|
-
Організація роботи банків та облік розрахунків щодо обслуговування фізичних осіб пластиковими картками в іноземній валюті
Вступ 3
Теоретична частина 5
1. Пластикові картки: сутність, види, організація роботи з обслуговування 5
1.1. Організація роботи банків що до обслуговування фізичних осіб пластиковими картками в іноземній валюті 5
1.2. Види пластикових карток 7
1.3. Зарубіжний досвід 18
2. Організація роботи банків з пластиковими картками та облік цих операцій 21
2.1. Правила та порядок оформлення видачі пластикових карток 21
2.2. Облік операцій с пластиковими картками 27
2.3. Аналіз організації роботи банків та облік розрахунків щодо обслуговування фізичних осіб пластиковими картками 32
3. Практична частина 34
3.1 Документальне оформлення та облік операцій із пластиковими картками, обслуговування фізичних осіб на прикладі банку "Промінвестбанк" 34
Висновки 43
Список використаної літератури 46
Додаток 1. 49
-
Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Соціальна робота в системі соціального обслуговування населення 4
1.1. Сутність, цілі і задачі соціального обслуговування населення 4
1.2. Система соціального обслуговування населення: принципи, функції, види і форми діяльності 6
1.3. Установи соціального обслуговування населення: їхні види і специфіка діяльності 11
Розділ ІІ Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах 17
2.1. Установи соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів 17
2.2. Стаціонарні установи системи соціального захисту населення 21
2.3. Умови прийому до стаціонарних установ 23
2.4. Права підопічних в стаціонарних установах 25
Розділ ІІІ. Види послуг що надаються стаціонарними установами 28
3.1. Соціально-побутове обслуговування в стаціонарних установах 28
3.2. Медичне обслуговування підопічних 29
3.3. Культурно-масова робота в інтернатних установах 32
Висновки 35
Література 37
-
Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Соціальна робота в системі соціального обслуговування населення 4
1.1. Сутність, цілі і задачі соціального обслуговування населення 4
1.2. Система соціального обслуговування населення: принципи, функції, види і форми діяльності 6
1.3. Установи соціального обслуговування населення: їхні види і специфіка діяльності 11
Розділ ІІ Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах 17
2.1. Установи соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів 17
2.2. Стаціонарні установи системи соціального захисту населення 21
2.3. Умови прийому до стаціонарних установ 23
2.4. Права підопічних в стаціонарних установах 25
Розділ ІІІ. Види послуг що надаються стаціонарними установами 28
3.1. Соціально-побутове обслуговування в стаціонарних установах 28
3.2. Медичне обслуговування підопічних 29
3.3. Культурно-масова робота в інтернатних установах 32
Висновки 35
Література 37
-
ЗАЛУЧЕННЯ БАНКАМИ ВКЛАДІВ НАСЕЛЕННЯ, ЇХ ВИДИ, ХАРАКТЕРИСТИКА І ОБЛІК
ПЛАН
ВСТУП
РОЗДІЛ 1:
1.1. Характеристика та значення вкладів населення для комерційних банків
1.2. Характеристика ВАТ „Ощадний Банк України”
1.3. Види та умови залучення вкладів населення в Ощадбанку
РОЗДІЛ 2. ЗАЛУЧЕННЯ БАНКАМИ ВКЛАДІВ НАСЕЛЕННЯ, ЇХ ВИДИ, ХАРАКТЕРИСТИКА І ОБЛІК
2.1. Відкриття рахунків фізичним особам
2.2. Нарахування процентів по вкладам
2.3. Характеристика та облік поточних рахунків і короткострокових та довгострокових депозитів
2.4. Характеристика та облік коштів фізичних осіб для розрахунків платіжними картками
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ
ВИСНОВОК
-
ОРГАНІЗАЦІЯ І ОБЛІК КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ У БАНКАХ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття касових операцій комерційного банку 5
Розділ 2. Облік касових операцій у банках 14
2.1. Характеристика грошових коштів згідно з Міжнародними та національними Стандартами бухгалтерського обліку 14
2.2. Особливості обліку касових операцій. 15
2.3. Облік емісійних операцій комерційних банків 17
2.4. Забезпечення схоронності грошей і цінностей 19
2.5. Особливості обліку операцій з готівковою іноземною валютою та банківськими металами 22
2.6. Облік операцій з обслуговування фізичних осіб банкоматом 25
2.7. Облік коштів на кореспондентських рахунках 26
Розділ 3. Процес реформування бухобліку і звітності в Україні і його вплив на облікову політику комерційного банку 34
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 47
-
СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.....................................................................................6
1.1. Сутність розрахунково-касового обслуговування..........................................6
