|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
"Методика навчання малюванню дітей середньої групи"
Вступ………………………………………………………………...3
1. Види малювання, що проводяться в середній
групі, їх характеристика……………………………………6
2. Завдання та зміст програми з різних видів
малювання в середній групі:..................................................7
a) предметного;
б) сюжетного;
в) декоративного
3. Методика навчання дошкільнят середньої групи
малюванню:……………………………………………………17
a) предметному;
б) сюжетному;
в) декоративному.
4. Планування різних видів занять з малювання
у середній групі дитячого садка…………………………… 32
Висновок…………………………………………………………….. 47
Список використаної літератури……………………………………49
Додатки
-
Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4
1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4
1.2. Види образотворчого мистецтва 9
1.2.1. Графіка 9
1.2.2. Живопис 11
1.2.3. Скульптура 12
1.2.4. Ювелірні вироби 15
1.2.5. Музичні інструменти 18
1.2.6. Іконопис 19
1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25
1.4. Специфіка художнього образу 26
Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28
2.1. Малювання з натури 30
2.2. Тематичне малювання 37
2.3. Ілюстративне малювання 38
2.4. Декоративне малювання 40
2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41
2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41
2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42
2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43
2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44
Висновки 46
Список використаної літератури 48
-
Розважальні техніки малювання
1. Актуальність теми курсової роботи на сучасному етапі 3
2. Значення занять розважальним малюванням для всебічного розвитку дошкільника 5
3. Зміст роботи з розважального малювання 9
3.1. Кляксографія 9
3.2. Штампування або друк 11
3.3. Малювання за допомогою нитки, мильних бульб, свічки, воскових крейд 12
3.4. Граттаж 13
3.5. Склографія 14
3.6. Монотипія 15
4. Керівництво вихователя розважальною технікою малювання 16
5. Експериментальна робота 18
6. Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Екскурсія-огляд як засіб формування лексичної компетентності дошкільника
ВСТУП 2
1. Особливості лексичного розвитку дітей дошкільного віку; завдання словникової роботи 3
2. Характеристика методів розвитку словника 17
3. Методика проведення екскурсій-оглядів в різних вікових групах 18
ВИСНОВОК 24
Література 26
Додаток 27
Конспект заняття по ознайомленню з музеєм дитячого садка 27
-
Оцінка ефективності семінарських занять
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Види семінарських занять та методика їх проведення 4
1.1. Поняття та основні завдання семінарського заняття 4
1.2. Види семінарських занять 6
1.3. Методика проведення семінарських занять 10
2. Критерії та показники ефективності семінарських занять 14
2.1 Оцінювання учбових досягнень студентів як фактор підвищення якості освіти 14
2.2. Діагностика якості навчання в сучасних інформаційно-педагогічних системах 20
Висновки 29
Використана література 31
-
Неперервність та системність процесу лікувальної фізкультури
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. НЕПЕРЕРВНІСТЬ ТА СИСТЕМНІСТЬ ПРОЦЕСУ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 4
2. ПОСТУПОВЕ НАРОСТАННЯ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ, ЇХ ДИНАМІКА 6
3. ЦИКЛІЧНІСТЬ ЗАНЯТЬ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 8
4. ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ ЛІКУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ 11
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16
-
Неперервність та системність процесу лікувальної фізкультури
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. НЕПЕРЕРВНІСТЬ ТА СИСТЕМНІСТЬ ПРОЦЕСУ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 4
2. ПОСТУПОВЕ НАРОСТАННЯ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ, ЇХ ДИНАМІКА 6
3. ЦИКЛІЧНІСТЬ ЗАНЯТЬ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 8
4. ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ ЛІКУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ 11
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16
-
Виховання естетичних смаків учнів засобами декоративно - прикладного мистецтва
План
Вступ 2
Розділ 1. Українське декоративно-прикладне мистецтво 3
1.1. Вишивкарство 3
1.2. Кераміка і гончарство 6
1.3. Ткацтво i килимарство 10
1.4. Декоративнi розписи 12
1.5. Дереворізьблення 15
Розділ 2. Виховання естетичних смаків учнів засобами декоративно - прикладного мистецтва 18
2.1. Виховання естетичних смаків в процесі навчання 18
2.2. Методика навчання дітей самостійного складання орнаментальних композицій за традиційними мотивами декоративно-прикладного мистецтва 22
2.3. Різновидності занять з декоративно-прикладної роботи 24
Висновки 27
Список використаних джерел 28
-
Питання з методики викладання образотворчого мистецтва
1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2
2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3
3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4
4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4
5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5
6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6
7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7
8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7
9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9
10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9
-
Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку
Вступ 2
1. Педагогічні основи формування рухових функцій дошкільників 5
1.1. Стан вивчення проблеми формування рухових функцій дошкільників у науковій педагогічній та методичній літературі 5
1.2. Психофізіологічні основи формування рухових навичок у дітей дошкільного віку 11
1.3. Характеристика метання як основного руху особливості виконання руху дітьми дошкільного віку 14
1.4. Динаміка формування навичок з метання у дошкільників 17
1.5. Особливості методики навчання метання дітей дошкільного віку 22
Висновок до розділу 1 24
2. Організаційні та педагогічні умови навчання метання дітей дошкільного віку в практиці роботи ДНЗ 27
2.1. Визначення рівня умінь і навичок з метання на дальність (в ціль) згідно нормативним показникам дітей різних вікових груп 27
2.2. Зміст різних форм роботи з фізичного виховання щодо навчання дітей метання на дальність (у ціль) 29
2.3. Модель навчання дітей дошкільного віку метання на дальність (у ціль) 33
Висновок до розділу 2 38
Висновки 40
Використана література 42
Додатки 44
Cгенерировано за 0.025530 секунд
|