........................................................20
Розділ 3. Бізнес план ЗАТ „Словянка”............................................... 22
Розділ 4. Шляхи підвищення ефективності підприємства ..............27
Висновки ...................................................................................................30
Список використаної літератури ...........................................................31
Додатки......................................................................................................32
-
Теоретичні основи функціонування ринку і поведінки товаровиробників
Зміст
Вступ ...........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи функціонування ринку і поведінки товаровиробників ...................................................................................................4
1.1. Сутність та закони ринку.................................................................4
1.2. Державне регулювання господарської діяльності підприємств ...........................................................................................................13
Розділ 2. Технологія створення ЗАТ „Словянка” ............................17
2.1. Дореєстраційний період ..................................................................17
2.2. Державна реєстрація підприємства ..............................................19
2.3. Післяреєстраційний період ..........................................................20
Розділ 3. Бізнес план ЗАТ „Словянка”............................................... 22
Розділ 4. Шляхи підвищення ефективності підприємства ..............27
Висновки ...................................................................................................30
Список використаної літератури ...........................................................31
Додатки......................................................................................................32
-
Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів
Вступ 3
1. Формування іміджу компетентного викладача 4
2. Вербальні та невербальні технології викладання 6
3. Культура мовлення і культура слухання 8
4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11
Висновки 13
Література 14
Вступ
Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності.
Висновки
Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих.
Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами.
Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання:
1. Висока інтелігентність, глибока духовність.
2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність.
3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань.
4. Доброта, педагогічний такт.
5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти.
6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом.
7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею.
8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі.
9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою.
10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності.
-
Функції психіки
Вступ 2
1. Поняття психіки та свідомості 3
2. Основні функції психіки 9
3. Виявлення функцій психіки у трудовій діяльності 12
Висновки 14
Список використаної роботи 16
-
Виникнення та розвиток психіки
Вступ 3
1. ПОЯВА І РОЗВИТОК ФОРМ ПСИХІЧНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ 4
2. СТАДІЇ РОЗВИТКУ ПСИХІКИ У ТВАРИН ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 7
3. ПСИХІКА ЛЮДИНИ ЯК ВИЩА СТАДІЯ ЇЇ РОЗВИТКУ 12
Висновки 17
Список використаної літератури 18
Вступ
Психіка – загальне поняття, котре об'єднує багато суб'єктивних явищ, що вивчаються психологією як наукою. Є два різні філософські розуміння природи і проявів психіки: матеріалістичне і ідеалістичне. Згідно першого, психічні явища є властивістю високоорганізованої живої матерії стосовно управління своїм розвитком і самопізнанням (рефлексією). Відповідно до ідеалістичного розуміння психіки в світі існує не одне, а два початки: матеріальне і ідеальне. Вони незалежні, вічні, не зводяться і не виводиться один з одного. Взаємодіючи в розвитку, вони проте розвиваються за своїми законами. На всіх ступенях свого розвитку ідеальне ототожнюється з психічним.
Згідно матеріалістичного розуміння психічні явища виникли в результаті тривалої біологічної еволюції живої матерії і в даний час є вищим результатом такого розвитку. Найбільш реально сьогодні є досліджування всіх психічних явищ з точки зору матеріалістичного розуміння, тому весь процес виникнення та розвитку психіки в даній роботі буде розглянутий в цьому аспекті.
-
Етапи становлення психіки
План
1. Етапи становлення психіки 3
2. Топографічна модель особистості за Фрейдом 9
3. Спілкування як сприймання партнерами один одного у процесі спілкування (перцептивний бік спілкування) 12
Список використаної літератури 22
-
Виникнення і розвиток психіки
Вступ 3
1. Розвиток психіки у філогенезі та історіогенезі 4
2. Онтогенез психіки 12
Висновок 18
Література 19
-
Біогенетичний підхід до вивченні психіки
Вступ 3
1. Холл і Гетчинсон: народження педології 3
2. Е. Клапаред: ідея саморозвитку 7
3. А.Гезелл: нормальне дитинство 8
4. К.Бюлер і Ш.Бюлер: стадії психічного розвитку 9
Висновок 12
Література 14
-
Поділ сенсорної психіки на рівні
План
1. Поділ сенсорної психіки на рівні 3
2. Розвиток психічної діяльності в пренатальний період. Вродженні та придбанні в пренатальному розвитку поведінки 6
Список використаної літератури 8
-
Соціогенетичний підхід до вивчення психіки
Вступ 3
1. Психологія поведінки П. Жане 3
2. Біхевіоризм: Дж.Б.Уотсон 7
Висновок 12
Література 14
Cгенерировано за 0.186662 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|