|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16
4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 21
5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 30
6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 36
7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 47
Висновки і пропозиції 52
Список використаних джерел 55
Додатки 58
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16
4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 21
5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 30
6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 36
7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 47
Висновки і пропозиції 52
Список використаних джерел 55
Додатки 58
-
Економічний зміст торгівельної діяльності
Зміст
Вступ 4
Розділ 1 7
Економічний зміст торгівельної діяльності 7
1.1 Поняття, форми та функції торгівельної діяльності 7
1. 2. Види товарообороту та їх характеристика 15
1.3. Техніко-економічна характеристика торговельної організації 29
Розділ 2 40
Особливості руху товарів на підприємствах роздрібної торгівлі 40
2.1 Нормативно-правова база, що регулює питання обліку товарних операцій 40
2.2. Облік руху товарів на підприємствах роздрібної торгівлі 43
2.3 Особливості обліку і розподілу транспортно-заготівельних витрат та торгової націнки 52
2.4. Облік вибуття товарів 60
Розділ 3 65
Аналіз роздрібного товарообігу 65
3.1. Методика аналізу роздрібного товарообігу торговельного підприємства 65
3.2 Аналіз динаміки загального товарообігу 66
3.3 Аналіз товарногрупової структури 68
3.4 Аналіз ритмічності та сезонності товарообороту 73
3.5 Факторний аналіз товарообігу 74
3.6. Пропозиції та шляхи вдосконалення діяльності торговельного підприємства 86
Висновки 96
Список використаних джерел 101
ДОДАТКИ 105
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16
4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 20
5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 29
6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 35
7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 40
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 46
9. Особливості обліку товарів відповідно до МСФЗ 51
Висновки і пропозиції 54
Список використаних джерел 56
Додатки 59
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі (випускна робота бакалавра)
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 9
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 16
4. Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі 20
5. Документальне оформлення надходження та реалізації товарів 29
6. Синтетичний та аналітичний облік товарообороту 35
7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 40
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 46
9. Особливості обліку товарів відповідно до МСФЗ 51
Висновки і пропозиції 54
Список використаних джерел 56
Додатки 59
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі (на прикладі магазину ТОВ “Любава”)
ВСТУП. 3
1.Економічна сутність та значення товарів у діяльності підприємств роздрібної торгівлі. 5
2. Економіко – правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури. 11
3. Коротка організаційно – економічна характеристика магазину ТОВ “Любава”. 13
4.Ціни та ціноутворення на товари в торгівлі. 18
5.Документальне оформлення надходження і реалізація товарів. Звітність матеріально відповідальних осіб про рух та наявність товарів і тари . 25
6.Синтетичний та аналітичний облік товарообороту . 31
7.Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі. 38
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари. 40
Висновки і пропозиції. 42
Список використаної джерел. 44
Додатки. 46
-
Основні тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі
ВСТУП 3
1. РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ: РОЛЬ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ І ТИПИ РОЗДРІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1 Сутність та фактори розвитку роздрібної торгівлі 5
1.2 Сучасний стан розвитку роздрібної торгівлі в Україні 7
1.3 Форми організації роздрібної торгівлі 9
2 РЕАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ ПРИ РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 13
2.1 Прогнозування попиту на товари 13
2.2 Організація роздрібних закупівель у зарубіжних країнах 16
3 ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 21
4. ПЕРСПЕКТИВИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ У ТОРГІВЛІ З КРАЇНАМИ ЄС 24
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Додаток 1 32
Додаток 2 33
-
Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі 5
1.1 Поняття конкуренції та конкурентоспроможності, їх роль у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5
1.2 Конкурентні переваги роздрібних підприємств 6
1.3 Стратегічні фактори утримання конкурентних переваг 8
Розділ 2. Аналіз особливостей конкурентоспроможності ПП «ДС» 12
2.1 Економіко-організаційна характеристика підприємства 12
2.2 Аналіз конкуренції в галузі та конкурентоспроможності ПП «ДС» 19
2.3 Визначення конкурентоспроможності підприємства «ДС» 21
Розділ 3. Підвищення конкурентоспроможності підприємства ПП «ДС» 24
Висновки 28
Список використаної літератури 30-32
Метою написання роботи виступає визначення основних шляхів розвитку конкуренції на підприємстві роздрібної торгівлі.
-
Оптова та роздрібна торгівля: стан, проблеми розвитку
План
Вступ 3
I. Сутність та функції оптової та роздрібної торгівлі 5
II. Форми здійснення оптової та роздрібної торгівлі 11
2.1. Оптові ринки, торгівельні центри, склади та бази 11
2.2. Оптова торгівля зі складів і транзитом 16
2.3. Форми здійснення роздрібної торгівлі 18
III. Проблеми і перспективи розвитку оптової та роздрібної торгівлі 20
Висновки 26
Література 27
-
Аналіз роздрібного товарообороту
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібного товарооборот 4
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства 6
3. Аналіз роздрібного товарообороту 13
3.1 За загальним обсягом 13
3.2 За періодами 14
3.3 За товарними групами 15
4. Факторний аналіз товарообороту 19
5. Резерви росту товарообороту 32
Висновки 37
Література 39
Додатки 42
-
Аналіз роздрібного товарообороту
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібного товарооборот 4
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства 6
3. Аналіз роздрібного товарообороту 13
3.1 За загальним обсягом 13
3.2 За періодами 14
3.3 За товарними групами 15
4. Факторний аналіз товарообороту 19
5. Резерви росту товарообороту 32
Висновки 37
Література 39
Додатки 42
Cгенерировано за 0.013143 секунд
|