|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Трудові ресурси – проблеми та перспективи формування трудових ресурсів
Вступ...... 3
Розділ 1. Населення – природна основа формування трудових ресурсів 5
1.1.Вплив демографічних процесів на формування та ефективне використання трудового потенціалу 5
1.2.Трудовий потенціал – головний скарб сучасного суспільства 9
1.3.Основні фази формування та розвитку трудового потенціалу в умовах ринкової економіки 12
Висновки до розділу 14
Розділ 2. Ринок праці як механізм формування, розподіл і стимулювання ефективності використання трудових ресурсів 15
2.1.Ринкові механізми формування розподілу та стимулювання ефективного використання трудового потенціалу 15
2.2.Багатофункціональна роль заробітної плати у формуванні розподілу та стимулювання ефективності використання трудових ресурсів 22
Висновки до розділу 30
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Кредитний ринок
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КРЕДИТНОГО РИНКУ 8
1.1. Роль кредиту в умовах ринкової економіки 8
1.2. Сутність та структура кредитного ринку 16
1.3. Основи функціонування кредитного механізму 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО КРЕДИТНОГО РИНКУ ТА МЕХАНІЗМУ ЙОГО ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ 36
2.1. Державне регулювання кредитного ринку України 36
2.2. Кредитна політика комерційних банків в організації процесу кредитування 40
2.3. Аналіз показників розвитку вітчизняного кредитного ринку 52
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КРЕДИТНОГО РИНКУ УКРАЇНИ 70
3.1. Основні засади формування кредитної політики на 2008 рік 70
3.2. Напрямки глобалізації кредитної системи України 77
3.3. Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку взаємовідносин підприємств з банками в кредитному процесі 89
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101
ДОДАТКИ 105
-
Маркетинговий менеджмент підприємства
План
РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 5
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9
РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 11
РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 12
РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 16
РОЗДІЛ 7. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 22
РОЗДІЛ 7. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 24
РОЗДІЛ 8. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
-
Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та розподілу прибутку підприємства 6
1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні
ефективного функціонування підприємства 6
1.2 Механізм формування та розподілу прибутку підприємства 15
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування
та розподілу прибутку підприємства 27
2. Оцінка ефективності формування, розподілу та використання прибутку
ВАТ “Укрлакофарби” 35
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз структури доходів підприємства та джерел формування
його прибутку 38
2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 45
3. Шляхи підвищення ефективності формування та розподілу
прибутку ВАТ “Укрлакофарби” 51
3.1 Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку підприємства 51
3.2 Джерела формування прибутку підприємства 58
3.3 Резерви збільшення прибутку підприємства 66
Висновки 76
Література 78
Додатки 85
-
Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та розподілу прибутку підприємства 6
1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні
ефективного функціонування підприємства 6
1.2 Механізм формування та розподілу прибутку підприємства 15
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування
та розподілу прибутку підприємства 27
2. Оцінка ефективності формування, розподілу та використання прибутку
ВАТ “Укрлакофарби” 35
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз структури доходів підприємства та джерел формування
його прибутку 38
2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 45
3. Шляхи підвищення ефективності формування та розподілу
прибутку ВАТ “Укрлакофарби” 51
3.1 Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку підприємства 51
3.2 Джерела формування прибутку підприємства 58
3.3 Резерви збільшення прибутку підприємства 66
Висновки 76
Література 78
Додатки 85
-
Способи підвищення ефективності використання оборотних коштів на підприємствах
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Механізм формування та політика управління оборотними коштами підприємства 5
1.1 Економічна сутність, склад та структура оборотних коштів 5
1.2 Основні джерела формування оборотних коштів 9
1.3. Інформаційно – правове забезпечення формування оборотних коштів підприємства 12
2. Аналіз ефективності використання оборотних коштів на МПБП “Віта” 15
2.1 Техніко – економічна характеристика МПБП «Віта» 15
2.2 Аналіз динаміки і структури оборотних коштів та їх вплив на фінансові результати 18
2.3 Аналіз ефективності використання оборотних коштів 29
3. Шляхи підвищення ефективності використання оборотних коштів на підприємстві 32
Висновки 36
Література: 38
Додатки……………………………………………………………………………
-
МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА ПОЛІТИКА УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ КОШТАМИ ПІДПРИЄМСТВА
Зміст
ВСТУП 3
1.МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА ПОЛІТИКА УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ КОШТАМИ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1 Економічна сутність, склад та структура оборотних коштів 5
1.2 Основні джерела і шляхи формування оборотних коштів 10
1.3. Інформаційно – правове забезпечення формування оборотних коштів підприємства 13
2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ НА МПБП «Віта» 17
2.1 Характеристика МПБП «Віта» і основних показників його фінансово-господарської діяльності 17
2.2 Аналіз динаміки і структури оборотних коштів та їх вплив 19
на фінансові результати 19
2.3 Показники та аналіз використання оборотних коштів 32
3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЄФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
ВИСНОВКИ 39
ЛІТЕРАТУРА 41
-
Управління кредитним портфелем комерційного банку
ЗМІСТ
ВСТУП................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. Склад і структура кредитного портфеля комерційного банку..... 4
1.1. Класифікація позик що використовується при формуванні
кредитного портфеля............................................................................................ 4
1.2. Формування кредитного портфеля банку.................................... 8
РОЗДІЛ 2. Управління кредитним портфелем комерційного банку.............. 14
2.1.Управління оптимізацією кредитного портфеля.......................... 14
2.2.Збалансований підхід до управління фондами............................. 20
2.3 Процентна ставка, як фактор підтримки ліквідності
кредитного портфеля............................................................................................ 24
РОЗДІЛ 3. Методи управління ризиком кредитного портфеля банку............ 28
3.1.Риски в організації діяльності комерційного банку..................... 28
3.2. Показники ризикованості кредитного портфеля........................ 43
ВИСНОВКИ.......................................................................................................... 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................... 47
-
Потенціал підприємства
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретико-методичні засади формування
потенціалу підприємства.......................................................................5
1.1. Визначення, видові прояви та структура
потенціалу підприємства........................................................................5
1.2. Алгоритм та особливості формування потенціалу
підприємства в сучасних умовах господарювання............................11
Розділ 2. Аналітична оцінка потенціалу ВАТ Хлібодар ...............................22
2.1. Місія, напрямки та основні показники діяльності
ВАТ Хлібодар .....................................................................................22
2.2. Оцінка потенціалу ВАТ Хлібодар ....................................................37
2.3. Діагностика конкурентоспроможності потенціалу
підприємства...........................................................................................41
Розділ 3. Розробка та обгрунтування стратегії управління формуванням
та розвитком потенціалу ВАТ Хлібодар .........................................56
3.1. Стратегічні орієнтири в удосконаленні потенціалу
підприємства...........................................................................................56
3.2. Обгрунтування проекту заходів щодо
удосконалення потенціалу підприємства............................................58
Висновки................................................................................................................63
Список використаної літератури.........................................................................66
Додатки...................................................................................................................71
-
Формування та розподіл чистого прибутку підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти механізму формування та розподілу прибутку підприємства 5
1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні
ефективного функціонування підприємства 5
1.2 Механізм розподілу та використання прибутку підприємства 10
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування
та розподілу прибутку 13
2. Оцінка ефективності формування та розподілу прибутку
ВАТ “Одеський лакофарбний завод” 19
2.1 Фінансово – економічна характеристика діяльності підприємства 19
2.2 Аналіз доходів підприємства та джерел формування прибутку 28
2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 30
3. Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку
ВАТ “Одеський лакофарбний завод” 34
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
Cгенерировано за 0.013457 секунд
|