|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75217748
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Контрольна робота ціни і ціноутворення (практична)
1. Опис підприємства 3
2. Розрахунок ціни виробництва продукції 4
Назва продукції, на яку розраховується ціна –
Денний обсяг виробнитцва (ДОВ) –
Обсяг виробництва за місяць (ДОВ*21 р.д.) –
...
Список використаної літератури 11
-
Контрольна робота управління фінансовою санацією (практична робота, на прикладі банку)
Вступ 3
Актуальність теми 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Ідентифікаційні дані та напрями діяльності 5
1.2. Cтруктура управління підприємством 10
2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ КБ «НАДРА» 16
2.1. Аналіз фінансової стійкості 16
2.2. Аналіз ділової активності підприємства 18
2.3. Аналіз ліквідності 20
2.4. Аналіз ефективності управління 21
Висновки 23
Список літератури 25
Додаток 1 27
Додаток 2 29
-
Контрольна робота з економічного аналізу (практична робота)
1. Попередня перевірка звітності 3
2. Аналіз рентабельності 4
3. Аналіз валового прибутку 5
4. Аналіз чистого прибутку 6
5. Аналіз виручки від реалізації 7
6. Аналіз використання трудових ресурсів 8
7. Аналіз використання обладнання 9
8. Аналіз використання матеріальних ресурсів 11
9. Узагальнення результатів аналізу резерву випуску продукції 12
10. Аналіз витрат на виробництво 13
11. Аналіз постійних і перемінних витрат 15
12. Аналіз грошових потоків 15
13. Аналіз фінансового стану підприємств 18
14. Аналіз фінансової стійкості підприємства 19
Висновки 21
Література 22
-
Контрольна робота маркетинг, практична робота
1. Проведення аналізу факторів мікро- та маркетингового середовища фармацевтичного підприємства ВАТ «Назва» на вітчизняному ринку 3
2. Визначення цілей маркетингового дослідження 13
3. Аналіз джерел вторинної інформації 14
4. Опис методичного збору первинної інформації та визначення границь дослідження 16
5. Розробка анкети для проведення опитування респондентів 18
Висновки 20
Література 21
-
Контрольна робота менеджмент (практична робота)
Зміст
Вступна частина. 3
Внутрішні змінні організації. 3
Зовнішнє середовище організації. 5
Організаційна структура управління. 12
Аналіз планування. 14
Керування контролюванням. 15
Мотивація роботи працівників. 17
Комунікаційні процеси. 18
Література. 32
Робота практична на прикладі ЗАТ «Завод Коксоремонт» - це підприємство з виробництва металевих конструкцій для коксохімічних заводов
-
Контрольна робота менеджмент (практична робота)
1. Розробити організаційну структуру управління підприємством 3
2. Описати організаційну структурну схему управління 7
3. Раціоналізація організаційної структури 11
Висновки 18
Література 20
Підприємство – розробник, виробник вантажних і промислових вагонів.
-
Практична робота з менеджменту
Зміст
ЗАВДАННЯ №1 3
ЗАВДАННЯ №2 7
1.1. НАВЕСТИ ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ (ЗАКОНИ, УКАЗИ, ПОСТАНОВИ, ПОЛОЖЕННЯ, ІНСТРУКЦІЇ ТОЩО), ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ У ПРАКТИЦІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ. ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ. 8
1.2. ОПИСАТИ ЧИННИЙ ПОРЯДОК І ПРОЦЕДУРИ ПЛАНУВАННЯ ПОТОЧНИХ І ПЕРСПЕКТИВНИХ ПОТРЕБ У ПЕРСОНАЛІ РІЗНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ КАТЕГОРІЙ. ХТО В ОРГАНІЗАЦІЇ ЗА ЦЕ ВІДПОВІДАЄ, ЯКА ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ, ЗВІДКИ ВОНА БЕРЕТЬСЯ. 10
1.3. ВИВЧИТИ ТА ОПИСАТИ СУЧАСНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ, ОЦІНИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА РОЗРОБИТИ ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ. 14
1.4. ОЦІНИТИ І ПРОАНАЛІЗУВАТИ ПРОФЕСІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ РІВЕНЬ (РІВЕНЬ ОСВІТИ, СТАЖ РОБОТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ, АКТИВНІСТЬ УЧАСТІ У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ) ПРАЦІВНИКІВ НА ПРИКЛАДІ КОНКРЕТНОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ (З ЧИСЕЛЬНІСТЮ ПРАЦІВНИКІВ НЕ МЕНШЕ 8 ОСІБ). 19
КАР’ЄРОГРАМА 26
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Мікроекономіка практична робота
Блок 1 3
Об'єктом мікроекономічного аналізу виступає підприємство, що виробляє певний продукт (блок 1) та здійснює ринкову діяльність (блок 2, 3).
