-
Інформаційні документи. Основні види, структура і відповідне призначення
Зміст
Вступ 3
1. Інформаційний продукт як результат інформаційної діяльності 5
2. Загальна характеристика основних видів інформаційних документів 6
3. Співвідношення первинних і вторинних документів 11
4. Види і різновиди вторинних документів 14
4.1. Бібліографічний документ 16
4.2. Реферативний документ 18
4.3. Загальна характеристика оглядово-аналітичних документів 22
4.4. Оглядовий документ 23
4.5. Аналітичний документ 26
Висновки 32
Список використаних джерел 34
-
Документ як соціокультурний феномен
Вступ 3
1. Еволюція поняття «документ» 5
2. Концепції «документу» 9
3. Поняття «документ» в радянському діловодстві 15
4. Визначення документу в Україні 19
5. Класифікація документів 23
6. Електронний документ 27
Висновок 30
Перелік використаної літератури 32
-
Документ як артефакт та історична пам’ять
Вступ 2
Розділ І. Поняття «документ». Розуміння терміну його походження та властивості 7
1.1. Виникнення та розвиток прадокументів 7
1.2. Загальне поняття про «документ» та його властивості 15
Розділ ІІ. Документ як артефакт та історична пам’ять 18
2.1. Поняття «артефакт» 18
2.2. Документ як артефакт 20
2.3. Місце документа в системі історичних пам’яток 24
Висновки 31
Список використаної літератури 34
-
Інформаційний документ в структурі інформаційних ресурсів України.
План
Вступ 2
1. Інформаційний продукт як результат інформаційної діяльності 4
2. Основні види інформаційних документів: загальна характеристика 5
3. Загальна методика створення інформаційного документа 9
4. Види і різновиди вторинних документів. Методика їх створення 18
4.1. Бібліографічний документ 20
4.2. Реферативний документ 21
4.3. Загальна характеристика оглядово-аналітичних документів 25
4.4. Оглядовий документ 26
4.5. Аналітичний документ 29
Висновки 34
Список використаних джерел 36
-
финансовый учет
1. Понятие о финансовом учете 1
2. Баланс как бухгалтерский документ 2
3. Регистрация хозяйственных операций 9
Литература 13
-
Паспортно-визовые формальности для отечественных туристов
ВОПРОСЫ:
1. Паспортно-визовые формальности для отечественных туристов
2. Ваучер как основной туристический документ
-
ДОКУМЕНТ ЯК СИСТЕМА
ВСТУП 2
1. Значення поняття “документ” 4
1.1. Емпіричні уявлення про документ 8
1.2. Походження терміну “документ” 10
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОКУМЕНТА ЯК СИСТЕМНОГО ОБ’ЄКТУ 13
2.1. Властивості й ознаки документа 14
2.2. Функції документа 16
3 Види інформації 19
3. 1. Документна інформація 22
3. 2. Матеріальна (фізична) складова документа 23
4. Загальна характеристика структури документа 25
4.1. Внутрішня структура документа 26
4. 2. Реквізити документа 27
Висновки 28
Список використаної літератури: 30
-
Документ як об’єкт дослідження наук документально-комунікаційного циклу
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Документ як наукове поняття 5
1.1.Розвиток поняття «документ» 5
1.2.Внесок П.Отля у розвиток документа 7
1.3. Документаційне забезпечення менеджменту 9
Розділ ІІ. Документ як об’єкт вивчення документознавства 13
2.1. Документ управлінського середовища 13
2.2. Документ як артефакт 15
2.3. Коштовний і рідкий документ 18
Розділ ІІІ. Зміст та значення документа у науках документально-комунікаційного циклу 21
3.1. Розуміння документа у науці. бібліографія. 21
3.2. Документ в правознавстві, діловодстві 24
3.3. Документ в книгознавстві і бібліотекартсві (зв'язок документа з іншими науками, див. Кушнаренко зв'язок документознавства з іншими науками) 26
Висновок 30
Список використаних джерел 32
Мета роботи полягає у вивченні науково-методичних засад документообороту.
Об’єктом дослідження є документи в процесі їх пошуків, ідентифікації, зберігання та експонування.
Предметом дослідження є науково-методичні засади вивчення документів.
Завданням роботи є:
- вивчити та визначити поняття “документ” та його місце в науці документознавство;
- дослідити документ як об’єкт вивчення документознавства та дослідити різні види документів;
- визначити зміст та значення документу у науках документально-комунікаційного циклу та місце документа в інших науках
-
Методи і способи документування
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО ДОКУМЕНТ ТА ДОКУМЕНТУВАННЯ 5
1.1. Походження терміна «документ» 5
1.2. Різновиди поняття «документ» 9
1.3. Функціональне визначення понять «документ» та «документування» 12
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ДОКУМЕНТУВАННЯ 16
2.1. Кодування інформації 16
2.2. Поняття про мови 17
2.3. Знаковий метод фіксування інформації 19
РОЗДІЛ 3. СПОСОБИ ДОКУМЕНТУВАННЯ 27
3.1. Документ як знакова система 27
3.2. Способи і засоби запису інформації 29
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
Об’єктом курсового дослідження є теоретичні погляди та обґрунтування щодо визначень сутності і змісту понять «методи» і «способи» документування.
Предметом курсового дослідження є порядок та методологічні аспекти розгляду основних методів і способів створення документа.
Метою дослідження є розкриття поняття «документ», характеристика та аналіз методів, способів та засобів документування.
Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
- вивчити теоретичні погляди та обґрунтування щодо визначення сутності та змісту поняття «документ»;
- розкрити функціональне визначення понять «документ» та «документування»;
- розглянути обов’язкові умови процесу документування;
- дослідити методи та способи фіксування інформації;
Процес документування здійснюється різноманітними методами та способами, які визначають специфіку знакової системи запису інформації на носії. Саме способи, засоби та інструменти створення документа в своїй сукупності є основою видового різноманіття документів.
-
Корпоративное управление
1. Устав акционерного общества как основной документ общества3
2. Порядок создания уставного фонда акционерного общества4
3. Проследите развитие корпоративного сектора в Украине8
Литература14
-
Цель как важнейшая характеристика процесса управления
ПЛАН
Введение
1. Управление по целям
2. Цель как важнейшая характеристика процесса управления
3. Система целей организации
4. Система стратегий предприятия
5. Задание: изобразить "дерево целей" организации, раскрыть понятие конфликта целей
Выводы
Список литературы
Введение
Одной из главных задач менеджмента является установление целей, ради достижения которых формируется, функционирует и развивается организация как целостная система.