Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку» (ID:54063)

| Размер: 41 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан

Питання № 8. Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку 3
Питання № 33. Маркетинг в сфері некомерційної діяльності 17
Тест № 28 25
Задача № 16 28
Список використаної літератури 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури
1. Андрусенко Г.О. Основи маркетингу. - К., 1992. - С. 9-13.
2. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегии. - М., 1999. - С. 4-33.
3. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник. - М.: Экономика, 1999. - С. 7-54.
4. Багоцци Р. Маркетинг как обмен / Классика маркетинга. - СПб.: Питер, 2001. - С. 49-62.
5. Бейкер М. Дж. Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. - СПб.: Питер, 2002. - С. 411-443.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. - К.: Лібра, 1998. - С. 6-30.
7. Голубков Е.П., Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. - М.: Экономика, 1993. - С. 7-11.
8. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. - 2-е изд. - М.; СПб; К., 2000. - С. 18-37.
9. Евдокимов Ф.И., Гавва В.М. Азбука маркетинга. - Донецк, 1998. - С. 9-14.
10. Жизнин С.З. Азбука маркетинга. - М.: Новости, 1990. - С. 7-9.
11. Классика маркетинга. - СПб.: Питер, 2001. - 752 с.
12. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Пер с англ., Под ред. В. Б. Колчанова. - СПб.: Питер, 2004.
13. Маркетинг: принципы и функции. - К., 2000. - С. 6-50.
14. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; Пер. с англ. - 2-е европ. изд. - К.; М.; СПб., 1998. - С. 15-48.
15. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1994. - С. 7-12.
16. Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник. - Львів, 2000. - С. 7-21.
17. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг / Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1993. - С. 8-10.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з дисципліни Маркетинг
  • Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)
  • Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства
  • Білети з економіки підприємства
  • Контрольна робота маркетинг туризма
  • Сегментація банківських послуг
  • Поняття "фінансовий ринок"
  • Поняття "фінансовий ринок"
  • Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)
  • Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Cгенерировано за 0.146299 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...