|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна робота з правового регулювання інвестиційної діяльності
Зміст
1. Загальна характеристика інвестиційних ризиків та їх аналіз 3
2. Характеристика оптимального інвестиційного портфеля та механізм його комплектації 4
3. Сутність моделі оцінки капіталовкладень при наявності фактора невизначеності 5
4. Оперативне регулювання та реалізація інвестиційного проекту при виникненні ризиків різного походження 5
Задача 7
Фірма вирішує питання про доцільність своєї роботи на певному ринку, використовуючи інформацію:
• Ємність ринку 1000000 од. продукції в рік;
• На ринку працюють ще три фірми аналогічного профілю, які контро-люють 80% потенційної ємності ринку;
• Ціна реалізації одиниці продукції 75 грн.;
• Ємність ринку може бути розширена за рахунок зниження ціни реалі-зації продукції на 10%;
• Відхилення реальної ціни від очікуваної може скласти +5%.
Список літератури 8
-
Визначити ємність територіального ринку
Визначити ємність територіального ринку
-
Ємність ринку і фактори, що її визначають
ПЛАН
Вступ……………………………………………………………………………2
1. Ємність ринку і фактори, що її визначають…………………..3
2. Просування, PR, реклама………………………………………..9
Висновки………………………………………………………………………16
Використана література…………………………………………………….17
-
Вивчення кон’юктури ринку будматеріалів
Вступ 3
1. Теоретичні засади вивчення кон"юктури ринку 5
2. Аналіз кон"юктури магазинів в м. Києві 17
2.1. Ємність роздрібного ринку м. Києва, структура, тенденція 17
2.2. Учасники роздрібних ринків м. Києва (стратегічні комерційні переваги) 23
2.3. SWOT - аналіз ринку магазинів м. Києва 25
3. Шляхи впровадження результатів вивчення кон"юктури ринку магазинів м.Києва 26
Висновок 28
Список використаних джерел 32
-
Контрольна робота маркетинг
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство.
1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і
їхня ємність;
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність;
1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків;
1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності;
1.5. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства;
1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого
підприємства фірми на них;
1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року;
1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари;
1.9. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства;
1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції
2 Опис товару (послуги).
2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством;
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар;
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у
кожнім сегменті…
Література
-
Прогноз розвитку ринку. Планування асортименту продукції. Бізнес-план
1. Дайте визначення “товару” і “товарної одиниці”. Наведіть приклади із будь-якої сфери. Назвіть три рівні товару й покажіть їх на схемі. Як ділові люди розуміють конкуренцію товару по-новому 3
2. Як визначається ємність ринку. Як здійснюється прогноз розвитку ринку. Розкрийте суть методики планування асортименту продукції 10
3. Навести приклади бізнес-планів різної структури й змісту. Дати їх порівняльну характеристику 15
Література 24
-
Маркетинг контрольна
Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції.
Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти.
-
Маркетинг
1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія. 2
2. Класифікація та характеристика ринків 9
3. Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти. 12
Література 17
-
Види поглинальної здатності ґрунтів
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Види поглинальної здатності ґрунтів 3
2. Особливості поглинання аніонів 7
3. Ємність поглинання аніонів 9
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Види поглинальної здатності ґрунтів
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Види поглинальної здатності ґрунтів 3
2. Особливості поглинання аніонів 7
3. Ємність поглинання аніонів 9
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
КЛАСИФІКАЦІЯ РИНКУ
ЗМІСТ
ВСТУП................................................................................................................ 3
1 ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ РИНКУ.................................................................. 4
1.1 Сутність ринку............................................................................................ 4
1.2 Функції ринку............................................................................................. 6
2 ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ РИНКУ................................... 8
2.1 Види ринку.................................................................................................. 8
2.2 Типи ринку.................................................................................................. 12
2.3 Моделі ринку.............................................................................................. 16
2.3.1 Поліополія (досконала конкуренція)................................................ 16
2.3.2 Монополія........................................................................................... 18
2.3.3 Монополістична конкуренція........................................................... 20
2.3.4 Олігополія........................................................................................... 21
3 ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ РИНКОВИХ
ВІДНОСИН В УКРАЇНІ..............................................................................
23
ВИСНОВКИ....................................................................................................... 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................... 27
Cгенерировано за 0.008701 секунд
|