|
-
Німецька класична філософія
1. Особливості та здобутки німецької класичної філософії. 3 2. Кант як засновник німецької класичної філософії. Теорія пізнання та етика І. Канта. 5 Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Німецька класична філософія»
-
Українська філософія І пол. ХІХ ст.
ВСТУП 3 1. Особливості розвитку філософської думки в Україні ХІХ ст. Вплив ідей німецької класичної філософії на філософію України ХІХ ст. 4 2. Основні представники університетської філософії та їх ідей 10 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 21 ∞ См. работу «Українська філософія І пол. ХІХ ст.»
-
Діалектика як метод пізнання
1. Поняття “діалектика” у філософській традиції 3 2. Основні різновиди діалектики у давньогрецькій філософії 5 3. Діалектика німецької класичної філософії 7 4. Основний зміст законів діалектики Гегеля 11 5. Некласичні концепції діалектики 14 Список використаної літератури 20 ∞ См. работу «Діалектика як метод пізнання»
-
ІСТОРІЯ ФОРМИ ДІАЛЕКТИКИ
1. ПОНЯТТЯ ДІАЛЕКТИКИ, ЇЇ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ 3 2. НАЇВНА, СТИХІЙНА ДІАЛЕКТИКА СТАРОДАВНІХ ГРЕКІВ 7 3. ІДЕАЛІСТИЧНА ДІАЛЕКТИКА КЛАСИЧНОЇ НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ 14 4. МАТЕРІАЛІСТИЧНА ДІАЛЕКТИКА. МАТЕРІАЛІСТИЧНИЙ ДІАЛЕКТИЧНИЙ МЕТОД 21 ∞ См. работу «ІСТОРІЯ ФОРМИ ДІАЛЕКТИКИ»
-
Історія філософії України
1. «Український дух» філософії Г. Сковороди 3 2. Філософські принципи «Кобзаря» Т. Шевченка 8 3. Національний характер філософії І.Франка 18 Список використаної літератури 30 ∞ См. работу «Історія філософії України»
-
Філософські позиції Канта
-
Німецька класична філософія
Вступ 3 1. Особливості та здобутки німецької класичної філософії. 4 2. Іммануїл Кант як засновник німецької класичної філософії. Теорія пізнання та етика І.Канта. 8 Висновки 14 Література 15 Вступ XVIII і початок ХІХ століть в історії Західної Європи мають принципово важливе значення для її подальшого розвитку. Ідеї Просвітництва, справедливого та демократичного облаштування суспільства та послідуючі за цим революційні події у Франції змусили мислителів активізувати розв’язання суспільних питань. Осмислення історичного ходу людської цивілізації вимагалось необхідністю оцінити та спрогнозувати вектор розвитку людства. Як оцінити Французьку революцію: позитивно чи негативно? Це крок вперед або крок назад в історичному прогресі? Схвалити революцію або вважати такою, що заважає природному ходу подій? Ці питання мали також і велике практичне значення для проблем зовнішньої і внутрішньої політики Західної Європи того часу. Теоретичним обґрунтуванням процесів розвитку людства зайнялись філософи, яких тепер відносять до класиків німецької філософії. Разом із пробами осягнути сутність та внутрішні механізми історичного розвитку перед ними постали проблеми оцінки пізнавальних можливостей людини. Чи здатна вона осмислити сутність свого існування та характер розвитку суспільства? Наскільки достовірним є знання, яке виникає в ході теоретичних розмірковувань філософів про історію людства? Яка роль філософії в процесі такого пізнання? Ці питання стали одними з головних, що постали перед представниками німецької класичної філософії. Висновки У цілому про представників німецької класичної філософії можна говорити, що при всій різноманітності їх учень всі вони складають єдине духовно-теоретичне утворення, в якому були успадковані кращі здобутки світової філософської думки, знайшли своє відображення найбільш актуальні проблеми сучасності і поставлені проблеми, над вирішенням яких вони працювали самі і багато чого залишили на доопрацювання своїм спадкоємцям. Їх споріднює також розуміння ролі філософії в духовному житті людства, вони високо підняли її гуманізуючу місію, поставили її на службу людини і захистили її право на власне "Я", спрямовували на ідеали добра, краси і свободи. Всім їм характерний історизм і увага до сутності людини, глибоке проникнення в її буття і її духовний світ. Німецькі мислителі перетворили філософію, її предмет в строгу систематизовану сферу духовності, виробили світоглядні і методологічні критерії, виявили високий професіоналізм і ерудицію. Представники німецької класичної філософії надали філософії інтегральності і системності; це розгалужена система концепцій, ідей, принципів, що розподілилися в розроблених ними розділах онтології, гносеології, антропології. Ними було прокладено шлях діалектичному методу, який в нових історичних умовах став конче необхідним, і його застосування давало можливість пояснювати і обґрунтовувати різноманітні процеси і явища природи, суспільства і духовного світу людини. Отже, німецька класична філософія є непересічним культурно-духовним досягненням людства, вершиною філософської думки, загальнолюдським надбанням. ∞ См. работу «Німецька класична філософія»
-
Кант
1. Кант - представник німецької класичної філософії. …………………….…...3 2. Проблема теорії пізнання. ……………………………………………………..8 3. Категоричний імператив і проблема особистості. ………………….………15 Список використаної літератури ……………………………………………….19 ∞ См. работу «Кант»
-
Проблема раціонального і нераціонального в зарубіжній філософії 20 ст.
