|
-
Международное информационное агентство Рейтер и ее услуги на финансовом и товарных рынках
Содержание
1. Краткий обзор международного информационного агентства
Рейтер........................................................................................................... 3
2. Ключевые факты международного информационного агентства
Рейтер.......................................................................................................... 5
3. Организация международного информационного агентства Рейтер.... 7
4. Портфель международного информационного агентства Рейтер......... 9
5. Независимость и трастовые принципы международного
информационного агентства Рейтер.........................................................10
Перечень использованных источников.........................................................
-
ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ ЛИЦ, УЧАСТВУЮЩИХ В ПРОВЕДЕНИИ СУДЕБНО-БУХГАЛТЕРСКОЙ ЭКСПЕРТИЗЫ
ПЛАН.
1. ПРОЦЕСС СУДЕБНО-БУХГАЛТЕРСКОЙ ЭКСПЕРТИЗЫ
2. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ ЭКСПЕРТА БУХГАЛТЕРА.
3. УЧАСТИЕ АДВОКАТА.
4. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ ЛИЦ, УЧАСТВУЮЩИХ В ЭКСПЕРТИЗЕ В СУДЕБНОМ ЗАСЕДАНИИ.
-
Понятие брака и условия его заключения
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 2
1. Понятие брака и условия его заключения 3
2. Личные неимущественные права и обязанности супругов 7
3. Имущественные права и обязанности супругов 10
Заключение 16
Литература и нормативные акты 8
-
Понятие брака и условия его заключения
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 2
1. Понятие брака и условия его заключения 3
2. Личные неимущественные права и обязанности супругов 7
3. Имущественные права и обязанности супругов 10
Заключение 16
Литература и нормативные акты 8
-
ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА ЯК СУБ’ЄКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП 2
1. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА ЯК СУБ’ЄКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4
1.1. Свобода діяльності інформаційного агентства 4
1.2. Структура інформаційного агентства 5
1.3. Продукція інформаційних агентств та її розповсюдження 5
2. СТАНОВЛЕННЯ, РОЗВИТОК, ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАПРЯМИ РОБОТИ УНІАН 7
2.1. Структура УНІАН 9
2.2. Клієнти УНІАН 10
3. ПРОДУКЦІЯ УНІАН 13
4. ПОСЛУГИ УНІАН 15
4.1. Моніторинг 16
4.2. Прес-конференції 16
4.3. Рекламні, маркетингові та інші послуги 18
5. РОБОТА ЖУРНАЛІСТІВ АГЕНТСТВА 21
6. УНІАН ТА КОНКУРЕНТИ 23
6.1. Укрінформ (ДІНАУ) 23
6.2. “Інтерфакс-Україна” 24
7. УНІАН ТА МІЖНАРОДНІ АГЕНТСТВА 26
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
ДОДАТКИ 29
-
Первое независимое информационное агентство Украины УНИАН
План
ВСТУП 2
1. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА ЯК СУБ’ЄКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4
1.1. Свобода діяльності інформаційного агентства 4
1.2. Структура інформаційного агентства 5
1.3. Продукція інформаційних агентств та її розповсюдження 6
2. СТАНОВЛЕННЯ, РОЗВИТОК, ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАПРЯМИ РОБОТИ УНІАН 7
2.1. Структура УНІАН 9
2.2. Клієнти УНІАН 10
3. ПРОДУКЦІЯ УНІАН 13
4. ПОСЛУГИ УНІАН 15
4.1. Моніторинг 16
4.2. Прес-конференції 16
4.3. Рекламні, маркетингові та інші послуги 18
5. РОБОТА ЖУРНАЛІСТІВ АГЕНТСТВА 21
6. УНІАН ТА КОНКУРЕНТИ 23
6.1. Укрінформ (ДІНАУ) 23
6.2. “Інтерфакс-Україна” 24
7. УНІАН ТА МІЖНАРОДНІ АГЕНТСТВА 27
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
ДОДАТКИ 30
-
Юридическая обязанность.
