|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу й планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз собівартості продукції 17
Розділ 2. Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.1. Характеристика підприємства ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.2. Оцінка обґрунтованості планового рівня собівартості товарної продукції 24
2.3. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції ВАТ "Миколаївсільмаш" 26
2.4. Аналіз собівартості одиниці продукції та динаміки зміни собівартості порівнянної продукції 29
2.5. Аналіз витрат на одну гривню товарної продукції та витрат за економічними показниками 37
2.6. Аналіз собівартості продукції за статтями калькуляції 44
2.7. Аналіз прямих матеріальних витрат, витрат на пряму заробітну плату та обслуговування виробництва 46
Розділ 3. Зведений підрахунок резервів зниження собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 65
Висновки 67
Список використаної літератури 70
Додатки 72
-
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 4
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ОАО «НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» 7
2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 11
2.1.Сутність і структура собівартості продукції. 11
2.2 Аналіз собівартості продукції за статтями витрат 28
2.3. Напрями зниження собівартості. 35
3. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “НТЗ” 41
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 56
-
Аналіз собівартості продукції (робіт, послуг)
Вступ
Розділ 1. Економічна суть та методологія визначення собівартості продукції підприємства.
Розділ 2. Аналіз собівартості виробництва продукції ПП “Пекур”
2.1 Інформаційно-організаційна модель аналізу собівартості продукції.
2.2 техніко-економічна характеристика підприємства.
2.3 аналіз динаміки виконан¬ня плану за показни¬ками собівартості продукції
2.4 аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат
2.6 Факторний аналіз витрат на одну гривню товарної продукції
Розділ 3. Шляхи зниження собівартості продукції
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17
1.4. Планування собівартості продукції 20
Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30
2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30
2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31
2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35
2.4. Складання планової калькуляції 36
Висновки 42
Список використаної літератури 45
-
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 3
1. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1.Сутність і структура собівартості продукції. 6
1.2 Аналіз собівартості продукції за статтями витрат 23
1.3. Напрями зниження собівартості. 30
ЗАВДАННЯ 36
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 44
-
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 3
1. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1.Сутність і структура собівартості продукції. 6
1.2 Аналіз собівартості продукції за статтями витрат 23
2. НАПРЯМИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ. 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40
-
ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА, ОЦІНКА ЇХ СКЛАДУ І ВИКОРИСТАННЯ
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальна характеристика підприємства 5
2. Склад витрат підприємства 8
3. Калькуляція собівартості продукції 13
4. Аналіз собівартості продукції 19
5. Фактори, що впливають на собівартість продукції 21
5.1. Аналіз впливу складу продукції за віком її випуску на зміни витрат на 1 грн. вартості реалізованої продукції. 21
5.2. Аналіз впливу собівартості окремих груп продукції за рівнем їх рентабельності 22
Висновки за результатами проведеного аналізу та рекомендації щодо шляхів зниження собівартості продукції 24
Використана література 25
Додатки 26
-
Дослідження формування собівартості продукції в умовах переходу до ринкової економіки (бакалавр)
Вступ 3
1. Теоретико методологічні основи зниження собівартості продукції 5
1.1 Сутність собівартості продукції 5
1.2 Калькуляція собівартості та кошторис витрат 9
1.3. Витрати виробництва та їх класифікація 16
2. Аналіз собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 26
2.1 Стан розвитку легкої промисловості в Україні 26
2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 34
2.3 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “назва” 38
2.4 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 43
3. Зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 53
Висновки 59
Список використаної літератури 62
Додатки 68-73
-
Калькуляція собівартості продукції підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5
1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5
1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14
2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17
2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20
3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24
Висновки 27
Література 29
Додатки 31
-
Калькуляція собівартості продукції підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти калькуляції собівартості продукції підприємства 5
1.1 Сутність калькулювання собівартості продукції 5
1.2 Механізм калькулювання собівартості продукції 10
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу калькулювання собівартості продукції 14
2. Оцінка ефективності процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 17
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 17
2.2 Аналіз калькулювання собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 20
3. Резерви покращення процесу калькулювання собівартості продукції СК “Славута” 24
Висновки 27
Література 29
Додатки 31
-
Аналіз собівартості готової продукції
Вступ 3
1. Аналіз витрат на виробництво та собівартості продукції 6
1.1. Класифікація показників собівартості готової продукції 6
1.2. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції 9
2. Аналіз собівартості готових виробів на ВАТ «Назва» 17
2.1. Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 17
2.2. Аналіз собівартості продукції підприємства 24
3. Напрями удосконалення управління собівартістю продукції на підприємствах хлібопекарської промисловості 29
3.1. Аналіз впливу собівартості продукції на асортиментну політику підприємств хлібопекарської промисловості 29
3.2. Удосконалення механізму управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості 32
Висновок 36
Література 39
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 42
Cгенерировано за 0.012667 секунд
|