|
-
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
Вступ. 2
Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного
виховання старшокласників засобами мистецтва. 5
1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми
морально-естетичного розвитку особистості. 5
1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному
розвитку старшокласників. 11
1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа
морально-естетичного виховання 25
Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури
як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38
2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного
виховання старшокласників 38
2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на
уроках англійської літератури в 10 класі. 46
Висновки. 61
Список використаної літератури. 64
-
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
Вступ. 2
Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного
виховання старшокласників засобами мистецтва. 5
1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми
морально-естетичного розвитку особистості. 5
1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному
розвитку старшокласників. 11
1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа
морально-естетичного виховання 25
Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури
як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38
2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного
виховання старшокласників 38
2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на
уроках англійської літератури в 10 класі. 46
Висновки. 61
Список використаної літератури. 64
-
Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів
Вступ
І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів.
1.1. Моральне виховання.
1.2. Естетичне виховання.
ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів.
2.1. Дитячий фольклор та його жанри.
2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів.
2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної
творчості.
ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду.
3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів.
Висновки.
Список використаних джерел.
Додатки.
-
Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6
1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6
1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12
1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21
2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21
2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23
2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Моральне виховання дітей
ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33
-
Засоби формування естетичного сприйняття
Зміст
Вступ…………………………………………………….…….....…..3
I. Естетичне виховання …………………..........................................5
1.1. Роль естетичного виховання..……………………..……5
1.2. Естетичне виховання дитини.….……………….…..….9
II. Засоби формування естетичного сприйняття…………….….…10
2.1. Естетичне виховання в контексті професійної
підготовки кадрів для дошкільних навчальних закладів…..10
2.2. Методи формування естетичного сприйняття.……......18
Висновок………………………………………....……………….……24
Список використаних джерел…………………………….………….25
-
Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5
1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8
1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11
1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14
1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19
Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25
2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25
2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35
Висновки 42
Список використаних джерел 44
-
Методи виховання військовослужбовців Збройних сил України та практика їх застосування в роботі офіцера
Вступ 2 І. Методологія виховної роботи з війсьвослужбовцями та морально-психологічні особливості її застосування офіцерським складом 4 1.1 Загальні засади виховної методології 4 1.2 Основи морально-психологічної роботи офіцерів при застосуванні виховної методології 9 ІІ. Практичне використання методу правового виховання військовослужбовців 16 2.1 Проблематика правового виховання в ЗСУ 16 2.2 Методологія виховання професійної правосвідомості військовослужбовця 18 Висновки 21 Список використаних джерел 22
-
Історична динаміка виховних функцій мистецтва
Зміст
Вступ……………………………………………………………….….……3
I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації
дійсного…………………………………………………………..….5
1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5
1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8
II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13
2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного
виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13
2.2. Художньо-естетична інформація як засіб
виховання учнівської молоді………………………….……19
2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного
сприймання музики школярами…………………….….…..22
2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25
Висновок……………………………………………………………......…31
Література………………………………………………………….….…..33
-
Естетичне виховання
Зміст
ВСТУП.............................................................................................3
I. Естетичне виховання............................................................5
1.1. Роль естетичного виховання......................................5
1.2. Естетичне виховання школярів.................................9
II. Трудове навчання................................................................11
2.1. Поняття трудового навчання....................................11
2.2. Труд і розвиток особистості.....................................13
III. Естетичне виховання на уроках трудового навчання......14
ВИСНОВОК...................................................................................21
ЛІТЕРАТУРА.................................................................................23
Cгенерировано за 0.120551 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|