|
-
Політичні погляди Лесі Українки
Вступ 3 1. Життєвий шлях Лесі Українки 4 2. Філософсько-політичні переконання Лесі Українки 6 3. Проблеми політики і права у творчості Лесі Українки 9 4. Проблема національного обов’язку 11 Висновок 14 Література 15 ∞ См. работу «Політичні погляди Лесі Українки»
-
Філософські погляди І.Франка та Лесі Українки
Вступ 3 1. Характеристика філософських поглядів І. Франко 4 1.1. Біографічні дані 4 1.2. Екзистенційно-художній характер філософії І. Франка 5 1.3. Етико-антропологічне розуміння філософських проблем 7 1.4. Погляди І. Франка щодо людини і суспільства 14 2. Філософські погляди Лесі Українки 21 2.1. Життєвий шлях 21 2.2. Основні риси світогляду Лесі Українки 22 2.3. Погляди Лесі Українки щодо емансипації людської особистості 26 2.4. Сутність і значення “будителя нації” у філософії Лесі Українки 30 Висновок 34 Список літератури 37 ∞ См. работу «Філософські погляди І.Франка та Лесі Українки»
-
Пам’ятні місця Лесі Українки в м. Києві
-
Мистецтвознавча орієнтація в творчості Л.Українки
-
Запозичення у творах Лесі Українки
Зміст Вступ…………………………………………………………….3 Розділ І. Запозичення у творах Лесі Українки…………..5 Розділ ІІ. Правопис слів іншомовного походження, які зустрічаються у творах Лесі Українки…………………..17 Висновок………………………………………………………24 Список використаної літератури………………………….27 ∞ См. работу «Запозичення у творах Лесі Українки»
-
Синтаксис мови Л.Українки
Вступ 3 Розділ 1. Феномен таланту Лесі Українки 5 1.1 Життя Лесі Українки 5 1.2 Творчий шлях української письменниці 8 Розділ 2. Синтаксис української мови 10 2.1 Українські синтаксичні концепції: історія та розвиток 10 2.2 Значення засобів синтаксису для художнього стилю мовлення 12 Розділ 3. Синтаксис в літературних творах Л. Українки 15 3.1 Синтаксис мови Л. Українки (загальна характеристика) 15 3.2 Синтаксис та поетика драматичної поеми „Бояриня” 17 Висновки 22 Література 24 ∞ См. работу «Синтаксис мови Л.Українки»
-
У чому краса мистецького слова Лесі Українки
-
Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
-
Поезія Мартіна Опіуа, Пауля Флемінга
Вступ 3 1. Загальна характеристика умов розвитку літератури в Німеччині у ХVІІ ст. 6 Розділ 2. Поезія Мартіна Опіца 14 2.1. Життєвий шлях Мартіна Опіца, як головний чинник формування його як поета 14 2.2. Жанрове розмаїття та особливості поетичної творчості Мартіна Опіца 16 2.3. Вклад Мартіна Опіца в теорію поетики 21 Розділ 3. Поезія Пауля Флемінга 25 3.1. Особливості життєвого шляху Пауля Флемінга 25 3.2. Загальна характеристика поетичної творчості Пауля Флемінга 26 Висновок 30 Список використаної літератури 33 ∞ См. работу «Поезія Мартіна Опіуа, Пауля Флемінга»
-
ЕПОС СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ
ЗМІСТ ВСТУП 1. РОЗВИТОК І СТАНОВЛЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ а) МІФОЛОГІЯ, ФІЛОСОФСЬКА ПОЕЗІЯ МЕСОПОТАМІЇ б) РЕЛІГІЙНО-ФІЛОСОФСЬКА ПОЕЗІЯ СТАРОДАВНЬОГО ЕГИПТУ 2. ФОРМУВАННЯ КЛАСИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ а) АНТИЧНА СКАРБНИЦЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ б) АНТИЧНА ЛІТЕРАТУРА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ∞ См. работу «ЕПОС СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ»
-
Етичне вчення Т. Шевченка, етика І.Франка, Л. Українки, М. Драгоманова, М. Грушевського
-
поезія і проза професій
-
Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”
-
1. Спадкоємність та самобутність давньоримської культури, етапи її розвитку особливості кожного із них 2. Значення творчої діяльності Л.Українки, М.Коцюбинського, В.Винниченка в оновлені української культури
-
Культура лицарства
Вступ 3 1. Лицарська поезія – романтика Середньовіччя 4 2. Особливості лицарських (куртуазних) романів 6 Висновок 9 Список використаної літератури 10 ∞ См. работу «Культура лицарства »
-
Контрольна з філософії
1. ОСНОВНІ ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ П. ЮРКЕВИЧА 3 2. Т.ШЕВЧЕНКО ТА ЙОГО ВНЕСОК У РОЗВИТОК ФІЛОСОФІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ 7 3. ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ М.ДРАГОМАНОВА, І. ФРАНКА, Л.УКРАЇНКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14 ∞ См. работу «Контрольна з філософії»
-
Філософія. Філософія України другої половини 19 ст – початку 20 ст.
