|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Історія теорії мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Школа наукового управління. 5
2. Класична школа в управлінні.
3. Школа людських відносин.
4. Школа науки про поведінку.
5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів
6. Сучасні теорії мотивації
6.1. Теорія потреб А. Маслоу
6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга
6.3. Теорія чекання
6.4. Теорія мотивації соціального вивчення
7. Кількісна школа управління
Висновки
Література
-
Історія теорії мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Школа наукового управління. 5
2. Класична школа в управлінні.
3. Школа людських відносин.
4. Школа науки про поведінку.
5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів
6. Сучасні теорії мотивації
6.1. Теорія потреб А. Маслоу
6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга
6.3. Теорія чекання
6.4. Теорія мотивації соціального вивчення
7. Кількісна школа управління
Висновки
Література
-
Історія вчення менеджменту
Вступ 3
1. Першовитоки менеджменту 4
2. Становлення перших теорій управління 9
3. Школа наукового управління 11
4. Школа людських відносин 15
5. Теорія індустріального менеджменту 17
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Еволюція менеджменту
Вступ 3 Розділ І. Виникнення, формування та зміст різних шкіл менеджменту 6 1.1 Школа наукового управління 6 1.2 Класична (адміністративна) школа в управлінні 8 1.3 Школа психології і людських відносин 10 1.4 Школа науки управління (кількісна школа) 12 Розділ ІІ. Різноманітність моделей менеджменту 16 2.1 Особливості американської моделі 16 2.2 Характеристика японської моделі 19 2.3 Західноєвропейська модель менеджменту 25 Розділ ІІІ. Менеджмент в Україні 27 3.1 Етапи розвитку науки управління в Україні 27 3.2 Сучасний стан менеджменту в Україні 30 Висновки 37 Література 39
-
ШКОЛА ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК КЛАСИЧНА ТЕОРІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Виникнення і розвиток школи людських відносин 6
1.2. Людський фактор як основний елемент ефективної організації 14
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 25
2.1. Загальна характеристика турпідприємства «Назва» 25
2.2. Аналіз трудових ресурсів 35
2.3. Діагностика застосування принципів школи людських відносин на турпідприємстві «Назва» 39
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 47
3.1. Оцінка рівня врахування людського фактору в діяльності турпідприємства «Назва» 47
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення принципів школи людських відносин в діяльності турпідприємства «Назва» 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72
ДОДАТКИ 76
-
Школа людських відносин
План
Вступ
1. Школа людських відносин і Е. Мейо
2. Мета і задачі Хоторнських експериментів
3. Процедура досліджень: основні етапи
4. Результати Хоторнських досліджень
Висновки
Список літератури
-
Основи менеджменту
1 Школа людських відносин, її характеристика 3
2 Поведінські аспекти контролю, їх врахування в практичній діяльності менеджера 10
3 Як реалізувати в практичній діяльності виконання такої вимоги до цілей як зрозумілість виконавця? 15
Список літератури 19
-
Поняття менеджменту
ЗМІСТ
ВСТУП...………………………………………………………………………..3
Що означає термін «менеджмент»...………………………………………….4
1. Хто такий менеджер...………………....……………………………………5
2. Теорія Г. Тауна ……………………………………………………………..8
4. Тейлор і «Принципи наукового управління»…………………………….. 8
5. А. Файоль і 14 принципів управління………………………………….. ..10
6. Э. Мейо і школа людських відносин……………………………………...12
7. Д. Мак-Грегор……………………………………………………………... 13
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………..15
-
Тейлоризм – менеджмент, як точна наука
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Тейлоризм – менеджмент, як точна наука 3
2. Адміністративний напрямок управління Анрі Файоля 7
3. Теорія суспільства та економічної організації М.Вебера 8
4. Школа людських відносин 11
5. Системний підхід до управління 14
6. Ситуаційний менеджмент 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Планування людських ресурсів на підприємстві
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 5
1.1. Сутність і зміст планування людських ресурсів на підприємстві 5
1.2. Методи визначення потреб персоналу 10
1.3. Види планів з питань персоналу 14
2. ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 18
2.1. Загальна характеристика підприємства 18
2.2. Методика планування людських ресурсів, що використовується на приватному підприємстві “...” 19
2.3. Планування чисельності персоналу на ПП “...” у 2007-2009 рр. 22
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 29
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення планування людських ресурсів 29
3.2. Напрямки вдосконалення планування людських ресурсів 30
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Cгенерировано за 0.008179 секунд
|