|
-
Обліково фінансові документи
Вступ 3
1. Загальні вимоги до діловодства підприємства 5
1.1. Організація документообігу та регістрації документів 5
1.2. Основні правила оформлення документів 9
2. Обліково-фінансові документи підприємства 16
2.1. Класифікація та вимоги до обліково-фінансових документів підприємства 16
2.2. Перелік обліково-фінансових документів підприємства та строки їх зберігання 17
2.3. Зберігання документів та експертиза їх цінності 25
Висновки 29
Список літератури 31
-
Контрольна українська мова з професійного спрямування
1. Обліково-фінансові документи 2
2. Правопис відмінкових закінчень іменників ІІ відміни у родовому відмінку 9
3. Функціонально-стилістичний підхід до вивчення морфології 11
4. Короткий тлумачний словник професійних термінів
(професія менеджмент) 12
Список використаної літератури 13
-
Сутність понять бізнес і підприємництво, різні теорії підприємництва.
План
1. Сутність понять бізнес і підприємництво, різні теорії підприємництва.
2. Основні фінансові документи. Баланс.
3. Фінансові показники.
Список литературы.
-
Документи, які функціонують у сфері управління
Зміст
Вступ 2
1. Документи, які функціонують у сфері управління 4
1.1.Організаційні документи 4
1.2. Розпорядчі документи 7
1.3. Довідково-інформаційні документи. 14
2. Організація роботи з документами 20
2.1. Обробка вхідних документів 21
2.2.Обробка документів, що відправляються 24
2.3. Реєстрація документів і контроль за їх виконанням 25
Висновок 27
Література 28
-
Документи, які функціонують у сфері управління
Зміст
Вступ 2
1. Документи, які функціонують у сфері управління 4
1.1.Організаційні документи 4
1.2. Розпорядчі документи 7
1.3. Довідково-інформаційні документи. 14
2. Організація роботи з документами 20
2.1. Обробка вхідних документів 21
2.2.Обробка документів, що відправляються 24
2.3. Реєстрація документів і контроль за їх виконанням 25
Висновок 27
Література 28
-
Ділова українська мова
1. Закон України про мову, стаття 10 Конституції України 4
2. Заборони української мови у 18, 19, 20 ст. 4
3. Офіційно-діловий стиль та його риси 5
4. Документ, як основний вид ділового тексту 6
5. Писемне мовлення. Усне мовлення, його різновиди і особливості (телефонні розмови, прийом, відвідання, публічний виступ) 7
6. Загальні вимоги до мови документів 8
7. Граматична форма документів. Логічна послідовність у документах. Етикет ділових паперів 9
8. Деякі особливості використання займенників. Перехід різних частин мови в займенниках 11
9. Складні випадки керування в службових документах 12
10. Числівники, займенники, дієслова в діловому мовленні 13
11. Деякі випадки правопису в документах 15
12. Складноскорочені слова і абревіатури в українському справочинстві 16
13. Синтаксис ділових паперів 17
1. Орфографія (Написання м’якого знаку, апострофа, правопис префіксів, подвоєння приголосних, спрощення в групах приголосних, правопис слів іншомовного походження, прізвищ, імен, по батькові, правопис власних назв) 18
2. Морфологія. (Особливості відмінювання іменників, прикметників, числівників.) Утворення ступенів порівняння прикметників. Правопис прислівників, сполучників, числівників, прийменників, часток. 22
3. Синтаксис. (Тире між підметом і присудком, розподілові знаки при однорідних членах речення, відокремлених значеннях, додатках і обставинах, при уточнювальних членах речення. При звертаннях, при вставних словах і словосполученнях, реченнях вставних компонентах, словах-реченнях. Розділові знаки у складносурядних, складнопідрядних і безсполучникових реченнях.) 27
Оформлення документів 30
1. Документи, щодо особового складу: заява, автобіографія, характеристика 30
2. Інформаційні документи: службові листи, адреса, телеграма, довідка, доповідна і пояснювальна записка, протокол, резолюція, звіт, оголошення. 31
3. Документи господарсько-договірної діяльності: договір, трудова угода. 33
4. Обліково-фінансові документи: таблиці, список, накладні, акт, доручення, розписка. 34
Література 36
-
Нормативні документи, які регулюють процес документаційного забезпечення управління
План
1. Нормативні документи, які регулюють процес документаційного забезпечення управління 2
2. Назвіть і охарактеризуйте організаційні документи (призначення, визначення, види, структура тексту, склад реквізитів, особливості підписання та вступу в дію) 7
3.Складіть та оформіть друкарським засобом такі документи: акт, довідка по особовому складу 11
АКТ 11
Використана література 14
-
Методика аудиту звіту про фінансові результати
Вступ 3
І Розділ . Теоретико-методологічні аспекти формування звіту про фінансові результати 5
1.1. Загальні принципи побудови звіту про фінансові результати 5
1.2. Методика складання звіту про фінансові результати 7
1.3. Зв’язки між фінансовими звітами 11
ІІ Розділ. Методика та організація проведення аудиту звіту про фінансові результати 13
2.1. Цілі та завдання аудиту звіту про фінансові результати 13
2.2. Джерела інформації проведення аудиту звіту про фінансові результати 14
2.3. Методика і організація аудиту звіту про фінансові результати 15
ІІІ Розділ. Аудит звіту про фінансові результати ТОВ «__» 22
3.1. Загальний огляд та аналітична оцінка показників звіту про фінансові результати ТОВ «__» 22
3.2. Аудит достовірності показників звіту про фінансові результати ТОВ «__» 25
3.3. Складання аудиторського висновку 28
Висновок 31
Список використаної літератури 33
Додатки 35
-
Організація бухгалтерського обліку контролю і аналізу в бюджетних установах України
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ 5
1.1 Зміст і умови організації бухгалтерського обліку контролю та аналізу 5
1.2.Нормативно-правове забезпечення організації бухгалтерського обліку в бюджетній сфері України 11
РОЗДІЛ ІІ 23
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО І КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСІВ В КИЇВСЬКОМУ ТЕХНІКУМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТРАНСПОРТНОГО БУДУВАННЯ 23
2.1 Організаційно-економічна харакетиристика базової установи 23
2.2 Загальна організаційна побудова обліково-аналітичного процесу 29
2.3 Організація технології обліково-аналітичного і контрольного процесів 45
2.4 Організація роботи працівників зайнятих обліком і контролем 50
РОЗДІЛ 3 68
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ 68
3.1 Формування положень облікової політики бюджетної установи 68
3.2 Удосконалення технології облікового та контрольного процесів в умовах сучасних інформаційних технологій 82
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
ДОДАТКИ 99
-
Зміст, структура і порядок складання звіту про фінансові результати
1. Зміст та структура звіту про фінансові результати 2
2. Відображення в облікових регістрах та розкриття у фінансовій звітності інформації про доходи та фінансові результати 3
Література 14
Додаток 1. Звіт про фінансові результати (ф.2) 15
-
Побудова обліково-операційного апарату банку.Облік факторингових операцій.
1. Побудова обліково-операційного апарату банку. 2. Облік факторингових операцій. Література
Cгенерировано за 0.404871 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|