|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Правила і формули комбінаторики для розрахунку ймовірностей. Сполучення
Вступ 3
1. Характеристика операцій над подіями 4
2. Класичне означення ймовірності 6
3. Елементи комбінаторики в теорії ймовірностей: переставлення, розміщення та сполучення (комбінація) 9
Висновки 13
Список використаної літератури 15
-
Випадкові події
1. Випадкові величини 3
2. Дискретні випадкові величини 4
3 Неперервні випадкові величини 6
4.Довільні випадкові величини. Функція розподілу ймовірностей (інтегральна функція) та її властивості 7
5. Щільність ймовірностей (диференціальна функція) та її властивості 9
6. Основні закони розподілу 12
Список використаних джерел 15
-
Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації
ЗМІСТ
1. Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації 3
1.1 Ранні теорії мотивації 4
1.1.1.. Економічні підходи до теорії мотивації 4
1.1.2. . Мотиваційні теорії З.Фрейда і неофрейдистів 5
2 Сучасні теорії мотивації 6
2.1. Теорії потреб. 6
2.2. Пізнавальні теорії . 9
2.3. Теорія підкріплення 11
2.4. Теорія мотивації соціального вивчення . 12
Література 20
-
Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації
ЗМІСТ
1. Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації 3
1.1 Ранні теорії мотивації 4
1.1.1.. Економічні підходи до теорії мотивації 4
1.1.2. . Мотиваційні теорії З.Фрейда і неофрейдистів 5
2 Сучасні теорії мотивації 6
2.1. Теорії потреб. 6
2.2. Пізнавальні теорії . 9
2.3. Теорія підкріплення 11
2.4. Теорія мотивації соціального вивчення . 12
Література 20
-
Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі
Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти педагогічного підходу навчанні та вихованні дошкільників 6
1.1 . Роль інтегрованих занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 6
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14
Розділ 2. Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі 25
2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 25
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 28
Розділ 3. Експериментальна частина 34
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34
Висновки 37
Додатки 39
-
Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників
Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14
Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25
2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28
Розділ 3. Експериментальна частина 34
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34
-
Економічна теорія як наука
Вступ 3
1. Становлення і еволюція економічної теорії 6
1.1. Становлення економічної теорії як самостійної науки 6
1.2. Сучасні напрями економічної науки 13
2. Характеристика економічної теорії як науки 17
2.1. Предмет економічної теорії 17
2.2. Структура економічної теорії 23
2.3. Цілі та функції економічної теорії 25
2.4. Метод економічної теорії та його складові елементи 30
Висновок 36
Список використаної літератури 38
-
Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6
1.1 Визначення термінів. Історія питання 6
1.2 Зміст дидактичних ігор 10
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17
2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26
3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 35
-
Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6
1.1 Визначення термінів. Історія питання 6
1.2 Зміст дидактичних ігор 10
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17
2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26
3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 35
-
Предмет, метод і функції економічної теорії, її значення для формування сучасного економічного мислення працівників правоохоронних органів
ПРЕДМЕТ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ 3
МЕТОДОЛОГІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ 5
ЦІЛІ І ФУНКЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ 9
ЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ У ФОРМУВАННІ ЕКОНОМІЧНОГО СУЧАСНОГО МИСЛЕННЯ У СПІВРОБІТНИЦТВІ ОВС 12
ВИСНОВОК 14
ЛІТЕРАТУРА 15
-
Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13
Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23
2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26
Розділ 3. Експериментальна частина 31
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31
3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
Cгенерировано за 0.011816 секунд
|