-
Образ матері в творах українських поетів другої половини ХХ ст.
-
Вавилон як перше світове царство
Вступ 4 Піднесення Вавілона в епоху Давньовавілонського царства (19-16 століття до н.е.) 5 Вавілонське царство при каситській династії 6 Розгром Ассирії і створення Нововавілонської держави 9 Вавілон у 6 ст. до н.е. Реконструкція 10 Релігія. Культура. Обряди. Наукові заняття. 12 Міфологія. Філософська поезія. 15 Архітектура. 19 Висновок 20 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Вавилон як перше світове царство»
-
Комплексний аналізу байкарської та поетичної творчості Л. Глібова для дітей
-
Контрольна робота з української літератури
1. Початковий період творчості Т. Г. Шевченка (1838-1843) 3 2. Шевченко Т. Г. Творчість періоду «Трьох літ» (1843-1847) 8 3. Творчість періоду ув’язнення і заслання Т. Г. Шевченка (1847-1857) 13 4. Поезія періоду творчості Т. Г. Шевченка після заслання (1857-1861) 19 5. П. Куліш 23 6. Марко Вовчок 26 7. Ю. Федькович 27 8. І. Нечуй-Левицький 29 9. Л. Глібов 32 10. П. Мирний та І. Білик 33 Література 37 ∞ См. работу «Контрольна робота з української літератури »
-
Символіка числа 9 у творі Данте Нове життя
Зміст ВСТУП 3 1. Література кінця Середньовіччя і початку Нової ери 5 2. Данте – останній поет Середніх віків і перший поет Нового часу 11 2.1. Данте Аліг`єрі – видатний мислитель і поет Італії 11 2.2. „Нове життя” і поезія „нового солодкого стилю” 15 2.3. Символіка числа „дев`ять” в „Новому житті” Данте 18 3. Творчість Данте Аліг`єрі в українській культурі 26 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ∞ См. работу «Символіка числа 9 у творі Данте Нове життя»
-
Концепції розвитку української культури(І.Франко, П.Куліш.) Сучасні погляди українських науковців
Вступ. 1. Пантелеймон Куліш - найвизначніший український письменник. 1.1. Хронологія життєвого шляху. 1.2. Вплив діяльності Куліша на пробудження літературного руху як поштовх подальшого розвитку української культури. 1.3. Творчий шлях П. Куліша - великий вклад в укр. к -ру. 2. Іван Франко - велика сторінка культурного життя України. 2.1 Сила оригінального творчого таланту в оповіданнях та повістях Франко. 2.2 Поезія Франко - переживання народу. 3. Сучасні погляди українських науковців ∞ См. работу «Концепції розвитку української культури(І.Франко, П.Куліш.) Сучасні погляди українських науковців»
-
Неологізми як спосіб поетичного відображення дійсності у творчості Д. Павличка
Вступ 2 Розділ І Місце і роль неологізмів у лексичній системі мови. 5 1.1. Загальна характеристика неологізмів, їх класифікація. 5 1.2. Джерела поповнення лексики неологізмами. 9 1.3. Оказіоналізми. 15 1.4. Роль неологізмів у процесі збагачення української мови. 18 Розділ ІІ. Неологізми як спосіб поетичного відображення дійсності у творчості Д. Павличка. 21 2.1. «Нові слова» у творчості українських письменників та поетів. 21 2.2. Поезія Д. Павличка - жива історія мови. 25 2.3. Нульсифікація – як основний спосіб творення поетом неологізмів та її стилістичне навантаження. 32 Висновки 35 Список використаної літератури 37 ∞ См. работу «Неологізми як спосіб поетичного відображення дійсності у творчості Д. Павличка»
-
Статистика
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 ∞ См. работу «Статистика»
