|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Функціонування диспетчерської служби
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 Структура ремонтного господарства. 4
2 Функціонування диспетчерської служби 8
Висновки 20
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Функціонування диспетчерської служби
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 Структура ремонтного господарства. 4
2 Функціонування диспетчерської служби 8
Висновки 20
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Контрольна робота операційний менеджмент
1. Система взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем 3
2. Сутність організації міжцехових перевезень 10
3. Функціонування диспетчерської служби 15
Література 19
-
Функціонування диспетчерської служби
Зміст
Вступ 3
1 Система взаємодії підприємства з зовнішнім середовищем 4
2 Сутність організації міжцехових перевезень 6
3 Функціонування диспетчерської служби 9
Висновки 15
Використана література 16
-
Організація екскурсійної діяльності
1. Реклама екскурсійного обслуговування 3
2. Структура диспетчерської служби 10
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13
-
Організація екскурсійної діяльності
1. Реклама екскурсійного обслуговування 3
2. Структура диспетчерської служби 13
Список використаної літератури 15
-
Організація екскурсійної діяльності
ВСТУП 3
1. Реклама екскурсійного обслуговування 4
2. Структура диспетчерської служби 8
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
-
Організація маркетингової служби підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5
1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25
3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34
ВИСНОВКИ 44
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Сучасні тенденції в діяльності дипломатичної служби України
ВСТУП 3
Розділ І. Організаційно-правові засади діяльності дипломатичної служби Укра-їни 5
1.1. Система органів дипломатичної служби 6
1.2. Завдання, функції та принципи діяльності органів дипломатичної служби України 13
1.3. Забезпечення функціонування дипломатичної служби України (фінанси, організаційна діяльність) 21
Розділ ІІ. Порядок проходження дипломатичної служби України 34
2.1. Кадровий склад дипломатичної служби України та визначення його ста-тусу 34
2.2. Порядок зарахування у кадровий резерв 53
2.3. Удосконалення системи проходження дипломатичної служби України 59
ВИСНОВКИ 78
Перелік використаних джерел 82
Міжнародні договори та чинне законодавство України 82
Літературні джерела 84
-
СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ
ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП 3
Розділ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАНКУ 5
1.1 Маркетинг як система діяльності банку на ринку 5
1.2. Створення і функціонування служби маркетингу в банку 9
Розділ 2. СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ 15
2.1. Природно-економічна характеристика ЗАТ СОЦБАНК 15
2.2. Механізм створення служби маркетингу 18
2.3. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу 22
Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ 31
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Cгенерировано за 0.017374 секунд
|