Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Универсальная

Тема: «Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку» (ID:54063)

| Размер: 41 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание План

Питання № 8. Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку 3
Питання № 33. Маркетинг в сфері некомерційної діяльності 17
Тест № 28 25
Задача № 16 28
Список використаної літератури 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури
1. Андрусенко Г.О. Основи маркетингу. - К., 1992. - С. 9-13.
2. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегии. - М., 1999. - С. 4-33.
3. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник. - М.: Экономика, 1999. - С. 7-54.
4. Багоцци Р. Маркетинг как обмен / Классика маркетинга. - СПб.: Питер, 2001. - С. 49-62.
5. Бейкер М. Дж. Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. - СПб.: Питер, 2002. - С. 411-443.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. - К.: Лібра, 1998. - С. 6-30.
7. Голубков Е.П., Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. - М.: Экономика, 1993. - С. 7-11.
8. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. - 2-е изд. - М.; СПб; К., 2000. - С. 18-37.
9. Евдокимов Ф.И., Гавва В.М. Азбука маркетинга. - Донецк, 1998. - С. 9-14.
10. Жизнин С.З. Азбука маркетинга. - М.: Новости, 1990. - С. 7-9.
11. Классика маркетинга. - СПб.: Питер, 2001. - 752 с.
12. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Пер с англ., Под ред. В. Б. Колчанова. - СПб.: Питер, 2004.
13. Маркетинг: принципы и функции. - К., 2000. - С. 6-50.
14. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; Пер. с англ. - 2-е европ. изд. - К.; М.; СПб., 1998. - С. 15-48.
15. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1994. - С. 7-12.
16. Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник. - Львів, 2000. - С. 7-21.
17. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг / Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1993. - С. 8-10.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з дисципліни Маркетинг

  • Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)

  • Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства

  • Білети з економіки підприємства

  • Контрольна робота маркетинг туризма

  • Сегментація банківських послуг

  • Поняття "фінансовий ринок"

  • Поняття "фінансовий ринок"

  • Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)

  • Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»


Cгенерировано за 0.013825 секунд

загрузка...