-
Становлення і розвиток теорії філософії
-
Контрольна робота філософія
1. Григорій Сковорода засновник української класичної філософії. 3 2. Основні ідеї філософії П.Юркевича. 4 3. Українсько-університетська філософія 19 ст. О.Новицький, С. Гоготський, Д.Чижевський, М. Максимович. 9 4. Кирило-Мефодіївське товариство. А.М. Костомаров. 15 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Контрольна робота філософія»
-
Місце та особливості французського Проствіництва 18 століття в історії європейської філософії
-
Мудрість як предмет філософії
Зміст 1 Мудрість як предмет філософії. Критерії мудрості....................... 3 2 Філософська думка Київської Русі. Філософія «книжництва»..... 8 3 Особливості позитивістської філософії........................................... 10 Список використаної літератури......................................................... 12 ∞ См. работу «Мудрість як предмет філософії»
-
Місце та особливості французького Просвітництва 18 століття в історії європейської філософії
-
Антропотеїзм Феєрбаха
План 1. Короткий огляд життя Фейєрбаха 3 2. Глибока криза класичної філософії та роль Фейєрбаха в цьому. Процес становлення поглядів філософа 4 3. Критика релігії у Фейєрбаха 7 4. Перехід до матеріалістичних тенденцій, “Основи філософії майбутнього” (1841) як яскравий приклад антропологізму Фейєрбаха 11 Підсумок 15 Література 15 ∞ См. работу «Антропотеїзм Феєрбаха »
-
Формування філософії структуралізму
План Вступ……………………………………………………………………….3 1. Формування філософії структуралізму………………………………4 2. Основні етапи розвитку структуралізму……………………………..7 3. Особливості структуралістської філософії…………………………..14 Висновки…………………………………………………………………..20 Використана література…………………………………………………..21 ∞ См. работу «Формування філософії структуралізму»
-
Предмет філософії
Вступ / 1. Формування предмета філософії в історії культурно-історичного розвитку суспільства / 2. Філософія і наука / 3. Специфіка філософії як форми суспільної свідомості / Висновки / Використана література ∞ См. работу «Предмет філософії»
-
Предмет філософії
Вступ................................................................................................................3
1. Формування предмета філософії в історії культурно-
історичного розвитку суспільства............................................................4
2. Філософія і наука.......................................................................................13
3. Специфіка філософії як форми суспільної свідомості............................25
Висновки..........................................................................................................28
Використана література..................................................................................29
∞ См. работу «Предмет філософії»
-
Зміна парадигми філософування у 19 ст.
-
Контрольна робота з філософії
1. Філософські теорії в яких розкривається погляд на субстанцію 2. Стихійний матеріалізм (давньогрецький) філософії 3. Суперечка між номіналізмом і реалізмом про природу загальних понять 4. Філософія Гегеля. система абсолютного ідеалізму 5. Простір і час у філософії 6. Проблема критеріїв достовірності знань 7. Предмет, мета, проблеми соціальної філософії 8. Інформаційний аналіз розвитку суспільства ∞ См. работу «Контрольна робота з філософії»
-
Концепції походження філософії
-
Історичні джерела формування філософської культури Київської Русі
Вступ 3 1. Джерела та національні особливості філософії України 4 1.1. Проблема початку та структури філософії України 4 1.2. Українська філософія як органічна складова української духовної культури 7 2. Становлення і розвиток філософської думки в X-XIV ст. 12 2.1. Життєві коріння філософії в Україні 12 2.2. Джерела філософії Київської Русі 14 Висновки 26 Література 29 ∞ См. работу «Історичні джерела формування філософської культури Київської Русі»
-
Контрольна робота з філософії
Зміст 1. Принциповий історизм філософського завдання, його соціально-історичний характер 3 2. Класична доба античної філософії. Демокрит і Сократ 6 3. Перехідний характер філософії Відродження. Філософські та космологічні погляди Миколи Кузанського та Джордано Бруно 8 4. Марксистська філософія у ХХ столітті 10 5. Філософія просвітництва і романтизму в Україні кінця XVIII ст. - першої четверти XIX ст. 12 6. Еволюція релігійної філософії в ХХ ст. Неотомізм 14 7. Основні структурні рівні свідомості - несвідоме, посвідоме, надсвідоме та їхні структурні елементи 16 8. Головні методологічні принципи соціальної філософії. Географічне середовище та його роль у житті суспільства 18 9. Соціальна історія як предмет пізнання 21 Список використаної літератури 23 ∞ См. работу «Контрольна робота з філософії»
-
Контрольна філософія
1. Особливості історичного виникнення філософії 2 2. Загальні особливості духовних процесів та розвитку філософії XX ст. 8 Список використаної літератури 15 ∞ См. работу «Контрольна філософія»
-
Філософія неотомізму
Вступ 3 1. Модернізація релігійної філософії ХХ століття 5 2. Неотомізм про співвідношення науки, філософії і релігії 6 3. Принцип гармонії віри і розуму філософії неотомізму 9 Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Філософія неотомізму»
-
Сутність філософії марксизму
План Сутність філософії марксизму 3 1. Соціально-історичні, теоретичні та науково-природничі передумови виникнення марксистської філософії 3 2. Філософія марксизму як єдність матеріалістичного розуміння історії і матеріалістичної діалектики 6 3. Проблема відчуження і шляхи його подолання в філософії марксизму 9 4. Ленінізм як одна з ланок марксизму 12 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Сутність філософії марксизму»
-
Гуманістична концепція християнської філософії Еразма Роттердамського
-
Аристотель і його місце в ітосрії філософії
-
Гуманістичні тенденції у розвитку сучасної філософії
План Гуманістичні тенденції у розвитку сучасної філософії 3 1. Основні риси сучасної західної філософії 3 2. Філософія Ніцше та його "надлюдина" 9 3. Проблема сенсу життя людини в філософії екзистенціалізму. Предмет філософської антропології 13 Список використаної літератури 20 ∞ См. работу «Гуманістичні тенденції у розвитку сучасної філософії»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|