|
-
Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення
ВСТУП 3 1.Теоретичні аспекти визначення рентабельності в сучасних умовах господарювання. 5 1 .1 . Суть та значення показника рентабельності в загальній сукупності економічних показників діяльності підприємств. 5 1.2. Методичні підходи до визначення і алгоритми обчислення рентабельності. 10 1.3. Динаміка та шляхи підвищення рентабельності на підприємстві. 19 2.Аналіз рентабельності на СП ЗАТ “Теріхем-Луцьк”. 25 2.1. Загальна характеристика діяльності СП ЗАТ “Теріхем-Луцьк”. 25 2.2.Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства. 26 2.3 Аналіз рентабельності на підприємстві. 46 3.Шляхи вдосконалення діяльності підприємства на сучасному розвитку. 52 3.1. Динаміка та шляхи підвищення рентабельності на підприємстві. 52 3.2. Моделювання основної тенденції розвитку підприємства. 57 3.3. Аналіз резервів росту рентабельності на підприємстві. 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75 Додатки 77
-
Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення
Вступ 3
1. Місце та значення рентабельності 6
1.1. Поняття рентабельності в системі показників фінансової діяльності підприємства 6
1.2. Система показників та норми розрахунку рентабельності підприємства 11
2. Аналіз рівня рентабельності підприємства 18
2.1. Фінансово-господарська діяльність підприємства 18
2.2. Аналіз показників рентабельності підприємства 36
3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 41
3.1. Пропозиції щодо зниження норм витрат на підприємстві 41
3.2. Тенденції та перспективи збільшення рівня доходів на підприємстві 48
Висновки 53
Список використаної літератури 56
Додатки 59
-
Факторний аналіз рівню рентабельності фірми
План
Вступ 3
1. Аналіз рівня рентабельності організації 5
1.1. Сутність та значення рентабельності 5
1.2. Система показників рентабельності 7
2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17
2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17
2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18
2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26
2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30
3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35
Висновок 39
Список використаної літератури 42
-
Економічний зміст рентабельності підприємства
Зміст
Вступ 4
1. Економічний зміст рентабельності підприємства 5
1.1 Поняття рентабельності 5
1.2 Види рентабельності 7
1.3 Система показників рентабельності 14
1.4 Відомості про підприємство, що досліджується та попередній аналіз його діяльності 18
2. Аналіз рентабельності підприємства 22
2.1 Факторний аналіз показників рентабельності 22
2.2 Аналіз рентабельності ЗАТ КШП “Юність” 25
3. Методи підвищення рентабельності 33
Висновки 37
Список використаних джерел 39
-
Рентабельність та шляхи її підвищення на підприємстві
Вступ 3
1. Визначення показника рентабельності в умовах самофінансування діяльності підприємства 5
2. Дослідження динамічних змін рентабельності підприємства за 2 роки 12
2.1 Аналіз рентабельності фінансово-господарської діяльності 12
2.2 Аналіз рентабельності активів та капіталу 19
3. Визначення шляхів підвищення рентабельності на підприємстві 21
Висновки і пропозиції 27
Список використаної літератури 28
Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ «Київський меблевий комбінат» за 2003 рік 31
-
Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення
Зміст
Вступ 3
1 Аналітичний розділ 4
2 Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення 9
2.1 Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 10
2.2 Аналіз рентабельності продажів підприємства 13
2.3 Аналіз рентабельності виробничого капіталу 15
2.4 Підрахунок резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 18
2.5. Резерви збільшення рентабельності 21
3 Обгрунтування шляхів підвищення рентабельності ТОВ "Мрія" 22
Висновки 25
Література 26
-
Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення
Зміст
Вступ 3
1 Аналітичний розділ 4
2 Аналіз рентабельності підприємства та шляхів її підвищення 9
2.1 Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 10
2.2 Аналіз рентабельності продажів підприємства 13
2.3 Аналіз рентабельності виробничого капіталу 15
2.4 Підрахунок резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 18
2.5. Резерви збільшення рентабельності 21
3 Обгрунтування шляхів підвищення рентабельності ТОВ "Мрія" 22
Висновки 25
Література 26
-
Аналіз рентабельності
1. Вихідні дані для аналізу 3
2. Аналіз рентабельності 6
2.1. Розрахунок показників рентабельності 6
2.2. Розрахунок рентабельності активів з використанням двофакторної моделі 6
2.3. Розрахунок рентабельності власного капіталу з використанням три- та п'ятифакторної моделей 7
2.4. Факторний аналіз рентабельності реалізованої продукції 7
2.5. Аналіз рентабельності виробничих фондів 8
-
Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві
ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17
-
Аналіз рентабельності підприємства
Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади аналізу рентабельності підприємства 4
2. Аналіз рентабельності підприємства 10
3. Визначення шляхів підвищення рентабельності на підприємстві 17
Висновки і пропозиції 23
Список використаної літератури 25
Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ «Київська меблева фабрика» за 2003 рік 28
Cгенерировано за 0.197585 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|