|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр"
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи забезпечення підприємства ресурсами. 5
1.1 Планування забезпечення підприємства необхідними ресурсами 5
1.2 Основні функції служби забезпечення підприємства в інфраструктурі підприємства. 9
1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпечення підприємства. 11
2 Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр" 14
2.1 Правові основи функціонування підприємства 14
2.2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр", 15
2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємстваю 18
2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємства. 21
2.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Організація роботи відділу забезпечення підприємства 25
3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпечення підприємства. 32
3.1 Обґрунтування необхідності створення відділу забезпечення. 32
3.2 Розрахунок необхідних матеріалів. 35
Висновок 38
Література 39
-
ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 7
1.1 Роль маркетингових дослідження в товарній політиці підприємства 7
1.2 Стратегія і тактика товарної політики 14
1.3 Управління трудовим колективом в процесі виробництва продукції 26
РОЗДІЛ 2. ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ 33
2.1 Впровадження на ринок нових товарів підприємства ЗАТ "Фабрика Заря" 33
2.2 Вплив стратегії і методів ціноутворення на товарну політику підприємства ЗАТ "Фабрика Заря" 52
2.3 Формування стратегії збуту товарі у системі товаропросувння 56
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "Фабрика Заря" 64
3.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Заря", 64
3.2 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 70
3.3 Внутрішнє середовище підприємства 73
3.4 SWOT – Аналіз підприємства 79
3.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. 84
ВИСНОВОК 88
ЛІТЕРАТУРА 89
ДОДАТКИ 95
-
СТАН КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………….. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…………………………... 5
1.1. Економічна сутність конкуренції…………………………………… 5
1.2. Особливості конкренції і конкурентоспроможності в ринкових
умовах…………………………………………………………………….... 12
1.3. Законодавчо-нормативне положення конкуренції та
конкурентоспроможності…………………………………………………. 20
РОЗДІЛ 2. СТАН КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗАТ "ХЕРСОНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА"………………………….... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства................................................ 30
2.2. Основні техніко-економічні показники……………………………… 32
2.3. Проблеми маркетингу та менеджменту в конкурентоспроможності
підприємства………………………………………………………………... 55
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАТ "ХЕРСОНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА"................................................................................................................... 63
3.1. Організаційно-виробничі дії по удосконаленню конкурентоспроможності підприємства.................................................................... 63
3.2. Заходи щодо удосконалення конкурентоспроможності ЗАТ "Херсонська кондитерська фабрика"……………..............................……………... 71
ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................... 86
-
Принципи та програма маркетингової діяльності підприємства
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Суть, принципи, завдання та функції маркетингової діяльності підприємства........................................................................5
1.1. Суть та принципи маркетингу на промисловому підприємстві............5
1.2. Завдання та функції маркетингу в процесі управління
підприємством...........................................................................................8
Розділ 2. Програма маркетингової діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ...................................................................................13
2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .......................................................................................13
2.2. Формування програми маркетингової діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .............................................................16
2.3. Вплив маркетингу на економічні показники діяльності ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ..............................................................21
Розділ 3. Шляхи вдосконалення формування програми маркетингової діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ..........................................28
Висновки................................................................................................................23
Перелік посилань...................................................................................................34
Додатки...................................................................................................................35
-
Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4
1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4
1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11
2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20
2.1 Аналіз балансу підприємства 20
2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 21
2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 23
2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26
3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 27
Висновки 33
Література 35
Додатки 37
-
Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика”
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4
1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4
1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11
2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20
2.1 Аналіз балансу підприємства 20
2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22
2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24
2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26
3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 28
Висновки 34
Література 36
Додатки 38
-
Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4
1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4
1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11
2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20
2.1 Аналіз балансу підприємства 20
2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22
2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24
2.4 Аналіз ділової активності і майнового стану підприємства 26
3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 29
Висновки 35
Література 37
Додатки 39
-
Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства
Вступ
1. Зміст політики управління прибутком підприємства
1.1. Види прибутку та особливості його визначення
1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і
використання прибутку підприємства
2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку
ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства
2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства
2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства
3. Резерви збільшення операційного прибутку
ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
Висновки
Література
-
Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства
Вступ
1. Зміст політики управління прибутком підприємства
1.1. Види прибутку та особливості його визначення
1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і
використання прибутку підприємства
2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку
ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства
2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства
2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства
3. Резерви збільшення операційного прибутку
ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика”
Висновки
Література
-
Вдосконалення планування ЗЕД
Вступ.....................................................................................................................4
Розділ 1. Поняття планування зовнішньоекономічної діяльності...................7
1.1. Планування ринкової стратегії фірми ...................................................7
1.2. Особливості планування стратегій виходу на
зовнішньоекономічні ринки..................................................................25
Висновок до розділу 143
Розділ 2. Процедура планування діяльності на ЗАТ “Ужгородська
швейна фабрика ................................................................................45
2.1. Коротка історія підприємства...............................................................45
2.2. Сучасний стан галузі..............................................................................53
2.3. Існуючий порядок підготовки та реалізації процедури
планування на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .........................58
Висновок до розділу 2........................................................................................70
Розділ 3. Вдосконалення планування зовнішньоекономічної
діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ........................72
3.1. Трансформація стратегічного планування під впливом
зовнішніх змін.........................................................................................72
3.2. Основні підходи до формування ефективної стратегії
розвитку підприємства............................................................................77
3.3. Недоліки та напрямки покращення системи планування на ЗАТ
“Ужгородська швейна фабрика ............................................................84
Висновок до розділу 3.........................................................................................86
Висновки...............................................................................................................87
Список використаної літератури........................................................................90
Додатки..................................................................................................................93
Cгенерировано за 0.016525 секунд
|