-
Управління персоналом
ПЛАН
1. Життєві цикл та стадії організації як чинник, що впливає на діяльність персоналу в організації. 3
2. Етапи попередньої підготовки до реалізації процедури найму, відбору та прийому персоналу. 8
Список використаної літератури. 13
-
Контролінг
1. Складові контролінгу як системи їх характеристика 3
2. Життєві цикли організації та їх вплив на цільову спрямованість контролінгу 12
3. Функціонально-вартісний аналіз SWOT-аналіз в оцінці рішень стратегій тактики системи менеджменту 14
Перелік літератури 19
-
Контрольна робота менеджмент організацій
1. Проектування організаційної структури управління 3
2. Управління витратами в організації 11
3. На підприємстві збільшилась плинність персоналу, що негативно впливає на ефективність праці. Як менеджер розробіть перелік дій зі стабілізації плинності персоналу 14
Література 17
-
Ділова оцінка персоналу в організації
ВСТУП 3-5
I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Сутність ділової оцінки персоналу, її здачі та вимоги щодо поточної періодичної оцінки співробітників організації 6-11
1.2. Етапи та методи побудови системи ділової оцінки персоналу в організації, її характеристика та застосування 11-18
1.3. Сутність процедури оцінки персоналу в організації.
Атестація 18-23
1.4. Ділова оцінка персоналу в закордонних організаціях 23-27
II. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ У ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 28-34
2.2. Особливості проведення ділової оцінки персоналу на туристичному підприємстві “Христофор Колумб тревел” 34-40
ВИСНОВКИ 41-43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44-46
ДОДАТКИ 47-51
-
Аналіз системи раціонального використання та розміщення персоналу
ЗМІСТ
Вступ.............................................................................................................................. 3
1. Система використання персоналу в організації..................................................... 4
1.1. Принципи та напрями раціонального використання та розміщення
персоналу в організації................................................................................................ 4
1.2. Рух персоналу в організації.................................................................................. 14
1.3. Система внутріорганізаційних переміщень персоналу, їх види та причини... 18
2. Аналіз системи раціонального використання та розміщення персоналу в ЗАТ ШФ"БІЛЬШОВИЧКА"................................................................................................ 22
2.1. Аналіз використання праці робітників підприємства........................................ 22
2.2. Управління переміщенням працівників і фахівців підприємства...................... 28
3. Удосконалення використання та розміщення персоналу підприємства………. 32
3.1. Напрямки покращення використання трудових ресурсів.................................. 32
Висновки........................................................................................................................ 37
Список використаних джерел...................................................................................... 39
-
Організація проведення атестації персоналу туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Зміст та організація проведення атестації в організації 5
1.2. Поведінкові помилки при проведенні атестації 14
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «назва» 21
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 21
2.2. Аналіз трудових ресурсів на підприємстві 26
2.3. Діагностика системи організації проведення атестації персоналу на підприємстві 30
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «назва» 38
3.1. Напрямки вдосконалення механізму проведення атестації на підприємстві 38
3.2. Моделювання системи оцінки персоналу туристичного підприємства 46
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 58
ДОДАТКИ 61-70
-
Основні функції оцінки персоналу організації (психологічний аспект)
1. ПОНЯТТЯ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ 2 2. МЕТОДИ ОЦІНКИ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12
-
Управління поведінкою персоналу туристичної фірми
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6
1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6
1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14
Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 22
2.1 Загальна характеристика ТОВ «назва» 22
2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ «назва» 31
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 43
3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43
3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 49
Висновки 56
Список використаної літератури 59
Додатки 60-69
-
Соціальна підсистема організації і її удосконалення (на прикладі АТ „Радіотон”)
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ
ПІДСИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................6
1.1 Суть, зміст та значення соціальної підсистеми..............................6
1.2. Сутність управління персоналом, як головний чинник
соціальної підсистеми організації....................................................10
1.3. Нормативно-правова база соціальної підсистеми організації...15
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ НА
АТ „РАДІОТОН”.................................................................................................18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства........18
2.2. Оцінка та аналіз персоналу на підприємстві................................22
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ
СОЦІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ................................31
ВИСНОВКИ..........................................................................................................37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................................39
ДОДАТКИ
-
ЗВІТ з науково-дослідної та педагогічної практики (на прикладі ТОВ будівельної компанії «Назва»)
Вступ 3
1. Характеристика підприємства 4
2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 6
3. Аналіз стану стратегічного планування роботи з персоналом 10
4. Вивчення та аналіз процесу формування і розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 15
5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 19
6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 22
7. Проведення аудиту персоналу 25
8. Лекція 29
9. Семінарське заняття 37
10. Звіт-самоаналіз проведених занять 38
Висновки і пропозиції 40
Список використаної літератури 44