-
Важливість системи стратегічного управління в однобізнесовій компанії
ПЛАН
1. Важливість системи стратегічного управління в однобізнесовій компанії
2. Основні функціональні стратегії підприємства
3. Особливості формування стратегічного управління однобізнесової фірми
Література
-
Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5
1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5
1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10
1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15
Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18
2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18
2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27
Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31
3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31
3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35
Висновки 39
Список використаної літератури 42
-
Стратегічний аналіз компанії Аеросвіт
Вступ.
1.Визначення стратегічного аналізу авіакомпанії
1.1. Сегментація транспортних послуг
1.2 SWOT-аналіз як інструмент стратегічного аналізу
1.3. Конкурентоспроможність компанії на українському ринку.
2.Управління стратегічними змінами компанії.
2.1. Організація стратегічного маркетингу.
2.2. Визначення стратегічних змін етапу життєвого циклу компанії.
Висновки.
Використана література
-
Формування стратегії розвитку організації (на прикладі ЗАТ )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ 6
1.1. Економічна сутність та роль стратегічного менеджменту в економічному розвитку організації 6
1.2. Зміст процесу стратегічного менеджменту підприємства 14
1.3. Узагальнення сучасного досвіду стратегічного менеджменту провідних будівельних компаній України та світу 22
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 30
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАТ ФІРМИ "__" 31
2.1. Загальна характеристика конкурентного стану компанії на галузевому ринку 31
2.2. Оцінка потенціалу розвитку компанії 60
2.3. Процес стратегічного менеджменту компанії 72
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 79
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЙ БУДІВЕЛЬНОГО РИНКУ 81
3.1. Застосування сучасних технологій стратегічного аналізу для формування конкурентних переваг компанії 81
3.2. Використання матриць для вибору стратегічного розвитку компанії 89
3.3. Маркетингове забезпечення реалізації стратегічного розвитку компанії 103
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 119
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 120
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123
ДОДАТКИ 128
-
Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5
1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5
1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10
1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13
2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25
2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29
3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37
3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37
3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46
ВИСНОВОК 53
ЛІТЕРАТУРА 56
ДОДАТКИ 60
-
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4
2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12
3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
-
Управлінський аналіз. Цілі, принципи і методи управлінського аналізу
План.
1. Управлінський аналіз. Цілі, принципи і методи управлінського аналізу.
2. Характеристика системи стратегій компанії. Відмінність стратегії від плану.
3. Процес формування стратегічного плану. Основні етапи. Користь стратегічного плану.
4. Практичне завдання.
-
Менеджмент транснаціональних компаній, як стратегія зовнішньоекономічної діяльності
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління транснаціональними компаніями 6
1. ТНК в системі сучасних міжнародних економічних відносин 6
2. Організаційні форми транснаціональної діяльності та їх особливості 16
3. Особливості стратегічного менеджменту ТНК у сфері зовнішньоекономічної діяльності 31
Розділ 2. Управління транснаціональною компанією 37
1. Загальна характеристика компанії 37
2. Управління фінансово-господарською діяльністю компанії 41
3. Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 53
Розділ 3. Напрямки удосконалення управління діяльністю ТНК на українському ринку 63
1. Проблеми в управлінні фінансами компанії та шляхи їх вирішення 63
2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТНК на українському ринку 69
Висновки 77
Література 81
Додаток А. Організація фінансового менеджменту в ТНК 87
Додаток Б. Дочірні компанії ВАТ „...” 88
Додаток В. Структура ТНК «...» 90
Додаток Г. Місія та цілі компанії 91
-
Характеристика системи стратегічного планування на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Теоретичні положення визначення стратегії підприємства 4
1.2. Стратегічний аналіз і планування стратегії на підприємстві 12
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАТ „Назва” 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Управління процесами розробки стратегії діяльності підприємства 26
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Обгрунтування стратегії розвитку підприємства 31
3.2. Впровадження системи стратегічного контролінгу на підприємстві 36
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 46-53
-
Стратегічний маркетинг інноваційних продуктів на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 – ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 5
1.1 Поняття та класифікація інновацій 5
1.2 Система стратегічного управління інноваціями, її роль в забезпеченні конкурентоспроможності продуктів 9
1.2.1 Характеристика системи управління інноваціями, інноваційні стратегії 9
1.2.1 Реалізація маркетингової інноваційної стратегії як спосіб забезпечення конкурентоспроможністі продуктів 18
1.3 Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової інноваційної стратегії 21
Висновки до першого розділу 30
РОЗДІЛ 2 – АНАЛІЗ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНСТРУМЕНТІВ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 32
2.1 Аналіз діяльності ЗАТ «СП «Назва» 32
2.2 Аналіз системи стратегічного управління інноваціями ЗАТ «СП «Назва» в ринкових умовах 39
Висновки до другого розділу 43
РОЗДІЛ 3 – ШЛЯХИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ 45
3.1 Механізм формування ефективної системи управління інноваціями 45
3.2 Напрямки розвитку системи управління інноваціями шляхом реалізації маркетингової інноваційної стратегії 48
Висновки до третього розділу 50
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56