ВВЕДЕНИЕ. 1
1. ОБЩЕЕ ПОНЯТИЕ ПРАВА. 2
2. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ ГРАЖДАНИНА РФ. 8
2.1 ОСНОВНЫЕ ПРАВА ЧЕЛОВЕКА И ГРАЖДАНИНА В КОНСТИТУЦИИ РФ. 8
2.2. ГРАЖДАНСТВО РФ, КАК ОСНОВАНИЕ ВОЗНИКНОВЕНИЯ ПРАВ. 10
2.3. КОНСТИТУЦИОННЫЕ ПРАВА И СВОБОДЫ ЧЕЛОВЕКА И ГРАЖДАНИНА 14
2.3.1.Личные права и свободы 15
2.3.2.Политические права и свободы 19
2.3.3.Социально-экономические права и свободы 22
2.4. ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ 28
3. ПРАВОСОЗНАНИЕ. 30
ЗАКЛЮЧЕНИЕ. 34
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ И ЛИТЕРАТУРЫ. 35
СПИСОК ИСТОЧНИКОВ. 35
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ. 35
-
Продукція УНІАН
ВСТУП 2
1. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА ЯК СУБ’ЄКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4
1.1. Нові реалії на ринку інформації 4
1.2. Свобода діяльності інформаційного агентства 4
1.3. Структура інформаційного агентства 5
1.4. Продукція інформаційних агентств та її розповсюдження 6
2. СТАНОВЛЕННЯ, РОЗВИТОК, ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАПРЯМИ РОБОТИ УНІАН 7
2.1. Структура УНІАН 9
2.2. Клієнти УНІАН 10
2.3. Продукція УНІАН 12
2.4. Послуги УНІАН 14
2.4.1. Моніторинг 15
2.4.2. Прес-конференції 15
2.4.3. Рекламні, маркетингові та інші послуги 17
2.5. Робота журналістів агентства 19
2.6. УНІАН та конкуренти 20
2.6.1. Укрінформ (ДІНАУ) 20
2.6.2. “Інтерфакс-Україна” 22
3. УНІАН ТА МІЖНАРОДНІ АГЕНТСТВА 24
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26
ДОДАТКИ 27
-
Іноземні (російські) інформаційні агентства і їх вплив на інформаційний простір України
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА ЯК СУБ’ЄКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
§ 1. Свобода діяльності інформаційного агентства 5
§ 2. Основи діяльності інформаційного агентства 6
2.1. Структура інформаційного агентства 6
2.2. Продукція інформаційних агентств та її розповсюдження 6
РОЗДІЛ 2. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАПРЯМИ РОБОТИ АГЕНТСТВА ІНТЕРФАКС НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. 7
§1. Про агентство 7
§2. Інформаційні продукти агентства 7
2.1. Загальнополітичні 7
2.2. Загальноекономічні ділові новини (on-line) 8
2.3. ЭФіР-Україна 9
2.4. Міжнародна інформація 11
§3. Послуги 12
РОЗДІЛ 3. ПРИСУТНІСТЬ РОСІЙСЬКИХ ВИДАНЬ НА ІНФОРМАЦІЙНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ 13
§ 1.Перспективи співпраці 14
РОЗДІЛ 4. ПРАВОВА ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ 16
§ 1. Інтернет 18
§ 2. Книговидавнича справа 20
РОЗДІЛ 5. ЗАХИСТ ПРАВ ГРОМАДЯН СВОБОДУ ДУМКИ І СЛОВА 23
ВИСНОВОК 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Сучасний стан розвитку підприємств туристичного комплексу (на прилкдаі туристичної фірми Супутник)
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Сучасний стан розвитку туристичного комплексу України....................5
Розділ 2. Особливості туристичного агентства Супутник .................................10
2.1. Характеристика агентства...........................................................................10
2.2. Організаційна структура розвитку туристичного
агентства Супутник ..................................................................................23
2.3. Фінансовий стан...........................................................................................24
Розділ 3. Шляхи розвитку туристичного агентства Супутник ..........................34
Висновки.....................................................................................................................46
Список використаної літератури..............................................................................50
Додатки........................................................................................................................52
Cгенерировано за 0.243021 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|