|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Розробка структури апарату управління
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи структури апарату управління……...4
1.1. Місце структури апарату управління в організації…………4
1.2. Порівняльна характеристика організаційної структури
апарату управління. Характеристика елементів структури
апарату управління та особливості їх впливу на
діяльність організації …………….…………………………………6
1.3. Делегування повноважень. Співвідношення
централізації і децентралізації управління………………………..10
РОЗДІЛ 2. Аналіз структури апарату управління
(на прикладі компанії IBM та її бізнес-партнера
в країнах СНД, компанії HetNet)……………………………………….13
2.1.Характеристика компанії HetNet……………………………….13
2.2. Місце керівника в сучасній організації ………………………14
2.3. Сучасні методи та принципи управління
групами, що використовуються в компанії………………………18
РОЗДІЛ 3. Заходи по удосконаленню структури
апарату управління………………………………………………………21
3.1. Огляд методів по проектуванню та удосконаленню
структури апарату управління……………………………………..21
3.2. Ефективне кадрове планування на підприємстві……………23
3.3. Огляд основних принципів по формуванню
та підбору спеціалістів в робочі підрозділи………………………26
Висновки та пропозиції………………………………………………….30
Література…………………………………………………………………
-
Організація управління промилосвим підприємством
1. Формування функціональної структури управління 3
Задача 1. 9
На промисловому підприємстві менеджер при виникненні проблемної ситуації приймає управлінське рішення. При цьому управлінська процедура пов’язана з управлінськими витратами, що пов’язані з прийняттям рішень. Визначити економічну ефективність організації управління (Ео.у), якщо діяльність системи управління оцінюють у 2000 грн. і витрати управління 100 грн. за формулою:
Ео.у = Ду / Ву
Задача 2. 9
До лінійно-функціональної структури управління машинобудівного заводу входить 37 структурних одиниці. Типова структура і встановлені нормативи передбачають не більше 30. Фактич¬на чисельність працівників апарату управління складає 200, при нормативній чисельності 160.
Обчислити коефіцієнт економічності апарату управління під¬приємством (Ке.у):
Ке.у=КсхКа.у
де Кс— коефіцієнт відповідності структури;
Ка.у — коефіцієнт відповідності апарату управління.
Кс = Ч ф.п / Чн.п
де Чфп, Чн.п — фактична та нормативна чисельність підрозділів
Ка.у = Чф.а.у / Чн.а.у
де Чф.а.у, Чн.а.у — фактична та нормативна чисельність працівників апарату управління.
Література 10
-
Розробка функціональної структури
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................. 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ
СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ... .................................................................
4
1.1 Суть управління та його роль у суспільстві....................................... 4
1.2 Основа формування об’єктів управління............................................ 15
2 МЕТОДИКА РОЗРОБКИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ
УПРАВЛІННЯ НА ТОВ „АРИСТЕЙ І С”.................................................
18
2.1 Характеристика підприємства............................................................. 18
2.2 Штатний розклад ТОВ „Аристей і С”.................................................. 21
2.3 Цілі підприємства.................................................................................. 22
2.4 Розробка функціональної структури................................................... 23
2.5 Розробка організаційної структури..................................................... 28
2.6 Складання принципової схеми організаційної структури................ 30
ВИСНОВКИ.................................................................................................... 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................... 33
-
Організаційна сруктура бухгалтерії та побудова облікового апарату
1.Побудова структури облікового апарату 9
1.1 Призначення та функції бухгалтера 9
1.2 Принципи та форми побудови структури облікового апарату 10
1.3 Організаційно-економічна характеристика досліджувального підприємства 23
2.Організаційна сруктура бухгалтерії. 26
2.1 Кваліікаційні та етичні вимоги до працівників обліку. 26
2.2 Регламентація обов язків працівників обліку. 27
2.3 Посадові інструкцій бухгалтера. 37
2.4 Порядок передачі справ новопризначеному бухгалтеру. 43
3. Побудова облікового апарату 47
3.1. Види і типи облікового апарату 47
3.2. Вибір форми організації бух обліку 53
Висновки 62
Література 64
-
Формування структурних підрозділів апарату управління
Зміст
Вступ 3
1 Основні аспекти утворення підрозділів в організації 4
2 Формування підрозділів організаційної структури 6
2.1 Департаменізація організації 6
2.2 Визначення кількісних характеристик підрозділів 7
3 Формування структурних підрозділів апарату управління 10
3.1 Основні принципи побудови 10
3.2 Вимоги до побудови апарату управління 11
Висновок 14
Використана література 15
-
Формування структурних підрозділів апарату управління
Зміст
Вступ 3
1 Основні аспекти утворення підрозділів в організації 4
2 Формування підрозділів організаційної структури 6
2.1 Департаменізація організації 6
2.2 Визначення кількісних характеристик підрозділів 7
3 Формування структурних підрозділів апарату управління 10
3.1 Основні принципи побудови 10
3.2 Вимоги до побудови апарату управління 11
Висновок 14
Використана література 15
-
Розробка функціональної структури
Зміст
1 Поняття організації і організаційної структури............................................ 3
2 Типи організаційних структур управління.................................................... 5
3 Порівняння структур управління................................................................... 13
4 Вдосконалення організаційних структур...................................................... 17
5 Вимоги, які повинна забезпечувати організаційна структура управління. 21
6 Внутрішні фактори, яки впливають на розробку структури управління... 22
7 Розробка функціональної структури підприємства...................................... 23
Перелік використаних джерел........................................................................... 31
-
Організація праці менеджерів в організації
Зміст
Вступ 3
1. Маркетингові дослідження ринку 4
2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4
3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5
3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5
3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6
3.3 Розробка кадрової системи 7
3.4 Розробка виробничої системи 9
4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14
5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16
6. Організація праці менеджерів в організації. 18
Висновки 19
Література 20
-
Організація праці менеджерів в організації
Зміст
Вступ 3
1. Маркетингові дослідження ринку 4
2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4
3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5
3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5
3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6
3.3 Розробка кадрової системи 7
3.4 Розробка виробничої системи 9
4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14
5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16
6. Організація праці менеджерів в організації. 18
Висновки 19
Література 20
-
Управління структурою капіталу підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління структурою капіталу 10
1.1. Поняття фінансової структури капіталу та її роль у формуванні ринкової вартості підприємства 10
1.2. Теорія формування структури капіталу підприємства 27
1.3. Фактори, що впливають на формування структури капіталу 42
Розділ 2. Аналіз управління структурою капіталу підприємства на прикладі ТОВ «Умка-1» 49
2.1. Аналіз зміни структури капіталу підприємства 49
2.2. Оцінка ефективності управління структурою капіталу на підприємстві 58
Розділ 3.Розробка стратегії управління структурою капіталу підприємства 76
3.1. Обгрунтування потреби підприємства у капіталі на плановий період 76
3.2. Методи оптимізації структури капіталу підприємства 93
Висновки 102
Література 106
Додатки 111
Cгенерировано за 0.011042 секунд
|