|
-
Новаторські прийоми поетики в сонетах Шекспіра
Зміст Вступ 3 1. Народний характер творчості Шекспіра 5 1.1. Біографія письменника 5 1.2. Періоди творчості Шекспіра 6 2. Походження жанру сонету, його розвиток у європейській літературі. Формування англійського сонету 9 2.1. Походження жанру сонету та його форми 9 2.2. Поділ сонетів на тематичні групи. Англійський сонет 11 3. Поетика сонетів Вільяма Шекспіра 14 3.1. Історія створення і видання сонетів Шекспіра 14 3.2. Образи та їх життєві прототипи у сонетах 17 3.3. Суспільна, філософська та естетична проблематика сонетів 19 3.4. Художня досконалість сонетів Шекспіра 23 Висновки 25 Список використаних джерел 26 ∞ См. работу «Новаторські прийоми поетики в сонетах Шекспіра»
-
Сонети у творчості Шекспіра та Петрарки
-
Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7 1.2. Історія створення п’єси 11 1.3. Проблематика твору 12 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17 2.1. Образ Короля Ліра 17 2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23 ВИСНОВОК 26 БІБЛІОГРАФІЯ 29 Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії. Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В. Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання: - вивчити підґрунтя сюжету п’єси; - з’ясувати проблематику твору; - дослідити образну своєрідність трагедії. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору. ∞ См. работу «Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра»
-
Драматургія Вінничнка
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 10 1.5 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1.6 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.7 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Драматургія Вінничнка»
-
Драматургія Вінничнка
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 10 1.5 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1.6 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.7 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Драматургія Вінничнка»
-
1. Світоглядні засади та характерні риси Європейського бароко. 2. Архітектура та малярство в Західній Європі. 3. Барокова музика, театр, драматургія
-
Обманутого довір’я в трагедії Отелло
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Філософська основа конфлікту трагедії Шекспіра «Отелло» 4 РОЗДІЛ 2. Отелло як трагічний характер 15 РОЗДІЛ 3. Розкриття проблеми зрадженої довіри 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32-34 Ціль роботи – проаналізувати на прикладі героїв п’єси Шекспіра важливість високих моральних якостей людей, особливо людей, які формують суспільство, його економічну основу. Показати, що навіть чисті люди не завжди можуть протистояти злу, що тільки духовна єдність, моральна чистота можуть забезпечити необхідний рівень життя суспільства. Об’єктом дослідження є вивчення відносин у суспільстві яке розвивається, переходить до іншої економічної формації. Предметом дослідження є психологічні, моральні якості різних представників суспільства, шляхи формування, зміни моральних якостей людей, вплив особливостей характеру на взаємовідносини між людьми. ∞ См. работу «Обманутого довір’я в трагедії Отелло»
-
Європейське барокко
1. Світоглядні засади та характерні риси европейського барокко 3 2. Архітектура та малярство в Західній Європі 5 3. Бароккова музика, театр, драматургія 12 Список використаної літератури 15 ∞ См. работу «Європейське барокко»
-
Зріле Відродження на прикладі трагедії Шекспіра Гамлет
-
ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК НАУКА. ЇЇ ПРЕДМЕТ ТА СЕМАНТИКА
ЗМІСТ ВСТУП...................................................................................................................3 1. РОЗДІЛ І. ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК НАУКА. ЇЇ ПРЕДМЕТ ТА СЕМАНТИКА.......................................................................................................6 1.1. Фразеологія як наука. Предмет її дослідження.....................................6 1.2. Семантика фразеологічних одиниць......................................................9 1.3 Теорія фразеології Ш. Баллі....................................................................11 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І...............................................................................13 2. РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ КЛАСИФІКАЦІЇ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ............................................................................................................15 2.1. Структурно-семантична класифікація фразеологічних одиниць.......15 2.2. Класифікація фразеологізмів за джерелами їх походження...............18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ.............................................................................21 РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІНИХ ОДИНИЦЬ НА МАТЕРІАЛІ ТВОРУ В.ШЕКСПІРА „ГАМЛЕТ”...........................................22 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ...........................................................................27 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ...........................................................28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................30 ∞ См. работу «ФРАЗЕОЛОГІЯ ЯК НАУКА. ЇЇ ПРЕДМЕТ ТА СЕМАНТИКА»
-
Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» 10 1.5 «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 11 1.6 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1. 7 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.8 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші»
-
Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» 10 1.5 «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 11 1.6 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1. 7 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.8 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші»
-
Історичний розвиток драматургії масових форм роботи
План ВСТУП 3 1. РОЗДІЛ: ДРАМАТУРГІЯ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 5 1.1. Масові заходи та їх компоненти 5 1.2. Особливості драматургії масових форм роботи 8 2. РОЗДІЛ: ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ДРАМАТУРГІЇ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 16 2.1. Масові свята, театралізовані дійства в Древній Греції і Древньому Римі 16 2.2. Театралізовані масові свята Середньовіччя і Відродження 21 2.3. Масові свята на Русі 28 2.4. Радянські масові свята 33 2.5. Сучасний стан драматургії масових форм роботи 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета курсової роботи розглянути основні історичні періоди розвитку драматургії масових форм роботи та виділити основні сучасні особливості в цій галузі. Предметом курсової роботи є детальний розгляд всіх періодів історичного розвитку драматургії масового свята та видовища. Об’єктом курсової роботи є конкретизація особливостей драматургії масового свята як в історичному контексті так і в сьогоденні. Хронологічні рамки в курсовій роботі сягають найдавніших часів зародження цивілізації, а саме до Древньої Греції та Риму і доходять до наших днів. Літературна база курсової роботи будується в основному на працях російських дослідників, таких як Гребенюк В.П. Публічні видовища петровського часу і їхній зв'язок з театром, 1976 року; Вершковський Е.В. Режисура масових видовищ, 1977 року; Генкін Д.М. Масові свята, 1987 року; Туманов І.М. Режисура масового свята і театралізованого концерту, 1976 року; Шубіна І.Б. Організація дозвілля і шоу програм, 2004 року; Чечетін А.І. Основи драматургії театральних видовищ, 1981 року. Також можна виділити деяких українських дослідників даного питання. Це, насамперед, Горбов А.С. Режисура видовищно-театралізованих заходів, 2004 року; Зайцев В.П. Режисура естради та масових видовищ, 2003 року та Обертинська А.П. Історія масових свят, 1992 року. Структурно робота складається зі вступу, двох частин, висновків та використаної літератури. ∞ См. работу «Історичний розвиток драматургії масових форм роботи»
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 ∞ См. работу «Зарубіжна література»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|