Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Особливість маркетингу в науково-технічній галузі» (ID:58968)

| Размер: 18 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


Вступ 2
1. Особливість маркетингу в науково-технічній галузі 3
2. Структура маркетингового дослідження і джерела вторинної інформації, що використовується при аналізі ринку науково-технічної продукції 8
3. Польові дослідження – найважливіше джерело інформації про потреби в науково-технічній продукції 12
Висновки 15
Література 16
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература


1. Друкер П. Инновации и предпринимательство. – М., 1992
2. Завлин П.П. и др. Инновационный менеджмент: Справочное пособие. – СПб., 1997
3. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов/С.Д.Ильенкова, Л.М.Гохберг, С.Ю.Ягудин и др.; Под ред. С.Д.Ильенковой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997
4. Макаркин Н.Р., Шаворина Л.В. Инновационный менеджмент. Учебное пособие. – Саратов, 1997
5. Медынский В.Г., Шаршукова Л.Г. Инновационное предпринимательство: Учебное пособие. – М.: Инфра–М, 1997
6. Морозов Ю.П. Управление технологическими нововведениями в условиях рыночных отношений. - Н. Новгород, 1995
7. Твисс Б. Управление научно-техническими нововведениями. – М.: Экономика, 1997
8. Управление инвестициями. В 2-х т./В.В.Шеремет, В.М.Павлюченко, В.Д.Шапиро и др. – М.: Высшая школа, 1998
9. Управление организацией: Учебник/Под ред. А.Г.Поршнева, З.П.Румянцевой, Н.А.Соломатина. – М.: Инфа-М, 1998
10. Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов. – М.: Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1998
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Особливість маркетингу в науково-технічній галузі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливість маркетингу в науково-технічній галузі
  • Функції держави у розвитку науки і техніки
  • Науково-технічна революція
  • Науково-технічна революція
  • Організація наукової діяльності в Україні
  • Міжнародний маркетинг
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетинг
Cгенерировано за 0.164347 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів