|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Стадії розвитку особистості в різних психологічних концепціях
Вступ
1. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Е. ЕРІКСОНА 3
1.1. Стадії розвитку особистості в світлі концепції Е.Еріксона. 3
1.2. Вади розвитку особистості в стадіальної теорії Е.Еріксона. Життєві психологічні кризи. 6
2. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧІЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 9
2.1. Стадії розвитку особистості В.Ф.Моргун та Н.Ю. Ткачова . 9
2.2. Особливості розвитку особистості в дослідженнях Г.С.Костюка 12
Висновки 15
Література 16
-
Психологія особистості
Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4
2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7
3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10
4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12
Висновки 16
Література 17
-
Психологія особистості
Вступ 3
1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4
2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7
3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10
4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12
Висновки 16
Література 17
-
Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці
Зміст
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4
1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10
РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15
2.1 Самооцінка підлітків 15
2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20
2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20
Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24
3.1 Вибір та обґрунтування методик 24
3.2 Аналіз результатів 25
2.4 Висновки та рекомендації 29
ВИСНОВОК 32
Список використаної літератури 34
-
Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці
Зміст
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4
1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10
РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15
2.1 Самооцінка підлітків 15
2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20
2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20
Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24
3.1 Вибір та обґрунтування методик 24
3.2 Аналіз результатів 25
2.4 Висновки та рекомендації 29
ВИСНОВОК 32
Список використаної літератури 34
-
К/р з соціології
1. Особистість як соціологічна категорія.
2. Теорії особистості в соціології.
3. Структура особистості.
4. Соціальний статус і соціальна роль особистості.
5. Соціалізація і соціальні типи поведінки особистості.
-
Самооцінка учнів та її виховне значення
Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ, ВИДИ САМООЦІНКИ. ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 16
Література 17
Вступ
На сучасному етапі розвитку школи, яка є головною інституцією в навчанні та вихованні молодого покоління, гостро постає проблема формування особистості учня. Відсутність єдиної та загальноприйнятої ідеології в нашому суспільстві, плюралістичність думок щодо поглядів на розвиток держави, науки, економіки, мови сприяє тому, що значним чином послабляються зовнішні фактори виховання молодої людини, зокрема національно-патріотичні. В цих умовах значне місце починають відігравати внутрішні ресурси виховання, які залежать від якостей та певних властивості особистості та можуть стати важелями впливу в ході педагогічного впливу на учня.
Одним із таких проявів психічного світу людського індивіда є самооцінка. Кожна людина схильна до самооцінки, крім того, самооцінювання, на думку науковців, є її внутрішньою потребою. Звідти випливає беззаперечна участь самооцінки в виховному процесі. Тому це явище психічного світу людини необхідно піддавати ретельному науковому аналізу та вивченню її властивостей, законів існування та функціонування.
Висновки
Самооцінка – є провідним компонентом в структурі свідомості. Вона як певна якість особистості виражається в здатності людини оцінювати результати власної діяльності та поведінки, а також свої психічні риси та якості, які в цій діяльності та поведінці проявляються.
Питання становлення самооцінки, її формування в молоді є важливими для соціальної педагогіки, для психології та педагогіки передусім, оскільки за ними – визначення розвитку особистості майбутнього громадянина, члена суспільства. Саме тому до них привернута пильна увага психологів, спеціалістів педагогічних дисциплін.
В справі виховання важливим є те, що від самооцінки людини залежить характер його спілкування, відносини з ровесниками, формування та розвиток життєвих орієнтирів. Правильна самооцінка дає йому моральне задоволення. Самооцінка, особливо здібностей та можливостей особистості, виражає певний рівень зазіхань, який визначається як рівні завдань, які особистість ставить перед собою та до виконання яких вважає себе здатним.
-
Самооцінка учнів та її виховне значення
Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ, ВИДИ САМООЦІНКИ. ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 16
Література 17
-
Психологічне формування особистості в підлітковому віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Поняття і структура особистості 5
1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10
1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20
2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20
2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26
2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33
РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42
3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42
3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
Додатки
-
Самооцінка учнів та її виховне значення
Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ САМООЦІНКИ ТА ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 18
Література 19
Вступ
На сучасному етапі розвитку школи, яка є головною інституцією в навчанні та вихованні молодого покоління, гостро постає проблема формування особистості учня. Відсутність єдиної та загальноприйнятої ідеології в нашому суспільстві, плюралістичність думок щодо поглядів на розвиток держави, науки, економіки, мови сприяє тому, що значним чином послабляються зовнішні фактори виховання молодої людини, зокрема національно-патріотичні важелі впливу. В цих умовах значне місце приділяють внутрішнім ресурсам виховання, які містять у собі якості та певні властивості, механізми психологічних явищ і процесів особистості, які можуть бути спонукальними причинами в ході педагогічного впливу на людину.
Одним із таких проявів психічного світу людського індивіда є самооцінка. Кожна людина схильна до самооцінки, крім того, самооцінювання, на думку науковців, є її внутрішньою потребою. Беззаперечним залишається участь самооцінки в виховному процесі. Виходячи з цього, самооцінку як явище та вид психічної діяльності людини, необхідно піддавати ретельному науковому аналізу та вивченню її властивостей, законів існування та функціонування.
Висновки
Самооцінка – є провідним компонентом в структурі свідомості. Вона як певна якість особистості виражається в здатності людини оцінювати результати власної діяльності та поведінки, а також свої психічні риси та якості, які в цій діяльності та поведінці проявляються.
Питання становлення самооцінки, її формування в молоді є важливими для соціальної педагогіки, для психології та педагогіки вищої школи передусім, оскільки за ними – визначення розвитку особистості майбутнього громадянина, члена суспільства. Саме тому до них привернута пильна увага психологів, науковців педагогічних дисциплін.
В справі виховання важливим є те, що від самооцінки людини залежить характер його спілкування, відносини з ровесниками, формування та розвиток життєвих орієнтирів. Правильна самооцінка дає йому моральне задоволення. Самооцінка, особливо здібностей та можливостей особистості, виражає певний рівень зазіхань, який визначається як рівні завдань, які особистість ставить перед собою та до виконання яких вважає себе здатним.
-
Базові концепції виховання та розвитку особистості
Вступ 3
Розділ 1. Теорії особистості 5
1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5
1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14
1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18
Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21
2.1. Основні підходи та принципи виховання 21
2.2. Методи виховання 26
2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного
суспільства 27
Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30
3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30
3.2. Стадії розвитку особистості 33
Висновки 35
Список використаної літератури 39
Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості.
Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес.
Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості.
Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.
Cгенерировано за 0.012343 секунд
|