-
Історія теорії мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Школа наукового управління. 5
2. Класична школа в управлінні.
3. Школа людських відносин.
4. Школа науки про поведінку.
5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів
6. Сучасні теорії мотивації
6.1. Теорія потреб А. Маслоу
6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга
6.3. Теорія чекання
6.4. Теорія мотивації соціального вивчення
7. Кількісна школа управління
Висновки
Література
-
Історія теорії мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Школа наукового управління. 5
2. Класична школа в управлінні.
3. Школа людських відносин.
4. Школа науки про поведінку.
5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів
6. Сучасні теорії мотивації
6.1. Теорія потреб А. Маслоу
6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга
6.3. Теорія чекання
6.4. Теорія мотивації соціального вивчення
7. Кількісна школа управління
Висновки
Література
-
Еволюція менеджменту
Вступ 3 Розділ І. Виникнення, формування та зміст різних шкіл менеджменту 6 1.1 Школа наукового управління 6 1.2 Класична (адміністративна) школа в управлінні 8 1.3 Школа психології і людських відносин 10 1.4 Школа науки управління (кількісна школа) 12 Розділ ІІ. Різноманітність моделей менеджменту 16 2.1 Особливості американської моделі 16 2.2 Характеристика японської моделі 19 2.3 Західноєвропейська модель менеджменту 25 Розділ ІІІ. Менеджмент в Україні 27 3.1 Етапи розвитку науки управління в Україні 27 3.2 Сучасний стан менеджменту в Україні 30 Висновки 37 Література 39
-
Історія вчення менеджменту
Вступ 3
1. Першовитоки менеджменту 4
2. Становлення перших теорій управління 9
3. Школа наукового управління 11
4. Школа людських відносин 15
5. Теорія індустріального менеджменту 17
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Менеджмент людських ресурсів у сфері використання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6
1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6
1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10
РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14
2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14
2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16
2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27
3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27
3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Менеджмент людських ресурсів у сфері використання
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10 РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14 2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16 2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27 3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27 3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Історія розвитку теорії управління та менеджменту
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Зародження і розвиток менеджменту 5
2. Наукові школи в менеджменті 9
2.1. Школа наукового управління 11
2.2. Класична школа 13
2.3. Школа руху за гуманні стосунки 17
2.4. Школа виробничої демократії 20
2.5. Школа поведінкових наук 22
3. Сучасні концепції менеджменту 26
4. Зародження та розвиток наукових досліджень менеджменту в Україні 35
4.1. Внесок у розвиток світової науки менеджменту українських науковців дореволюційної доби 35
4.2. Розвиток науки управління в Україні в період існування СРСР 37
4.3. Напрями наукового формування сучасної вітчизняної моделі менеджменту 47
Висновки 50
Список використаної літератури 52
-
Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ (ПОСЛУГ) В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ УКРАЇНИ
1.1. Основні напрямки підтримки розвитку підприємництва в сфері туризму України 5
1.2. Система якості туристичного продукту (послуг) 19
1.3. Нормативно - правова база, що регулює підприємництво в туризмі та якість туристичного продукту (послуг) в умовах конкурентного середовища 27
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
2.1 Коротка характеристика підприємницької діяльності туристичного підприємства « » 32
2.2 Аналіз та оцінка процесу управління якістю туристичного продукту (послуг) в підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » 42
2.3. Вплив системи контролю на підприємницьку діяльність туристичного підприємства « » 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА « » НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
3.1 Визначення проблем у підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » на основі процесу управління якістю 52
3.2 Формування напрямків розвитку підприємницької діяльності на основі підвищення якості туристичного продукту (послуг) 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68
-
Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню 5
1.1. Планування особистої праці менеджера 5
1.2. Сутність перспективного планування та його роль в діяльності менеджера туристичного підприємства 21
1.2. Види планів 27
Розділ 2. Аналітичні аспекти досліджуваної теми 30
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Сакіс» 30
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства 35
2.3. Аналіз організації системи планування на туристичному підприємстві ТОВ «Сакіс» 46
Розділ 3. Напрями вдосконалення підвищення ефективності діяльності менеджера діючого туристичного підприємства по перспективному плануванню 50
3.1. Система планування на тур підприємстві та її покращення 50
3.2. Підвищення ефективності роботи менеджера по бронюванню на прикладі туристичної фірми «Сакіс» 53
Література 59-61
-
Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17
1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42
2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59
2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88
3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88
3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 110
-
Застосування адміністративних методів менеджменту, їх вплив на діяльність організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 МІСЦЕ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Поняття та класифікація методів менеджменту 5
1.2 Поняття та види адміністративних методів менеджменту 10
1.3 Особливості адміністративного управління 13
РОЗДІЛ 2 СУКУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 16
2.1 Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 16
2.2 Застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 25
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ДІЄВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 34
3.1 Адаптація діяльності туристичного підприємства «Назва» для посилення дієвості адміністративних методів 34
3.2 Формування напрямків підвищення ефективності застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56-62