-
ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання 7
1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14
1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29
2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29
2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33
2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43
2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65
3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65
3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70
3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ
-
АНАЛИЗ ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ 3
1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ АНАЛИЗА ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ 6
1.1. Цели и задачи анализа финансового состояния экономических субъектов 6
1.2. Методы и приемы анализа финансового состояния 9
2. АНАЛИЗ ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
ООО "ФИРМА "САТУРН-97" 12
2.1. Краткая организационно-экономическая характеристика предприятия ООО "Фирма "Сатурн-97" 12
2.2.Анализ динамики, состава и структуры источников формирования капитала в ООО "Фирма "Сатурн-97" 12
2.3. Оценка финансовой устойчивости предприятия 16
2.4. Диагностика риска банкротства ООО "Фирма "Сатурн-97" 24
3. ПУТИ ОЗДОРОВЛЕНИЯ ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
ООО "ФИРМА "САТУРН-97". 27
3.1 Значение, задачи и основные методы прогнозирования. 27
3.2 Внешние и внутренние источники финансового оздоровления предприятия. 2727
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 29
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 31
ПРИЛОЖЕНИЯ 34
-
АНАЛИЗ ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ 3
1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ АНАЛИЗА ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ 6
1.1. Цели и задачи анализа финансового состояния экономических субъектов 6
1.2. Методы и приемы анализа финансового состояния 9
2. АНАЛИЗ ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
ООО "ФИРМА "САТУРН-97" 12
2.1. Краткая организационно-экономическая характеристика предприятия ООО "Фирма "Сатурн-97" 12
2.2.Анализ динамики, состава и структуры источников формирования капитала в ООО "Фирма "Сатурн-97" 12
2.3. Оценка финансовой устойчивости предприятия 16
2.4. Диагностика риска банкротства ООО "Фирма "Сатурн-97" 24
3. ПУТИ ОЗДОРОВЛЕНИЯ ФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ
ООО "ФИРМА "САТУРН-97". 27
3.1 Значение, задачи и основные методы прогнозирования. 27
3.2 Внешние и внутренние источники финансового оздоровления предприятия. 2727
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 29
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 31
ПРИЛОЖЕНИЯ 34
-
АНАЛІЗ СТАНУ ОБОРОТНИХ КОШТІВ
Зміст
Стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВ 7
1.1 Суть і значення оборотних коштів у фінансовій діяльності суб’єктів господарювання 7
1.2 Механізм формування оборотних коштів товариства 13
1.3 Концептуальні засади політики управління оборотними коштами 17
1.4 Інформаційно-правове забезпечення формування оборотних коштів 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ТОВ «САТУРН» ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ 24
2.1 Загальна техніко - економічна характеристика ТОВ «САТУРН» 24
2.2 Характеристика формування оборотних активів та їх структура на
ТОВ «САТУРН» 27
2.3 Аналіз і оцінка використання оборотних коштів товариства 37
2.4 Шляхи покращення використання оборотних коштів товариства
ТОВ «САТУРН» 48
ВИСНОВКИ 69
ЛІТЕРАТУРА 71
ДОДАТКИ 74
-
Цінова політика готелю
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Поняття та сутність цінової політики 5
1.1 Характеристика ціноутворення та цінової політики 5
1.2 Характеристика ціноутворюючих факторів 9
1.3 Характеристика методів ціноутворення 25
РОЗДІЛ 2. Характеристика об’єкту дослідження та його цінової політики 33
2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 33
2.2 Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готелю 35
2.3 Характеристика чинників, які впливають на ціну послуг готелю 39
РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи управління ціновою політикою готелю „Сатурн” 57
3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю 57
3.2 Формування цінової політики готелю „Сатурн” на сучасному етапі 62
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
ДОДАТОК 1. Баланс готелю „Сатурн” на 31 грудня 2001 року 77
ДОДАТОК 2. Звіт про фінансові результати за 2001 рік 81
ДОДАТОК 3. Звіт про рух грошових коштів за 2001 рік 84
ДОДАТОК 4. Основні клієнти готелю „Сатурн” 87
-
Вплив внутрішніх і зовнішніх чинників на цінову політику готелю
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Поняття та сутність цінової політики 5
1.1 Поняття ціноутворення та цінової політики 5
1.2 Аналіз ціноутворюючих факторів 9
1.3 Аналіз методів ціноутворення 24
РОЗДІЛ 2. Аналіз об’єкту дослідження (готель „Сатурн”) та галузі, в якій він здійснює свою діяльність 32
2.1 Загальна характеристика об’єкту дослідження 32
2.2 Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готель 34
2.3 Аналіз чинників, які впливають на ціну послуг готелю 39
РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи управління ціновою політикою готелю „Сатурн” 50
3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю 50
3.2 Формування цінової політики готелю „Сатурн” на сучасному етапі 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 62
ДОДАТОК 1. Баланс готелю „Сатурн” на 31 грудня 2001 року 71
ДОДАТОК 2. Звіт про фінансові результати за 2001 рік 75
ДОДАТОК 3. Звіт про рух грошових коштів за 2001 рік 78
-
Управління рекламною діяльністю турфірми
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ 5
1.1. Реклама як складова частина маркетингової діяльності 5
1.2. Методичні підходи до планування рекламних кампаній 22
2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 29
2.1 Аналіз основних напрямків рекламної кампанії в 2003 році 29
2.2. Аналіз планування і бюджету рекламної діяльності за 2003 рік 32
3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 34
3.1. Розробка медіаплану за напрямками рекламної кампанії 34
3.2. Основні підходи до організації та управління рекламною кампанією 38
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55
-
Правопис складних прикметників
1. Правопис складних прикметників 2
2. Основні типи фразеологічних одиниць у сучасній українській мові 3
3. Протокол. Зразок 5
4. Скласти листа на фірмовому бланку 6
ТУРИСТИЧНА ФІРМА "САМ" 6
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "САТУРН" 7
5. Утворіть кличну форму 8
-
Відповідальність за порушення законодавства з охорони праці
ПЛАН
Вступ 3
Глава І. Поняття, значення охорони праці 5
Глава II. Організація охорони праці на підприємстві ТОВ «Сатурн» 17
Глава III. Гарантії прав громадян на охорону праці 20
Глава IV. Відповідальність за порушення законодавства з охорони праці 26
Висновок 33
Задача 37
Список використаних джерел 40
-
Планети-гіганти
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1.Сонячна система 6
Розділ 2. Походження планет-гігантів 10
2.1. Походження кілець планет-гігантів 10
2.2. Походження планет-гігантів 15
2.3. Походження Плутона й інших крижаних планет 20
Розділ 3. Планети-гіганти 23
3.1.Юпітер 23
3.2.Сатурн 25
3.3.Уран 27
3.4.Нептун 29
Висновки 31
Список використаної літератури 33