-
Аналіз та способи усунення недоліків оцінювання кредитоспроможності клієнта банку
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади визначення кредитоспроможності позичальника 3 1.1. Визначення поняття кредитоспроможності та необхідність проведення її оцінки. 3 1.2. Критерії оцінки платоспроможності 5 Розділ 2. Організаційні засади проведення оцінки кредитоспроможності позичальника 8 2.1. Оцінка кредитоспроможності та етапи кредитного процесу 8 2.1.1. Функції підрозділу кредитної експертизи АКБ „Трансбанк” при проведенні оцінки кредитоспроможності 8 2.1.2. Функції відділу по оцінці застави АКБ „Трансбанк” при проведенні оцінки кредитоспроможності позичальника 10 2.1.3. Функції юридичної служби АКБ „Трансбанк” при проведенні оцінки кредитоспроможності 11 2.1.4. Функції служби банківської безпеки АКБ „Трансбанк” при проведенні оцінки кредитоспроможності 11 Розділ 3. Проведення оцінки кредитоспроможності позичальника банку 13 3.1. Аналіз фінансового стану позичальника як основна складова оцінки кредитоспроможності позичальника 13 3.2. Забезпечення кредиту як складова частина оцінки кредитоспроможності позичальника 17 3.3. Оцінка кредитоспроможності позичальника та страхові резерви під кредитні операції 19 Розділ 4. Вдосконалення підходів до проведення оцінки кредитоспроможності клієнта банку 29 Висновки 36 Список використаних джерел 38 Додатки 42
-
Активні банківські операції та їх класифікація
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти дослідження активних операцій комерційних банків 4
1.1. Поняття активних операцій комерційних банків 4
1.2. Характеристика окремих видів активних операцій комерційних банків 9
1.3. Особливості організації та регламентування активних операцій комерційних банків в Україні 15
Розділ 2. Організація та аналіз активних операцій комерційного банку АКБ „ТРАНСБАНК” 17
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика банку АКБ „ТРАНСБАНК” 17
2.2. Характеристика активних операцій банку та методика їх організації 23
2.3. Аналіз кредитно-інвестиційного портфеля банку 31
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку активних операцій комерційних банків 36
3.1. Проблеми здійснення активних операцій 36
3.2. Перспективні напрямки розвитку активних операцій 38
Висновки 41
Список літератури 43
Додатки 45
-
Маркетинг (контрольна на прикладі банку)
Вступ 3
1.Товарна політика АКБ «__» 4
1.1. Визначення цільової аудиторії послуги іпотечного кредитування 6
1.2. Життєвий цикл іпотечного кредитування. 9
2. Збутова політика АКБ «__» 11
3. Цінова стратегія АКБ «__». 13
3.1. Характеристика ічнуючих цінових стратегій 13
3.2. Визначення цінової політики АКБ «__» у галузі іпотеки 17
4. Комунікаційна політика АКБ «__». 17
4.1. Приклад рекламного звернення 17
4.2. Приклад PR заходу 18
4.3. Пиклад прес-релізу 19
5. Стимулювання збуту 20
Висновки 21
-
Разработка стратегии предприятия
1. Миссия стратегии предприятия 2
2. SWOT-анализ 4
3. Жизненный цикл предприятия 6
4. Стратегический анализ фирмы «матрицы» 8
Заключение 10
Список литературы 13
-
Аналіз банківської діяльності АКБ "…"
Вступ 3
1 Економічний зміст витрат комерційного банку 5
1.1Сутність та класифікація витрат комерційного банку 5
1.2 Методики аналізу витрат комерційного банку 9
1.3 Законодавчо-нормативні акти 22
2. Аналіз витрат АКБ «Стратег» 24
2.1 Характеристика і основні показники АКБ «Стратег» 24
2.2 Оцінка рівня витрат та їх ефективність АКБ «Стратег» 28
3. Шляхи мінімізації витрат АКБ «Стратег» 37
3.1 Напрямки мінімізації АКБ «Стратег» 37
3.2 Резерви мінімізації витрат АКБ «Стратег» 38
