|
-
Організація обліку основних засобів та аудиторська перевірка їх використання
ЗМІСТ:
ВСТУП……………………………………………………………………3
1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ „Люцина”………4
2. Організація облікового процесу та праці працівників бухгалтерії підприємства ………………………………………………………………...…..10
3. Організація обліку основних засобів та аудиторська перевірка їх використання …………………………………………………………………….15
4. Організація обліку товарних запасів і аудиторська перевірка їх збереження та використання в господарській діяльності …………………..17
5. Організація обліку і порядок проведення аудиту праці та її оплати ……………………………………………………………………………19
6. Організація обліку витрат діяльності та аудит собівартості реалізації …………………………………………………………………………23
7. Організація обліку і порядок проведення аудиту грошових коштів та розрахункових операцій …………………………………………...25
8. Організація роботи бухгалтерії по складанню звітності ……….31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………..33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………35
ДОДАТКИ ………………………………………………………………36
-
Облік в страхових компаніях, аналіз і аудит їх діяльності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи та економічне обґрунтування обліку, аналізу і аудиту в страхових компаніях 6
1.1. Поняття страхування, порядок здійснення страхової діяльності в Україні 6
1.2. Огляд нормативної і спеціальної літератури 17
1.3. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ЗАТ «назва» 24
РОЗДІЛ 2. Бухгалтерський облік в страхових компаніях в сучасних умовах 27
2.1. Організація обліку страхової компанії 27
2.2. Документування господарських операцій з обліку страхової компанії 35
2.3. Синтетичний та аналітичний облік господарських операцій страхової компаніях 39
2.4. Порядок проведення інвентаризації господарських засобів і джерел утворення страхової компанії 49
2.5. Використання інформаційних систем обліку страхової компанії 53
РОЗДІЛ 3. Аналіз і аудит діяльності страхової компанії 58
3.1. Методичні прийоми проведення аналізу діяльності страхової компанії 58
3.2. Аналіз основних економічних показників підприємства ЗАТ „назва” 67
3.3. Організація і методика проведення аудиту діяльності страхової компанії 70
3.4. Проведення аудиту діяльності страхової компанії 73
3.5. Узагальнення аналізу і аудиту діяльності страхової компанії 77
ВИСНОВОК 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
ДОДАТКИ 91
-
Спеціальна обробка: поняття, призначення, різновиди та способи виконання
1.Зміст і види спеціальної обробки 3
2. Методи та способи дезактивації та дегазації 6
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 11
-
Предмет: фінансовий менеджмент Вид роботи: Контрольна робота
1 Санація суб’єктів господарювання 3
1.1 Економічна сутність санація, випадки та порядок проведення 3
1.2 Порядок проведення санаційного аудиту 5
1.3 Порядок проведення санації підприємств 7
1.4 Фінансові джерела санації підприємств та їх використання 12
2 Критерії обрання оптимальних інвестиційних проектів 16
3 Практичне завдання 25
Література 38
-
Конституційні інститути безпосередньої демократії
Вступ 3
1. Виборче право 5
1.1. Поняття виборчого права. Виборче право у зарубіжних країнах 5
1.2. Виборче право в Україні 10
2. Виборча система 14
2.1. Мажоритарна система 14
2.2. Пропорційна та змішана системи 15
3. Організація і порядок проведення виборів 18
3.1. Організація виборів в Україні 18
3.2. Порядок проведення голосування 22
4. Референдум і народна законодавча ініціатива 26
4.1. Поняття та види референдуму. Народна законодавча ініціатива та народний розпуск представницьких органів 26
4.2. Інші інститути безпосередньої (прямої) демократії 32
Висновки 35
Список використаної літератури 37
-
Організація аудиту касових операцій на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1 Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 5
2 Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства. 8
3 Організація аудиту касових операцій на підприємстві. 14
3.1 Складання плану проведення аудиту касових операцій. 14
3.2 Опис заходів і методів проведення аудиту касових операцій. 18
3.3 Результат аудиторської перевірки. 21
4. Складання аудиторського акту. 24
5 Аудиторський висновок. 36
Висновки і пропозиції 38
Список використаних джерел 40
Додатки 41
-
Аудит на підприємстві малого бізнесу на прикладі ЗАТ “Фабрика печива”
Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1. Поняття малих підприємств і критерії віднесення до суб’єктів малого підприємництва 5 1.2. Організація обліку діяльності малих підприємств, як основа проведення аудиту 8 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ 21 2.1. Нормативно – правова база, що регулює порядок проведення аудиту діяльності малих підприємств 21 2.2. Методика проведення аудиту діяльності малих підприємств 23 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ 40 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 51
-
Контрольна робота з обліку у бюджетних установах
1. Організація первинного обліку. 2
2. Особливості організації економічного аналізу в умовах автоматизації обробки інформації. 8
3. Організація документального контролю. 13
Список використаної літератури. 14
-
Реєстрація та облік платників податків в органах державної податкової служби
Вступ 2
1. Сутність та необхідність реєстрації та обліку платників податків 4
1.1. Завдання реєстрації та обліку платників податків в органах ДПС 4
1.2. Аналіз нормативних актів та спеціальної літератури за темою дослідження 6
2. Порядок реєстрації та обліку платників податків 10
2.1 Порядок державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності 10
2.2 Порядок реєстрації та обліку платників податків в органах ДПС 16
Висновки 32
Література 35
Додаток 1. Реєстраційна картка на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця (ф.№10) 37
Додаток 2. Форма 5-ОПП 38
-
Організація експертної роботи МСЕК
План
1. Групи інвалідності, критерії їх визначення. 2
1.1. Інвалідність, її фактори, правові основи встановлення. 2
1.2. Критерії визначення І - ІІ - ІІІ груп інвалідності. 4
1.3. Правове значення встановлення інвалідності. 7
2. Організація експертної роботи МСЕК. 7
2.1. Нормативна основа організації експертної роботи. 7
2.2. Коло осіб, що направляються на МСЕК, необхідні при цьому документи. 8
2.3. Місця проведення експертних засідань, приміщення для роботи та їх обладнання 10
2.4. Порядок проведення експертного засідання МСЕК. 12
2.5. Строки і порядок проведення повторної експертизи. 14
2.6. Оскарження рішень МСЕК. 15
Використана література 16
Cгенерировано за 0.159890 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|