|
-
Розробка політики використання прибутку підприємства
Вступ 3
1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6
1.1 Прибуток як економічний показник 6
1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7
1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10
1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15
1.5 Визначення рівня рентабельності 17
1.6 Прибуток торговельного підприємства 20
2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23
2.1 Характеристика підприємства 23
2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27
2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29
2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30
2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35
3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41
3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41
3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45
Висновки 52
Список літератури 56
Додаток 1 58
Додаток 2 61
Предмет: економіка торговельного підприємства
Випускна робота
-
Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5
1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5
1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14
1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18
2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24
2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24
2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28
2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41
3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49
Висновки 52
Список використаних джерел 55
Додатки 59-73
-
УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМТСВ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Управління фінансовими результатами підприємства: його механізми 6
1.2. Управління джерелами формування прибутку 16
1.3. Використання фінансових результатів підприємств 24
Висновки до розділу І 34
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОВ «Назва» 35
2.1. Оцінка обсягів та структури прибутку ТОВ «Назва» 35
2.2. Аналіз управління формуванням прибутку ТОВ «Назва» 47
2.3.Оцінка управління розподілом та використанням прибутку ТОВ «Назва» 58
Висновки до розділу ІІ 65
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОВ «Назва» 67
3.1. Оптимізація обсягів та структури прибутку 67
3.2. Удосконалення управління формуванням прибутку 77
3.3.Удосконалення управління використанням прибутку 84
Висновки до розділу ІІІ 91
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97
ДОДАТКИ 104
Доповідь
АНОТАЦІЯ
Роздатковий матеріал
-
Декларування прибутку підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПРИБУТКУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ФОРМУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Прибуток підприємства, джерела його формування 5
1.2. Напрями використання прибутку підприємства 9
2. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТОВ «ЛЕГІОН» 17
2.1. Основні техніко-економічні показники діяльності підприємства 17
2.2. Особливості планування та використання прибутку підприємства 26
2.3. Особливості декларування прибутку підприємства 31
3. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНОГО ОБСЯГУ, ДИНАМІКИ ТА ДЖЕРЕЛ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ТОВ „ЛЕГІОН” 36
3.1. Аналізі розподілу прибутку підприємства 36
3.2. Напрямки підвищення ефективного використання прибутку 39
Висновки та пропозиції 43
Література 45
Додатки. Схеми, діаграми 47
Метою курсової роботи є комплексне теоретичне обґрунтування економічної природи і призначення прибутку, його місця у фінансовому забезпеченні розвитку підприємств, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення формування, планування, розподілу прибутку вітчизняних підприємств.
Предметом дослідження роботі є економічні відносини, що складаються в процесі управління формуванням та використанням прибутку підприємств.
Об’єктом дослідження даної роботи є система управління формуванням та використанням прибутку ТОВ „Легіон”.
Завданням роботи є:
дослідити сутність прибутку підприємства, порядок його формування та використання;
здійснити аналіз управління формуванням прибутку на підприємстві;
подати оцінку ефективності використання прибутку підприємством;
визначити напрями удосконалення управління прибутком підприємства.
Хронологічними межами роботи є 2000-2005 роки.
Літературною базою слугують законодавчі та нормативні акти, підручники Білоуса О.Г., Панченко Є.Г. „Менеджмент: конкурентноздатність і ефективність”, Криворучко М.І.. Петровського В.В. „Облік та аналіз фінансових активів”, Поддєрьогіна А.М. „Фінанси підприємств”, Шершньової З.Є., Оборської С.В. „Стратегічне управління”
-
УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ
Вступ 1
1. Основи управління формуванням прибутку підприємства 4
1.1. Економічна сутність прибутку та особливості формування 4
1.2. Рентабельність підприємства та її визначення 7
1.3. Зміст і завдання управління формуванням прибутку 12
2. Управління формуванням прибутку підприємства 24
2.1. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 24
2.2. Формування прибутку від операційної діяльності 26
2.3. Формування прибутку від фінансово-інвестиційної діяльності 28
3. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення 43
3.1. Аналіз прибутковості підприємства від операційної діяльності 43
3.2. Аналіз рентабельності підприємства 52
3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 59
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64
ДОДАТКИ 64
-
Аналіз управління прибутком підприємства ТОВ „Кравець”
План
Вступ.........................................................................................................................3
Розділ 1. Сутність та управління прибутком підприємства................................5
1.1. Прибуток як результат фінансово-господарської
діяльності підприємства...............................................................................5
1.2. Управління використанням прибутку................................................11
Розділ 2. Аналіз управління прибутком підприємства ТОВ „Кравець”..........18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...............18
2.2. Управління розподілом та використанням прибутку
підприємства................................................................................................23
Розділ 3. Шляхи покращення управлінням розподілу та використанням
прибутку підприємства.........................................................................................27
Висновки................................................................................................................33
Список використаної літератури.........................................................................35
Додатки
-
Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку
Вступ 3
1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6
2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21
3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27
4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30
5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46
-
Аналіз формування і розподілу прибутку на підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПРИБУТКУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ФОРМУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Прибуток підприємства, джерела його формування 5
1.2. Напрями використання прибутку підприємства 9
2. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТОВ «ЛЕГІОН» 17
2.1. Основні техніко-економічні показники діяльності підприємства 17
2.2. Особливості планування та використання прибутку підприємства 25
3. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНОГО ОБСЯГУ, ДИНАМІКИ ТА ДЖЕРЕЛ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ТОВ „ЛЕГІОН” 30
3.1. Аналізі розподілу прибутку підприємства 30
3.2. Напрямки підвищення ефективного використання прибутку 33
Висновки та пропозиції 37
Література 39
Додатки 41
1. Сзема Формування чистого прибутку (збитку) підприємства
2. Діаграми Структура доходів та витрат ТОВ „Легіон”, Структура доходів та витрат ТОВ „Легіон”
3. Діаграма Динаміка фінансових результатів ТОВ „Легіон”
Метою курсової роботи є комплексне теоретичне обґрунтування економічної природи і призначення прибутку, його місця у фінансовому забезпеченні розвитку підприємств, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення формування, планування, розподілу прибутку вітчизняних підприємств.
