|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна робота з дисципліни Маркетинг
1. Сутність і принципи сегментації покупців споживчих товарів - 3 -
Сутність сегментації ринку - 3 -
Принципи сегментації - 5 -
Географічний принцип. - 6 -
Психографічний принцип. - 6 -
Поведінковий принцип. - 7 -
Демографічний принцип. - 8 -
2. Розвиток вертикальних маркетингових систем розповсюдження, їх різновиди - 10 -
Фінансові аспекти ВМС. - 13 -
Список використаної літератури - 18 -
-
Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Сутність маркетингової діяльності туристичного регіону 6
1.2. Поняття та критерії ринкової сегментації 16
1.3. Методологія ринкової сегментації 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ М. КИЄВА 29
2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів м. Києва 29
2.2. Аналіз туристичної інфраструктури м. Києва 36
2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт м. Києва 44
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РИНКОВИХ СТРАТЕГІЙ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ НА ОСНОВІ МЕХАНІЗМУ СЕГМЕНТАЦІЇ 48
3.1. Характеристика ринкових сегментів м. Києва 48
3.2. Обґрунтування регіональних комунікаційних стратегій, спрямованих на цільові сегменти 55
ВИСНОВКИ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70
ДОДАТКИ 74
-
Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи аналізу та вибору цільових ринків 5
1.1 Необхідність сегментації та критерії визначення ринкових сегментів 5
1.2 Основні етапи та принципи сегментування ринків 7
1.3 Методи визначення сегментів і види сегментації 10
Розділ ІІ. Характеристика процесу сегментування ринку на прикладі ТОВ «Киянка Нова» 14
2.1 Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Киянка Нова» 14
2.2 Аналіз конкурентів та споживачів ТОВ «Киянка Нова» 16
2.3 Аналіз можливостей загроз та слабких сторін підприємства 21
2.4 Сегментування ринку 25
Розділ ІІІ. Шляхи вдосконалення сегментації та позиціювання ТОВ «Киянка Нова» 31
Висновки 35
Список використаних джерел 38
Додаток А 41
Додаток В 42
-
Білети з економіки підприємства
1. Моделі науки управління. Пояснити модель економічного аналізу
2. Які основні ознаки та критерії сегментації ринку?
3. Які існують методи, спрямовані на зниження стресу в організації?
1. Що спільного між різними підходами до управління?
2. Розкрийте процес стратегічного планування в організації та види стратегічних альтернатив
3. В чому полягають зовнішня і внутрішня винагороди? Опишіть змістовні теорії мотивації
Розписано детально змістовні теорії мотивації
-
Контрольна робота маркетинг туризма
1. Процес сегментації ринку 3
2. Види маркетингового контролю 9
3. Матриця БКГ 15
Література 19
-
Сегментація банківських послуг
Вступ 4
1. Поняття банківської послуги, суть і значення сегментації ринку банківських послуг 5
2. Типи сегментів ринку банківських послуг 9
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Поняття "фінансовий ринок"
Зміст
Вступ 3
1. Поняття "фінансовий ринок" 4
2. Функції фінансового ринку 7
3. Поняття сегментації фінансового ринку 11
Висновок 17
Література 19
-
Поняття "фінансовий ринок"
Зміст
Вступ 3
1. Поняття "фінансовий ринок" 4
2. Функції фінансового ринку 7
3. Поняття сегментації фінансового ринку 11
Висновок 17
Література 19
-
Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)
ВСТУП 3
1. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ. 5
1.1.ПОНЯТТЯ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТА ЙОГО ЕТАПИ 5
1.2. КРИТЕРІЇ ТА ОЗНАКИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ 9
1.3. ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ СЕГМЕНТУВАННЯ 10
1.4. МЕТОДИ РИНКОВОЇ СЕГМЕНТАЦІЇ 14
1.5. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ТОВАРІВ ПРОМИСЛОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 17
2. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ СПОЖИВАННЯ КОНДИЦІОНЕРІВ 20
2.1. ВИБІР ТА ОПИС ТОВАРУ 20
2.2. ОЦІНЮВАННЯ ТОВАРУ ПО ПАРАМЕТРАХ 21
2.3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВАРУ В СПОЖИВАННІ 23
2.4. ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ СПОЖИВАННЯ 24
2.5.СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ПО СПОЖИВАЧАХ І ПО ТОВАРУ 25
2.5.2. СЕГМЕНТУВАННЯ ПО ПАРАМЕТРАХ ПРОДУКЦІЇ 28
2.6. ВИБІР ЦІЛЬОВОГО СЕГМЕНТА РИНКУ 30
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 32
ВИСНОВКИ 33
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35
-
Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37
Cгенерировано за 0.013825 секунд
|