|
-
Психологічний зміст труднощів у навчанні студентів-першокурсників
План.
1. Психологічний зміст труднощів у навчанні студентів-першокурсників
2. Потреби та інтереси студентів І курсу.
3. Самостійна робота студента.
4. Список використаної літератури.
-
Форми залучення студентів до навчально-дослідної роботи
Вступ 2
1. Сутність навчально-дослідної роботи студентів. 3
2. Науково-дослідна робота студентів як складова фахової підготовки. 5
3. Форми залучення студентів до навчально-дослідної роботи. 9
Висновки 12
Список використаної літератури 13
-
Індивідуально-психологічні властивості особистості
Зміст
1. Індивідуально-психологічні властивості особистості………………………3
2. Типи міжособистісних стосунків…………………………………………….9
3. Самостійна робота студентів як розвиток і самоорганізація їх особистості……………………………………………………………………13
Використана література…………………………………………………………17
-
Психологічне дослідження загального рівня здібностей студентів
ВСТУП 4
1. ЗДІБНОСТІ ТА ІНТЕЛЕКТ 6
2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ АЙЗЕНКА 10
3. РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ 11
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18
ДОДАТКИ 20
Визначення загальних здібностей студентів: 23 с., 3 табл., 2 рис., 2 додатки, 19 літературних джерел.
Об’єкт дослідження – студенти НАУ.
Предмет дослідження – загальні здібності студентів.
Мета роботи – встановлення рівня загальних здібностей студента НАУ.
Метод дослідження – експериментальне дослідження рівня загальних здібностей студентів НАУ. Встановлено, що середній рівень загальних здібностей студентів НАУ може бути оцінений значеням коефіцієнта інтелектуальності згідно методики Айзенка 109,17.
Результати курсової роботи рекомендується використовувати при організації профорієнтаційної роботи з абітурієнтами, при проведенні навчальної і виховної роботи зі студентами НАУ.
-
Організація зимового молодіжного відпочинку для студентської молоді .
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
-
Організація зимового молодіжного відпочинку для студентської молоді
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
Додатки............................................................................................................40
-
Організація зимового відпочинку для студентської молоді
ЗМІСТ
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
Додатки............................................................................................................40
-
Механізація, компіляція, творчість в процесі учбової діяльності студента
Вступ 3
1. Особливості наукової діяльності студентів 5
2. Загальні принципи наукової діяльності студентів 6
3. Творчий підхід до виконання наукових робіт студентів 8
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Основи науково-дослідної роботи студентів (вступ до фаху)
Зміст
Вступ 4
1. Загальне поняття науково-дослідної роботи студентів 5
2. Початковий етап НДР 6
2.1. Вибір теми НДР 7
2.2. Техніко-економічне обґрунтування теми НДР 8
2.3. Планування наукового дослідження 10
2.4. Використання літературних джерел на стадії обґрунтування теми НДР 11
3. Основний та заключний етап НДР 12
4. Оформлення звіту НДР 15
Висновки 17
Список використаної літератури 18
Метою роботи є формування уявлень про структуру, зміст та організацію науково-дослідної роботи студентів у вузі. Форма участі студентів у науково-дослідній роботі (НДР) є спецсемінар. Предмет: економіка і підприємництво
-
Етапи наукової організації праці студентів
Вступ 3
1. Раціональна організація навчальної праці студента 4
2. Основи самостійної навчальної роботи студентів 10
3. Організація науково-дослідницької діяльності студентів 14
Висновки 22
Література. 23
Cгенерировано за 0.129922 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|