Вступ 3
1. Теоретичні основи забезпеченняпідприємства ресурсами. 5
1.1 Планування забезпеченняпідприємства необхідними ресурсами 5
1.2 Основні функції служби забезпеченняпідприємства в інфраструктурі підприємства. 9
1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпеченняпідприємства. 11
2 Аналіз діяльності служби забезпеченняпідприємстваЗАТ "ФабрикаДністр" 14
2.1 Правові основи функціонування підприємства 14
2.2 Загальна характеристика підприємстваЗАТ "ФабрикаДністр", 15
2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпеченняпідприємстваю 18
2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпеченняпідприємства. 21
2.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Організація роботи відділу забезпеченняпідприємства 25
3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпеченняпідприємства. 32
3.1 Обґрунтування необхідності створення відділу забезпечення. 32
3.2 Розрахунок необхідних матеріалів. 35
Висновок 38
Література 39
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4
1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4
1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11
2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20
2.1 Аналіз балансу підприємства 20
2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22
2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24
2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26
3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 28
Висновки 34
Література 36
Додатки 38
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4
1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4
1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11
2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20
2.1 Аналіз балансу підприємства 20
2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 21
2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 23
2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26
3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 27
Висновки 33
Література 35
Додатки 37
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4
1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4
1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11
2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20
2.1 Аналіз балансу підприємства 20
2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22
2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24
2.4 Аналіз ділової активності і майнового стану підприємства 26
3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 29
Висновки 35
Література 37
Додатки 39
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 7
1.1 Роль маркетингових дослідження в товарній політиці підприємства 7
1.2 Стратегія і тактика товарної політики 14
1.3 Управління трудовим колективом в процесі виробництва продукції 26
РОЗДІЛ 2. ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ 33
2.1 Впровадження на ринок нових товарів підприємстваЗАТ "Фабрика Заря" 33
2.2 Вплив стратегії і методів ціноутворення на товарну політику підприємстваЗАТ "Фабрика Заря" 52
2.3 Формування стратегії збуту товарі у системі товаропросувння 56
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "Фабрика Заря" 64
3.1 Загальна характеристика підприємстваЗАТ "Фабрика Заря", 64
3.2 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 70
3.3 Внутрішнє середовище підприємства 73
3.4 SWOT – Аналіз підприємства 79
3.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. 84
ВИСНОВОК 88
ЛІТЕРАТУРА 89
ДОДАТКИ 95
Вступ
1. Зміст політики управління прибутком підприємства
1.1. Види прибутку та особливості його визначення
1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і
використання прибутку підприємства
2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства
2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства
2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства
3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
Висновки
Література
Вступ
1. Зміст політики управління прибутком підприємства
1.1. Види прибутку та особливості його визначення
1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і
використання прибутку підприємства
2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства
2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства
2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства
3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
Висновки
Література
Вступ 3
1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6
1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та
його роль в фінансово – господарській діяльності 6
1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління
операційними прибутком підприємства 15
2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства
ВО “Харківська суднобудівна фабрика” 20
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20
2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24
2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29
3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ВО “Харківська суднобудівна фабрика” 33
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
Вступ 3
1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6
1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6
1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління операційними прибутком підприємства 15
2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства 20
ВАТ “Артемівська швейна фабрика” 20
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20
2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24
2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29
3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком 33 підприємства ВАТ “Артемівська швейна фабрика” 33
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
Вступ 3
1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6
1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та
його роль в фінансово – господарській діяльності 6
1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління
операційними прибутком підприємства 15
2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства
ВО “Харківська суднобудівна фабрика” 20
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20
2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24
2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29
3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ВО “Харківська суднобудівна фабрика” 33
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
Cгенерировано за 0.146926 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.