Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Особливість маркетингу в науково-технічній галузі» (ID:58968)

| Размер: 18 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст


Вступ 2
1. Особливість маркетингу в науково-технічній галузі 3
2. Структура маркетингового дослідження і джерела вторинної інформації, що використовується при аналізі ринку науково-технічної продукції 8
3. Польові дослідження – найважливіше джерело інформації про потреби в науково-технічній продукції 12
Висновки 15
Література 16
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Література


1. Друкер П. Инновации и предпринимательство. – М., 1992
2. Завлин П.П. и др. Инновационный менеджмент: Справочное пособие. – СПб., 1997
3. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов/С.Д.Ильенкова, Л.М.Гохберг, С.Ю.Ягудин и др.; Под ред. С.Д.Ильенковой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997
4. Макаркин Н.Р., Шаворина Л.В. Инновационный менеджмент. Учебное пособие. – Саратов, 1997
5. Медынский В.Г., Шаршукова Л.Г. Инновационное предпринимательство: Учебное пособие. – М.: Инфра–М, 1997
6. Морозов Ю.П. Управление технологическими нововведениями в условиях рыночных отношений. - Н. Новгород, 1995
7. Твисс Б. Управление научно-техническими нововведениями. – М.: Экономика, 1997
8. Управление инвестициями. В 2-х т./В.В.Шеремет, В.М.Павлюченко, В.Д.Шапиро и др. – М.: Высшая школа, 1998
9. Управление организацией: Учебник/Под ред. А.Г.Поршнева, З.П.Румянцевой, Н.А.Соломатина. – М.: Инфа-М, 1998
10. Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов. – М.: Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1998
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Особливість маркетингу в науково-технічній галузі»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливість маркетингу в науково-технічній галузі
  • Функції держави у розвитку науки і техніки
  • Науково-технічна революція
  • Науково-технічна революція
  • Організація наукової діяльності в Україні
  • Міжнародний маркетинг
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетинг
Cгенерировано за 0.105864 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...