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 ∞ См. работу «Зарубіжна література»
-
Запитання _ антична література
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Запитання _ антична література»
-
Література епохи Середньовіччя (поезія трубадурів)
Вступ 3 1. ПРОВАНСАЛЬСЬКА ЛІРИКА ЯК ОСНОВА ПОЕЗІЇ ТРУБАДУРІВ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ 4 2. ТРУБАДУРИ ТА ЇХ ТВОРЧІСТЬ 7 3. ЗАНЕПАД ТРУБАДУРСЬКОЇ ЛІРИКИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКУ ЛІТЕРАТУРУ 10 Висновок 12 Література 13 Вступ Після розпаду імперії Карла Великого південь Франції, який називався Провансом, став політично незалежним від північної Франції – домену французького короля. Тут із самого початку розвинулася з латині цілком самостійна провансальська мова. В ХІ столітті Прованс був економічно найбільш передовою областю Франції. Її міста мали незалежність та велику торгову значимість, подібну до багатих міст-держав північної Італії. Така обстановка сприяла розквіту лицарства, яке було доволі заможною та освіченою верствою населення краю. У Провансі склався витончено-лицарський ідеал. Світська література, яка тут розвинулася, не була відображенням дійсності, а подавала ідеальні уявлення про людину. Основні жанри цього періоду – епос, лірика, романи. Значним чином розвинулася придворна література, спрямована за змістом проти церковного аскетизму. У них оспівувалися високі почуття, служіння Прекрасній Дамі, пригоди та подвиги лицарів. Першими куртуазними ліриками Європи були трубадури, провансальські поети-співці XI –XIII ст. Висновок Виникнення поезії трубадурів у ХІІ ст. в Західній Європі пов’язано з процесами протистояння впливу католицької церкви, яка займала на той час панівне становище в суспільстві та державному управлінні. З розвитком освіти активізувалося духовне життя, у містах і замках склалася своєрідна світська культура, яка почала відділятися від церковної. Вона, безумовно, не стала антицерковною, але водночас тенденція секуляризації призвела до народження трубадурства як певного виду церковної єресі. Лірика трубадурів була віддзеркаленням прагнення людей до земних, а не "небесних" втіх. Вона отримала широке розповсюдження завдяки застосуванню у своїй творчості народних джерел. Народна поезія, яка підвергалася в лицарському середовищі корінній обробці, ставала вишуканими зразками придворної лірики. Творчість трубадурів тісно пов'язана передусім із весільними, обрядовими, хороводними піснями, що оброблялися відповідно до вимог куртуазної естетики. Зародившись та розповсюдившись в багатьох верствах тогочасної Франції лірика трубадурів поступово розповсюдилась і на інші країни середньовічної Європи, залишив помітний слід в її культурі. Занепад трубадурської лірики також пов’язаний з церковним протистоянням. Релігійні апологети того часу не могли миритися з поширенням ідеї не любові до Бога, а до "земної" любові та до земних втіх, що не вписувалося в канонічні теоретичні положення християнської релігії. ∞ См. работу «Література епохи Середньовіччя (поезія трубадурів)»
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 ∞ См. работу «Контрольна робота з української літератури 5»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|