1.2. Нормативно-правова база................................................................................11
1.3. Характеристика діяльності банку та його облікова політика......................12
РОЗДІЛ 2. СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...................................................................................19
2.1. Облік розрахунків із застосуванням платіжних доручень та вимог-доручень.............................................................................................................................19
2.2. Облік розрахунків із застосуванням розрахункових чеків і акредитивів...26
2.3. Особливості розрахунків в електронній системі “Клієнт-банк”..................40
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...........................................................................................................................49
3.1. Джерела аналізу операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................49
3.2. Методика проведення аналізу розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.............................................................................64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.........................................................69
ДОДАТКИ
-
Особливості обліку операцій з готівкою іноземної валюти
План
1. Основні типи операцій, їх відображення у балансі 3
2. Особливості обліку операцій з готівкою іноземної валюти 6
Сутність і класифікація валютних операцій комерційних банків 6
Основи побудови обліку валютних операцій 7
Поняття й види валютної позиції банку. Характеристика рахунків, що служать для обліку валютної позиції 9
Облік готівкових обмінних операцій в іноземній валюті 11
Організація проведення та облік безготівкових обмінних операцій в іноземній валюті 13
Облік інших операцій комерційних банків в іноземній валюті 17
Методи розрахунку реалізованого результату від валютних операцій та його облік 20
3. Практичні завдання 22
Вправа 2 22
Вправа 4 23
Список використаної літератури 24
-
Облік операцій з пластиковими картками
1. Облік операцій з емісії, придбання та видачі пластикових карток 2 2. Відображення в обліку операцій за картрахунками фізичних та юридичних осіб 4 3. Облік обслуговування держателів платіжних карток через банкомат 6 Використана література 9 ДОДАТКИ 10
-
Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)
Вступ 3
1. Організація побутового обслуговування населення 5
1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5
1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8
1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11
2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14
2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14
2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18
2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20
3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24
3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24
3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27
Висновки 33
Література 36
-
Залучення банком вкладів населення. Їх види, характеристика та облік
Вступ 3
1. Необхідність і сутність залучення банками вкладів населення. 4
2. Залучення банками вкладів населення, їх види, характеристика та облік. 8
2.1. Види і характеристика вкладів населення 8
2.2. Порядок прийому і видачі вкладів до запитання 10
2.3. Порядок прийому і видачі строкових вкладів населення 16
2.4. Порядок нарахування і виплати процентів по вкладам населення і по депозитам 19
3. Аналіз (пасиви: власні, залучені, позичені кошти). 32
Висновки 36
Список використаної літератури 37
Додаток 1. Структура депозитів у Плані рахунків бухгалтерського обліку комерційного банку 39
Додаток 2. Баланс КБ „...” 40
-
Технологія соціального обслуговування соціально вразливих груп населення
План
Вступ 3
Розділ 1. Технологія соціального обслуговування соціально вразливих груп населення 4
1.1. Система соціальних служб населення 4
1.2. Система соціальних груп населення 17
1.3. Соціальне обслуговування соціально вразливих груп населення 19
Розділ 2. Проаналізувати модель соціального обслуговування на прикладі Управління праці та соціального захисту населення у Миколаївському районі 22
2.1. Динаміка та проблеми соціально-демографічного розвитку в Україні 22
2.2. Ринок праці, зайнятість населення та безробіття в Миколаївському районі 25
2.3. Доходи та рівень життя населення 30
Висновки 36
Література 39
Cгенерировано за 0.046825 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|