|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Поняття декларування товарів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ДЕКЛАРУВАННЯ ТОВАРІВ 6
1. Визначення поняття „митна декларація” у митному законодавстві України 6
1.2. Процедура декларування 9
РОЗДІЛ 2. ВИДИ ДЕКЛАРУВАННЯ 12
2.1. Типи декларацій та загальні вимоги до оформлення вантажно-митної декларації (ВМД) 12
2.2. Тимчасова, неповна та періодична митна декларація 27
РОЗДІЛ 3. ВИПАДКИ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ПИСЬМОВОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ТОВАРІВ ГРОМАДЯН, ПІДПРИЄМСТВ 30
3.1. Загальний порядок декларування товарів та інших предметів 30
3.2. Місце і строки декларування 32
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
-
Правові засади декларування на підставі договору
1.Підприємство, що здійснює декларування товарів на підставі договору: поняття, порядок отримання свідоцтва про визнання підприємства декларантом, перереєстрації вказаного свідоцтва 2
2.Кваліфікаційне свідоцтво особи, уповноваженої на декларування 9
3. Права та обов’язки підприємства, що здійснює декларування на підставі договору 11
4. Правила техніки безпеки при використанні технічних та спеціальних засобів для здійснення митного контролю. 16
Джерела 22
Додаток А. 23
-
Декларування
Зміст
Вступ 3
1. Поняття декларування 4
2. Законодавчий механізм ренгулювання процеу декларування 9
3. Тимчасове ввезення громадянами особистих речей та товарів на митну територію України 17
Висновки 21
Література 22
-
Декларування
Зміст
Вступ 3
1. Поняття декларування 4
2. Законодавчий механізм ренгулювання процеу декларування 9
3. Тимчасове ввезення громадянами особистих речей та товарів на митну територію України 17
Висновки 21
Література 22
-
РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку 8
1.3. Розподіл і використання прибутку 9
2. ОЦІНКА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 13
2.1. Показники рентабельності 13
2.2. Фактори, що вливають на величину прибутку 21
3. АНАЛІЗ РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 24
3.1. Аналіз утворення і розподілу чистого прибутку підприємства 24
3.2.. Аналіз використання прибутку 25
Висновки 33
ЛІТЕРАТУРА 36
-
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи прибутку підприємства 5
1.1. Економічна природа прибутку та його функції 5
1.2. Завдання і джерела аналізу прибутку і рентабельності 8
1.3. Порядок формування прибутку підприємства в ринкових умовах 20
Розділ 2. Аналіз прибутку підприємства 35
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 35
2.2. Аналіз складу і динаміки прибутку підприємства 41
2.3. Аналіз показників рентабельності підприємства 47
Розділ 3. Напрями удосконалення управління прибутком підприємства 51
3.1. Діюча практика розподілу і використання прибутку 51
3.2. Методика підрахунків резервів збільшення прибутку 54
3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 57
Висновки 62
Список використаної літератури 64
Додатки 67
-
Прибуток та його роль у ринковій економіці
Вступ 3
1. Поняття прибутку і його функції 4
2. Роль прибутку у формуванні фінансових ресурсів підприємства 9
3. Формування прибутку підприємства 12
4. Методи розрахунку прибутку від реалізації 17
5. Розподіл і використання прибутку 20
6. Методологічні основи аналізу прибутку та рентабельності 24
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
Аналіз формування та розподілу прибутку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГIЧНI ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИБУТКУ 6
1.1. Поняття прибутку як економiчної категорiї 6
1.2. Фактори, що впливають на прибуток пiдприємства 7
1.3. Значення прибутку для розвитку підприємства 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «Назва» 12
2.1. Аналіз прибутку від виробництва та реалізації продукції 12
2.2. Аналіз формування чистого прибутку підприємства та загальної суми прибутку 21
2.3. Оцінка прибутковості підприємства 29
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 37
3.1. Виявлення резервів підвищення прибутковості підприємства 37
3.2. Розподіл прибутку підприємства 41
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 54
-
СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Зміст
Стор.
ВСТУП 3
1.СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Поняття, види прибутку, джерела його формування 4
1.2 Механізм розподілу та використання прибутку 7
2. АНАЛІЗ ПРИБУТКУ, ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 11
2.1 Аналіз рівня, динаміки та структури прибутку підприємства 11
2.2 Факторний аналіз прибутку підприємства 18
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 26
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 32
ДОДАТКИ 34
-
Прибуток суб’єкта господарювання і його аналіз
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 6
1.1 Прибуток підприємства 6
1.2 Визначення загальної величини прибутку 8
1.3 Формування прибутку 11
Розділ 2. Аналіз використання прибутку підприємства 15
2.1.Використання прибутку підприємства 15
2.2. План доходів і видатків 19
2.3 Точка беззбитковості 23
Розділ 3. Шляхи максимізація прибутку і мінімізація збитку підприємств 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Cгенерировано за 0.011504 секунд
|