-
Виховання як суспільне явище
1. Виховання і формування особистості
2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти.
3. Ціль і задачі гуманістичного виховання.
4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання.
5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей.
6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання
-
Виховання як суспільне явище
1. Виховання і формування особистості
2. Виховання як спеціально організована діяльність по досягненню цілей освіти.
3. Ціль і задачі гуманістичного виховання.
4. Сутність особистості в гуманістичній концепції виховання.
5. Виховання як процес інтеріоризації загальнолюдських цінностей.
6. Тенденції і принципи гуманістичного виховання
-
Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу
Вступ 2
Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4
1.1. Зміст виховання. 4
1.2. Виховання як процес. 6
1.3. Основні напрями виховання. 8
Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14
2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14
2.2. Засоби та форми виховання. 18
Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20
3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21
3.2. Від виховання до самовиховання. 23
3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25
3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28
Висновки 35
Список використаної літератури 38
-
Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу
Вступ 2 Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4 1.1. Зміст виховання. 4 1.2. Виховання як процес. 6 1.3. Основні напрями виховання. 8 Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14 2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14 2.2. Засоби та форми виховання. 18 Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20 3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21 3.2. Від виховання до самовиховання. 23 3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25 3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28 Висновки 35 Список використаної літератури 38
-
Мета національного виховання
Вступ 2
1. Суть національного виховання 3
2. Етапи процесу виховання 6
3. Поняття про методи виховання 7
4. Прийоми виховання, їх класифікація 11
Висновки 13
Література 14
-
Мета національного виховання
Вступ 2
1. Суть національного виховання 3
2. Етапи процесу виховання 6
3. Поняття про методи виховання 7
4. Прийоми виховання, їх класифікація 11
Висновки 13
Література 14
-
Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини
Вступ 3
Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7
1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7
1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10
1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12
2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16
2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16
2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17
3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21
3.1 Фізичне виховання 21
3.2 Розумове виховання 23
3.3 Моральне виховання 26
3.4 Трудове виховання 32
3.5 Естетичне виховання 34
Висновок 38
Література 40
Додаток 41
-
Інноваційний менеджмент
1. Інноваційні технологічні процеси (приклад). 3
2. Нові технології та економічний ризик. 6
3. Біотехнології (приклад). 9
4. Ознаки високих технологій, забезпечуючи їх ефективність. 12
5. Техніко-економічний аналіз технологій (приклад). 17
Література 25
-
Сімейне виховання у сучасному житті
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Сімейне виховання – основа сучасного виховання 4
1.1. Загальні умови сімейного виховання 4
1.2. Розумовий розвиток дитини 9
1.3. Моральний розвиток дитини 14
Розділ 2. Особливості сімейного виховання 20
2.1. Всебічне виховання дитини 20
2.2. Батьківський авторитет 25
2.3. Роль гри у сімейному вихованні 35
2.4. Виховання в праці 45
Висновки 49
Список використаної літератури 50
-
Контрольна робота з системи технологій
План
1.Інвестиційні технологічні процеси (приклад) 3
2. Нові технології та економічний ризик 8
3. Біотехнології (приклад) 12
4. Ознаки високих технологій, які забезпечують їх ефективність 18
5. Техніко - економічний аналіз технологій (приклад) 23
Література 26