Сукупні постійні втрати (FC) підприємства складають 30 гривень. Сукупні змінні витрати (VC) визначаються рівнянням VC = Q3- 8*Q2+ 20* Q, де Q - обсяг виробленої продукції.
Блок 1
1. (2 бал) Обчислити значення витрат (ТС, АТС, AVC, AFC, MC) для Q, що змінюється від 0 до 10. Результати представити в табличній формі, значення витрат округлити до цілих.
2. (2 бал) Проілюструвати динаміку витрат графічно (АТС, AVC, AFC, MC). Позначити характерні фази, проаналізувати зміни в динаміці витрат.
Блок 2 5
3. За умови, що підприємство діє на ринку досконалої конкуренції в короткостроковому періоді, дати характеристику успішності його діяльності за оптимального обсягу продажу продукції, якщо на ринку склалася ціна 9 грн.; 45 грн. (дві ситуації). Відповідь обґрунтувати розрахунками прибутку (збитків).
Блок 3 7
4. За умови, що підприємство стає монополістом на ринку, побудувати графічно його модель: використовуючи дані щодо його витрат, виконати побудову ліній витрат (АТС, AVC, MC) та лінії попиту на продукцію підприємства, що визначається рівнянням QD = 7 - 0,1*Р. Визначити за допомогою розрахунків і проілюструвати графічно оптимальний обсяг продажу продукції монополіста, його прибуток (збитки), прокоментувати отримані результати.
5. Дати змістовну порівняльну характеристику можливості оптимізації ринкових рішень та ефективності підприємства за умов досконалої конкуренції та монополії.
Список використаної літератури 11
-
Практична робота з менеджменту
зміст
ЗАДАННЯ 1. 3
ДОХОДИ – ВИТРАТИ = ПРИБУТОК ЧИ ЗБИТОК 10
ЗАВДАННЯ №2 12
1. НАВЕСТИ І ПРОКОМЕНТУВАТИ ШТАТНИЙ РОЗПИС СЛУЖБИ ПЕРСОНАЛУ. ВКЛЮЧИТИ ДО ЗВІТУ "ПОЛОЖЕННЯ ПРО СЛУЖБУ ПЕРСОНАЛУ" ТА (ЯКЩО ТАКА Є), ПОСАДОВУ ІНСТРУКЦІЮ КЕРІВНИКА СЛУЖБИ ПЕРСОНАЛУ АБО МЕНЕДЖЕРА (ІНСПЕКТОРА) З КАДРОВОЇ РОБОТИ. 12
2. ОПИСАТИ, ЯКИМИ МЕТОДАМИ, ЗАСОБАМИ РЕГУЛЮЄТЬСЯ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ В ОРГАНІЗАЦІЇ, ВКЛЮЧИТИ ДО ЗВІТУ ФАКТИЧНИЙ БАЛАНС ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ ЗА МИНУЛИЙ ЗВІТНИЙ РІК. 14
3. ВИВЧИТИ, ЯК В ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗВ’ЯЗУЮТЬСЯ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА, ЧИ Є КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР, КОЛИ ВІН УКЛАДЕНИЙ, ЯК ВІН ВИКОНУЄТЬСЯ. НАВЕСТИ СТРУКТУРУ КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ. З’ЯСУВАТИ, ЩО ВІДОМО ПРАЦІВНИКАМ ПРО ГЕНЕРАЛЬНУ УГОДУ, ПРО УГОДИ НА РІВНІ ГАЛУЗІ ТА РЕГІОНУ. 18
4. РОЗРОБИТИ КАР’ЄРОГРАМУ ДЛЯ КОНКРЕТНОГО ПРАЦІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ. 24
КАР’ЄРОГРАМА 24
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Практична робота з менеджменту
зміст
ЗАВДАННЯ №1 3
ЗАВДАННЯ №2 9
3.1. Вивчити й описати методи професійного підбору різних категорій персоналу, що застосовуються в організації, оцінити їх ефективність. 10
3.2. З’ясувати, чи є в організації кадровий резерв на заміщення ключових посад, як він формується; чи практикується планування трудової (ділової, службової) кар’єри. Заповнити таблицю. 13
3.3. Навести загальну характеристику умов праці в організації, назвати робочі місця (професії, посади), а також де та які відхилення існують від нормальних умов праці. 14
Зробити аналіз основних причин втрат робочого часу через тимчасову непрацездатність працівників організації за минулий звітний рік. 14
3.4. На прикладі конкретного структурного підрозділу оцінити соціально-психологічний клімат, який панує у колективі, та його вплив на ефективність діяльності організації. Розробити пропозиції щодо його поліпшення. 19
Література 23
-
ПРАКТИЧНА РОБОТА «ФРАНЧАЙЗИНГ»
ФРАНЧАЙЗИНГ на прикладі мережі швидкого харчування
ДОГОВІР комерційної концесії (франчайзинг)
Cгенерировано за 0.188616 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|