|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Історія становлення конфліктології
ВСТУП 3
1. СТАНОВЛЕННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЇ ТА ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНИХ ІДЕЙ. 4
2. ТЛУМАЧЕННЯ ПРИРОДИ КОНФЛІКТУ В ЕПОХУ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА ДВА ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ПРИРОДИ СОЦІАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ У НОВИЙ ЧАС. 6
3. РОЗВИТОК КОНФЛІКТОЛОГІЇ В РАМКАХ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЮРИДИЧНОЇ НАУК. 12
ВИСНОВОК 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
-
Кохання в різні історичні епохи
Вступ 3
1. Становлення розуміння кохання в епоху Античності 4
2. Поняття любові в епоху Середньовіччя 6
3. Кохання в епоху Ренесансу 8
4. Погляди на сутність коханні філософів Нового часу. 10
5. Моральнісні смисли любові у сучасному суспільстві 15
Висновок 21
Список використаної літератури 23
-
Основні феномени міжособистісного розуміння
Вступ. 3
Розділ I.Міжособистісне розуміння. 5
1.1.Структура суспільних відносин 5
1.1.Міжособистісне розуміння 8
Суспільні стосунки і міжособистісне розуміння 9
Ділові стосунки і міжособистісне розуміння 9
Види міжособистісного розуміння 9
1.2.Підходи до розуміння структури міжособової взаємодії 10
1.3.Міжособове сприймання та розуміння людини 15
Розділ II.Основні феномени міжособистісного розуміння. 18
2.1.Шляхи до взаєморозуміння. 18
2.2.Джерела розуміння людини людиною 19
2.3.Феномени міжособистісного розуміння 26
Висновки та практичні поради. 28
Використана література. 30
-
Епоха відродження та її гуманістичний зміст
План.
1. Вступ у нову епоху.
2. Площинні світи.
3. Епоха самоствердження людської особистості.
4. Гуманізм епохи відродження.
-
Еволюція політичної думки в епоху Середньовіччя та Відродження
Вступ 3
Політична думка в часи Середньовіччя 4
Еволюція політичної думки в епоху Відродження 10
Висновок 15
Перелік використаної літератури 16
-
Політичний процес, його структура і характер. Класифікація політичних процесів
Зміст
1. Політичний процес, його структура і характер. Класифікація політичних процесів 3
2. Політична думка в епоху Відродження 7
3. Визначте основні відмінності парламентської та президентської форми державного правління 9
Список використаної літератури 18
-
Уявлення про прекрасне в історії естетики
Вступ 3
1. Поняття прекрасного в Античні часи. 4
2. Категорія прекрасного в епоху Середньовіччя і Відродження. 6
3. Прекрасне в часи Класицизму і Просвіти. 7
Висновок 14
Перелік використаної літератури 15
-
Гуманізм в ренесансній культурі
Вступ 3
1. Гуманізм як філософський погляд на буття людства. 4
2. Вплив гуманістичних ідей на розвиток мистецтва. 8
Висновки 17
Література 18
Вступ
Ренесанс – перехідна епоха від середньовічної культури до культури Нового часу. Він у точному розумінні слова стосується лише Італії XV –XVI ст. Відроджувачами почали називати себе італійці епохи Ренесансу, які надзвичайно високо цінували досягнення античної культури. Поступово їх ідеї й принципи відношення до культурної спадщини минулого поширилися в усіх країнах Європи. Нова епоха постала, орієнтуючись на відродження античного стилю мислення і чуттєвості. Звідси, власне, і започаткована назва Ренесанс, або Відродження.
Філософський і культурний зміст поняття "ренесанс" трактується як своєрідне, відмінне від середньовічного ставлення до античності, зокрема відродження античних уявлень про людину. В епоху Ренесансу утверджується інше розуміння світу, зв'язків природи, суспільства і людини. Відбувалося становлення нового типу особистості – розкріпаченої індивідуальності, якій властиві почуття свободи, самоцінності, розмаїття внутрішнього світу. Такий підхід до визначення сутності людини – гуманізм – став основою для розвитку культури і мистецтва в епоху Відродження, яка охоплює близько чотирьох століть, хронологічно XIII – XVI ст.
Висновки
В епоху Відродження відбулися суттєві зміни в соціально-економічному і культурно-духовному житті Західної Європи, зроблено цілу низку наукових і географічних відкриттів, а пригальмована енергія людей стала вивільнятися й набирати видимих рис у різних галузях суспільного життя: в зростанні виробництва, розвитку ремесла і торгівлі, в збільшенні ролі людської індивідуальності в суспільних процесах. Людина поступово звільнялась від тісних рамок феодального ладу і релігійної моралі аскетизму, сліпої покори і соціальної пасивності. Формується нова людина, нова свідомість, виникає гуманістичний індивідуалізм, який орієнтується на практичну суспільну діяльність.
Людина як земна чуттєва істота була поставлена в центр світоглядної проблематики: середньовічний теоцентризм поступово витісняється антропоцентризмом, світське світорозуміння виводить людину з-під компетенції релігії, а, відповідно, відбувається докорінна переоцінка цінностей та ціннісних орієнтацій. Багато в чому мало місце повернення до ідеалів і цінностей античної Греції, насамперед її класичного періоду. Саме завдяки цьому ця епоха носить ще і назву "Ренесанс" (Відродження). Як і в античні часи, в центр ставиться культ прекрасної людської особистості, яка гармонійно функціонує і насолоджується земним життям.
Вчені-гуманітарії склали особливу течію, що одержала назву гуманізм. Представники цієї течії утверджували ідею права людини вирішувати свою долю, на свободу і гідність, критикували схоластику взагалі та її положення про людину, про її виховання й освіту зокрема.
-
Відродження автентичної педагогіки
Вступ 3
1. Відродження автентичної педагогіки 3
2. Родинна педагогіка 7
3. Розвиток етнопедагогічного напрямку 8
4. Нове розуміння світу 13
Висновок 15
Література 16
-
Відродження автентичної педагогіки
Вступ 3
1. Відродження автентичної педагогіки 3
2. Родинна педагогіка 7
3. Розвиток етнопедагогічного напрямку 8
4. Нове розуміння світу 13
Висновок 15
Література 16
Cгенерировано за 0.008373 секунд
|