|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Мікроекономіка
1. ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ. РИНКОВА РІВНОВАГА 3 2. МАКСИМІЗАЦІЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА КОНКУРЕНТНОЇ ГАЛУЗІ В КОРОТКОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ: ГРАНИЧНИЙ ПІДХІД 6 ЗАДАЧА 9 ЛІТЕРАТУРА 12
-
Мікроекономіка контрольна
1. Максимізація прибутку підприємства конкурентної галузі в короткостроковому періоді: граничний підхід 3
Задача 6
Внаслідок збою роботи комп’ютера зникла інформація необхідна аналітику, для прогнозу діяльності фірми. Відновіть її.
Q FC VC TC MC AVC ATC
1 410
3 180
5 40
7 310 13
Список використаних джерел 7
-
Визначення конкурентної позиції фірми
ВСТУП 3
1. Ринкова структура. Чотири моделі ринку 4
2 Характерні риси досконалої конкуренції 6
3 Максимізація прибутку конкурентної фірми в короткотерміновому періоді 8
4. Максимізація прибутку конкурентної фірми в довготерміновому періоді 17
ВИСНОВКИ 20
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
-
Тема: Економічний аналіз монополістичної конкуренції
Вступ 3
1. Сутність та ознаки монополістичної конкуренції 4
2. Аналіз формування монопольно конкурентної галузі в країнах з перехідною економікою 9
3. Аналіз поведінки монопольно конкурентної фірми в короткостроковому періоді 11
4. Аналіз поведінки монопольно конкурентної фірми в довгостроковому періоді 15
5. Аналіз економічної ефективності монополістичної конкуренції 18
6. Нецінова конкуренція 21
Висновки 29
Література 30
-
Мікроекономіка контрольна
1. Рівновага конкурентної фірми у короткостроковому періоді 3
Задача 9
Фірма функціонує в умовах монополістичної конкуренції. Витрати фірми надані у вигляді таблиці:
Таблиця 1
Обсяг випуску продукції, шт. Сукупні витрати, тис. гр. Ціна тис. гр. Сукупний дохід, тис. гр. Граничний дохід, тис. гр. Граничні витрати, тис. гр. Середні сукупні витрати, тис. гр.
0 30 60
1 70 55
2 90 50
3 120 45
4 160 40
5 220 35
6 300 30
7 400 25
8 520 10
1. Розрахуйте та побудуйте графіки AVC, ATC, MC, MR та криву попиту.
2. Яку кількість товару та за якою ціною фірма буде пропонувати на ринок?
3. Визначить максимальний прибуток фірми. Покажіть на графіку його величину.
4. При якому обсязі виробництва підприємство отримує нульовий прибуток? Якого значення набуває при цьому ціна товару?
5. Якщо ціна на продукцію зросте на дві одиниці при кожному рівні виробництва, як це вплине на поведінку виробника? Чи зміниться при цьому оптимальний обсяг виробництва ?
Список використаної літератури 16
-
Прибуток та його роль у ринковій економіці
ВСТУП 3 1 ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5 1.1 КОНЦЕПЦІЇ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЧНІЙ НАУЦІ ТА ЙОГО ФУНКЦІЇ 5 1.2 ВИДИ ПРИБУТКУ. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ І ЕКОНОМІЧНИЙ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ПРИБУТКУ 9 2 МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ НА РІЗНИХ РИНКАХ 13 2.1 ПРИБУТОК ТА ЕЛАСТИЧНІСТЬ ПОПИТУ 13 2.2 УМОВИ МАКСИМІЗАЦІЇ ПРИБУТКУ КОНКУРЕНТНОЇ ФІРМИ: СУКУПНИЙ І ГРАНИЧНИЙ ПІДХОДИ 16 2.3 СТРАТЕГІЇ ОДЕРЖАННЯ МОНОПОЛЬНОГО ПРИБУТКУ 22 3 РЕЗУЛЬТАТИ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ПОКРАЩЕННЯ 27 ВИСНОВКИ 34 ЛІТЕРАТУРА 35
-
Максимізація прибутку
Вступ / 1. Максимізація прибутку / 2. Гранична виручка, граничні витрати та максимізація прибутку / Висновок / Використана література
-
Роль торгової марки, іміджу та бренду як джерел отримання підприємством додаткового прибутку
Вступ 2
Поняття «бренд» та «брендінг» 3
Бренд як джерело отримання додаткового доходу 7
Висновки 11
Завдання №2 12
Підприємство має можливість реалізувати один з двох бізнес-проектів. Перевага надається бізнес-проекту, який забезпечує підприємству у короткостроковому періоді більшу суму прибутку, а у довгостроковому періоді — більший запас економічної безпеки.
У кожному із запропонованих до розв'язання варіантів наведено числові дані показників господарської діяльності підприємства за двома можливими організаційними моделями реалізації бізнес-операцій.
Зміст завдання:
1. Розрахувати всі параметри господарського процесу та заповнити пусті клітинки поданої таблиці.
2. Визначити більш привабливий для підприємства бізнес-проект у короткостроковому періоді /за критерієм більшої маси прибутку.
3. Розрахувати запас безпеки підприємства для обох варіантів ведення бізнесу та оцінити загрозу втрати прибутку, якщо ціна реалізації послуг за кожним варіантом зменшиться на 15%.
4. Проаналізуйте, які чинники внутрішнього та зовнішнього (мікро- та макро-) середовища можуть суттєво вплинути на вибір тої чи іншої бізнес-моделі.
Список використаних джерел 15
-
Контрольна робота з мікроекономіки
Можливе придбання кожного варіанту окремо, 1/4 вартості роботи.
Зміст
Варіант 3 2
1. Ефект доходу й ефект заміни при зміні ціни 2
2. Витрати виробництва у короткостроковому періоді діяльності фірми, їх види та характеристика 6
Варіант 7 9
1. Зміна у споживанні при зміні ціни на товар. Побудова кривої попиту, фактори, що впливають на попит домогосподарства 9
2. Наслідки державного регулювання ціноутворення для конкурентного підприємства та галузі 19
Варіант 4 22
1. Характеристика виробничої функції з двома змінними факторами 22
2. Витрати підприємства у короткостроковому періоді: визначення, формули, графіки 27
Варіант 6 30
1. Ринкова пропозиція праці на досконало конкурентному ринку 30
2. Сутність та види цінової дискримінації 33
Список використаної літератури 41
-
Прибуток суб’єкта господарювання і його аналіз
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 6
1.1 Прибуток підприємства 6
1.2 Визначення загальної величини прибутку 8
1.3 Формування прибутку 11
Розділ 2. Аналіз використання прибутку підприємства 15
2.1.Використання прибутку підприємства 15
2.2. План доходів і видатків 19
2.3 Точка беззбитковості 23
Розділ 3. Шляхи максимізація прибутку і мінімізація збитку підприємств 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Cгенерировано за 0.015693 секунд
|