Предметом дослідження роботі є економічні відносини, що складаються в процесі управління формуванням та використанням прибутку підприємств.
Об’єктом дослідження даної роботи є система управління формуванням та використанням прибутку ТОВ „Легіон”.
Завданням роботи є:
дослідити сутність прибутку підприємства, порядок його формування та використання;
дійснити аналіз управління формуванням прибутку на підприємстві;
подати оцінку ефективності використання прибутку підприємством;
визначити напрями удосконалення управління прибутком підприємства.
Хронологічними межами роботи є 2000-2005 роки.
Літературною базою слугують законодавчі та нормативні акти, підручники Білоуса О.Г., Панченко Є.Г. „Менеджмент: конкурентноздатність і ефективність”, Криворучко М.І.. Петровського В.В. „Облік та аналіз фінансових активів”, Поддєрьогіна А.М. „Фінанси підприємств”, Шершньової З.Є., Оборської С.В. „Стратегічне управління”
-
Розробка політики використання прибутку торговельного підприємства
Вступ 3
1. Методологічні підходи до розробки політики використання прибутку торговельного підприємства 6
1.1 Сутність прибутку, механізм його формування та напрямки використання 6
1.2 Фактори, що впливають на використання прибутку 10
1.3 Політика використання прибутку торговельного підприємства: мета розробки, характеритиска основних етапів 14
2. Дослідження стану управління використанням прибутку на ЗАТ «Едем» 22
2.1 Характеристика підприємства 22
2.2 Аналіз формування та структури напрямків використаня прибутку на підприємстві 26
2.3 Аналіз факторів, що впливають на обсяги та структуру використання прибутку 29
2.4 Аналіз достатності та ефективності використання прибутку підприємства 34
3. Розробка політики використання прибутку на ЗАТ «Едем» на 1 квартал 2005р. 39
3.1. Обґрунтування цільового прибутку за окремими напрямами його використання 39
3.2. Оцінка можливості отримання цільового прибутку та обгрунтування заходів щодо забезпечення його досягнення 42
Висновки 49
Список літератури 53
Додаток 1 55
Додаток 2 58
-
Аналіз чистого прибутку та його використання на підприємстві харчової промисловості (на прикладі підприємства)
Вступ 3
1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності 5
1.2. Дослідження виробничого процесу 10
1.3. Ефективність використання трудових ресурсів, кадрова політика 14
1.4. Аналіз обслуговуючої виробничої системи 18
2. Методичні основи економічного аналізу прибутку підприємства 20
2.1. Прибуток підприємства та методика його розрахунку 20
2.2. Джерела формування прибутку підприємства 30
2.3. Напрями використання прибутку підприємства 34
3. Аналітичні розрахунки на матеріалах підприємства 40
3.1. Розрахунок чистого прибутку підприємства 40
3.2. Управління формуванням прибутку підприємства з метою його оптимізації 48
3.3. Аналіз розподілу прибутку підприємства 52
Висновки та пропозиції 56
Список літератури 61
Додатки 65-72
Предметом дослідження даної роботі є економічні відносини, що складаються в процесі управління прибутком підприємства.
Об’єктом дослідження даної роботи є система управління формуванням та використанням прибутку підприємства на прикладі підприємства ресторанного господарства ТОВ „Маргарит”.
Метою роботи є дослідити теоретичні основи управління прибутком підприємства, проаналізувати систему управління прибутком, визначити напрямки та розробити конкретні пропозиції щодо підвищення ефективності управління прибутком підприємства.
Робота насичена графічним матеріалом: таблиці, діаграми, формули, аналіз, висновки
-
УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 7
1.1. СУТНІСТЬ ПРИБУТКУ, ЯК ФІНАНСОВОГО РЕЗУЛЬТАТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.2. МЕТОДИЧНІ ТА ПРАВОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 14
1.3. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 26
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТОВ “АЛЬЯНС” 38
2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 38
2.2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 46
2.3. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 52
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 63
3.1. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 63
3.2. ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВ І НАСЛІДКІВ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 84
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 98
Cгенерировано за 0.131965 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|