|
-
Нормативно-правове забезпечення торгівельної діяльності
Вступ
1 Теоретичні основи фінансової діяльності торгівельного підприємстві
1.1 Сутність фінансової діяльності торгівельного підприємства
1.2 Механізм та напрямки проведення фінансової діяльності на торгівельному підприємстві
1.3 Нормативно-правове забезпечення торгівельної діяльності
2 Аналіз проведення фінансової діяльності на торгівельному підприємстві ЗАТ “Титан”
2.1 Загальна характеристика фінансової діяльності ЗАТ “Титан”
2.2 Аналіз фінансової стійкості ЗАТ “Титан”
2.3 Аналіз ліквідності ЗАТ “Титан”
2.4 Аналіз ділової активності ЗАТ “Титан”
3 Шляхи удосконалення фінансової діяльності ЗАТ “Титан”
Висновки
Список літератури
Додатки
-
Нормативно-правове забезпечення торгівельної діяльності
Вступ
1 Теоретичні основи фінансової діяльності торгівельного підприємстві
1.1 Сутність фінансової діяльності торгівельного підприємства
1.2 Механізм та напрямки проведення фінансової діяльності на торгівельному підприємстві
1.3 Нормативно-правове забезпечення торгівельної діяльності
2 Аналіз проведення фінансової діяльності на торгівельному підприємстві ЗАТ “Титан”
2.1 Загальна характеристика фінансової діяльності ЗАТ “Титан”
2.2 Аналіз фінансової стійкості ЗАТ “Титан”
2.3 Аналіз ліквідності ЗАТ “Титан”
2.4 Аналіз ділової активності ЗАТ “Титан”
3 Шляхи удосконалення фінансової діяльності ЗАТ “Титан”
Висновки
Список літератури
Додатки
-
Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4
1.1. Сутність цін, їх види та функції 4
1.2. Державний вплив на ціноутворення 8
Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13
2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13
2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18
2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23
Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29
3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29
3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30
3.3. Встановлення цін за знижками 31
Висновки 35
Список використаної літератури 36
Додатки 37
Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р.
Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату
Предметом роботи є ціна на продукцію.
Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”
-
ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
ПЛАН
ВСТУП
1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту
1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни
1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі
2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства
2.3. Стимулювання опиту на товари в торгівельному підприємстві
2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту
3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Шляхи удосконалення кадрової роботи на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОЇ РОБОТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 7
1.1. Управління персоналом: поняття й підходи 7
1.2. Особливості формування і використання трудового потенціалу підприємства 20
1.3. Кадрова робота на підприємстві та методика оцінки і ефективності використання трудового потенціалу 34
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ„ТУР” 46
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „Тур” 46
2.2. Характеристика кадрової роботи на підприємстві 58
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТУР» 67
3.1. Проблеми кадрової роботи на підприємстві 67
3.2. Пропозиції щодо удосконалення кадрової роботи на підприємстві 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ 82-116
Мета роботи є: дослідження теоретичних і практичних аспектів кадрової роботи на туристичному підприємстві і світового досвіду в цій галузі; детальний розгляд процесу підбору кадрів, їх розвитку і мотивації; оцінка ефективності формування й використання трудового потенціалу туристичного підприємства.
-
Підвищення якості роботі управлінських кадрів на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Теоретична модель управління 5
1.2. Сутність та основні характеристики управлінських кадрів на підприємстві 17
1.3. Аналіз роботи управлінських кадрів на підприємстві 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ РОБОТІ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ "ХХХ") 37
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 37
2.2. Аналіз системи управління персоналом підприємства 53
2.3. Аналіз якості роботи управлінських кадрів на підприємстві ТОВ „ХХХ” 62
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ХХХ» 82
3.1. Удосконалення організації роботи відділу кадрів 82
3.2. Підвищення кваліфікації управлінських кадрів 99
ВИСНОВКИ 108
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 112
ДОДАТКИ 119-124
-
Організація обліку витрат
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади організації обліку витрат 5
1.1. Загальні підходи до організації обліку витрат 5
1.2. Класифікація та облік витрат 10
2. Сучасний стан організації обліку витрат на підприємстві ЗАТ «Валена» 14
2.1. Економічна характеристика підприємства ЗАТ «Валена» 14
2.2. Організація обліку витрат основної діяльності підприємства 18
3. Шляхи удосконалення організації обліку витрат на підприємстві 24
3.1. Необхідність удосконалення організації обліку витрат 24
3.2. Перспективи використання комп’ютерних технологій для обліку витрат 27
Висновки 31
Список використаної літератури 33
Додатки 36
Мета та завдання роботи. Метою курсової роботи є обґрунтування теоретичних і методичних положень з організації обліку витрат на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо удосконалення організації обліку витрат.
Предметом курсової роботи є комплекс теоретичних, методичних та практичних питань, пов’язаних з організацією обліку витрат.
Теоретичною та методологічною основою курсової роботи є праці вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем бухгалтерського обліку витрат; законодавчі та нормативні акти з питань бухгалтерського обліку та економічної політики; програмні документи та постанови уряду з економічних питань; методичні матеріали.
-
ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
ПЛАН
ВСТУП
1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту
1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни
1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі
2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства
2.3. Стимулювання попиту на товари в торгівельному підприємстві
2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту
3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК
ВСТУП
Комерційна діяльність - широке і складне поняття, що містить в собі комплекс прийомів і методів, що забезпечують максимальну вигідність будь-якої
-
Зовнішньоторгивельні операції
вступ
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність і механізм зовнішньоекономічної діяльності підприємства
1.2. Основи організації операцій з експорту й імпорту товарів на підприємстві
1.3.Організаційні форми торговельно-посередницьких операцій
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАТ “ПРОМАРМАТУРА” ТА НАПРЯМКІВ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Характеристика підприємства та напрямків його діяльності
2.2. Техніко-економічна характеристика ЗАТ „Промарматура”
2.3. Оцінка майнового стану
2.4. Аналіз ефективної діяльності підприємства
2.5. Дослідження кадрового планування та оцінки персоналу на підприємстві ЗАТ «Промарматура»
2.6. Аналіз забезпечення підприємства кадрами
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Шляхи поліпшення фінансово-економічного стану підприємства для виходу на зовнішній ринок
3.2. Управління витратами та зниження собівартості на підприємстві
3.3. Підсистеми економічної ефективності кадрів на підприємстві
3.5. Механізм здійснення заходів щодо удосконалення експортно-імпортної діяльності
-
Звіт за практики
Вступ 3
1. Загальне ознайомлення із структурою управління та організацією економічної роботи на підприємстві 6
2. Аналіз формування та розміщення фінансових ресурсів ІРІД 9
3. Аналіз фінансових результатів та їх використання 17
4. Організація грошових розрахунків на підприємстві 17
5. Фінансове планування на підприємстві 18
6. Аналіз фінансового стану підприємства 19
7. Внутрішній контроль фінансово-господарської діяльності підприємства 28
Висновки 29
Список літератури 32
Додаток. Баланс станом на 01.01.07 р. та Звіт про фінансові результати за 2006 р. 34
-
Фінансово-економічні автоматизовані інформаційні системи
Зміст
1. Поняття економічної інформації, її особливості. Класифікація економічної інформації в організації 3
2. Види економічної інформації за способами оброблення. Технологічні операції обробки економічної інформації 9
3. Загальні функції фінансово-економічних автоматизованих інформаційних систем 17
4. Приклади застосування фінансово-економічних інформаційних систем в сучасних умовах 22
Література 25
Cгенерировано за 0.169420 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|