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 52
-
Аналіз банківської діяльності АКБ "…"
Вступ 3
1 Економічний зміст витрат комерційного банку 5
1.1Сутність та класифікація витрат комерційного банку 5
1.2 Методики аналізу витрат комерційного банку 9
1.3 Законодавчо-нормативні акти 22
2. Аналіз витрат АКБ «Стратег» 24
2.1 Характеристика і основні показники АКБ «Стратег» 24
2.2 Оцінка рівня витрат та їх ефективність АКБ «Стратег» 28
3. Шляхи мінімізації витрат АКБ «Стратег» 37
3.1 Напрямки мінімізації АКБ «Стратег» 37
3.2 Резерви мінімізації витрат АКБ «Стратег» 38
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 52
-
Анализ операций банка с ценными бумагами
Вступление 3
1. Общая характеристика операций банков с ценными бумагами 6
1.1. Ценные бумаги в портфеле банка 6
1.2. Посреднические операции коммерческих банков с ценными бумагами 13
1. 3. Доверительные (трастовые) операции коммерческих банков 15
2. Экономический анализ деятельности АКБ „Киев” 18
2.1. Общая характеристика АКБ „Киев” 18
2.2. Экономические показатели деятельности АКБ „Киев” 23
3. Анализ операций АКБ «Киев» с ценными бумагами 45
3.1. Общая характеристика операций банка на рынке ценных бумаг 45
3.2. Анализ эффективности портфеля ценных бумаг 46
Выводы 51
Список использованных источников 54
Приложения 60
Целью курсовой работы является изучение теоретических основ операций коммерческого банка на рынке ценных бумаг, методологию их анализа и оценки.
Предметом исследования является комплекс теоретических и прикладных вопросов относительно операций коммерческого банка на рынке ценных бумаг.
Объектом исследования являются коммерческие банки в целом, базовым учреждением исследования является АКБ “Киев”.
Основными источниками информации при написании работы были труды выдающихся экономистов, материалы нормативных документов, научно-популярные статьи периодических изданий.
-
Разработка стратегии предприятия
1. Миссия стратегии предприятия 3
2. Модель 5 конкурентных сил М.Портера 3
3. Анализ конкурентов, карта стратегических групп конкурентов 5
4. Ключевые факторы успеха 5
5. SWOT-анализ 6
6. Стратегии конкуренции Портера 9
7. Жизненный цикл предприятия 10
9. Стратегический анализ дифференцированной фирмы «матрицы» 13
Заключение 14
Список литературы 17
-
ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”
Зміст
Стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6
1. 1. Необхідність маркетингу в діяльності комерційного банку 6
1.2. Стратегічне планування в комерційному банку 15
1.3. Основні методи та стратегії банківського маркетингу 21
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40
АКБ „СОЦКОМБАНК” 40
2.1. Роль маркетингу в діяльності банків України 40
2.2. Фінансово-економічна характеристика АКБ СОЦКОМБАНКу 46
2.3. Оцінка маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 58
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 78
АКБ „СОЦКОМБАНК” 78
3.1 Напрямки вдосконалення маркетингової стратегії 78
АКБ „СОЦКОМБАНКу” 78
3.2. Розробка нової маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 83
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 99
-
СТРАТЕГИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ТНК
План.
Вступление. 2
1. Стратегический анализ ТНК как определение ключевых компетенций компании. 6
1.1. Определение стратегического анализа. 6
1.2. Анализ внешней среды компании ТНК. 7
1.3. Конкурентный анализ окружающей среды 13
2. Формирование стратегии компании ТНК. 16
2.1. ТНК в Украине: история успеха 16
2.2. Определение главных приоритетов компании в рыночных условиях. 17
Выводы. 21
Используемая литература: 22