-
Визначення конкурентної позиції фірми
ВСТУП 3
1. Ринкова структура. Чотири моделі ринку 4
2 Характерні риси досконалої конкуренції 6
3 Максимізація прибутку конкурентної фірми в короткотерміновому періоді 8
4. Максимізація прибутку конкурентної фірми в довготерміновому періоді 17
ВИСНОВКИ 20
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
-
Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку
1. Планування прибутку на підприємстві 1
2 Максимізація прибутку 3
3. Шляхи максимізації прибутку і мінімізація збитку підприємств 7
4. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства на підставі бухгалтерської звітності за національними та міжнародними стандартами 20
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28
-
Прибуток суб’єкта господарювання і його аналіз
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 6
1.1 Прибуток підприємства 6
1.2 Визначення загальної величини прибутку 8
1.3 Формування прибутку 11
Розділ 2. Аналіз використання прибутку підприємства 15
2.1.Використання прибутку підприємства 15
2.2. План доходів і видатків 19
2.3 Точка беззбитковості 23
Розділ 3. Шляхи максимізація прибутку і мінімізація збитку підприємств 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Види монополій.Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку
Вступ 3
1 Суть монополій 5
1.1 Що таке монополія 5
1.2 Причини виникнення монополій 5
2. Історія виникнення монополій в Україні і світі 7
3. Види монополій 11
3.1. Адміністративна, природна, економічна монополії 11
3.2 Картель, синдикат, трест, концерн. 12
3.3 Прості, дискримінуючи, монопсонії, двосторонні монополії. 14
3.4. Міжнародні монополії. 16
4. Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку 17
4.1. Попит на продукцію монополіста 17
4.2. Максимізація прибутку монополії 19
4.3. Монопольне ціноутворення; цінова дискримінація 21
Список використаної літератури 27
-
Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Методологічні основи формування прибутку на підприємстві, його розподіл і планування 4
1.1. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 4
1.2. Сутність і принципи розподілу прибутку 13
1.3. Системи і методи планування прибутку 18
Розділ 2. Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства 22
2.1. Правове регулювання формування прибутку 22
2.2. Економічно-правові засади регулювання розподілу прибутку 24
Розділ 3. Шляхи покращення роботи з управління, формування та розподілу прибутку 27
3.1. Максимізація прибутку 27
3.2. Мінімізація збитків 30
Висновки 32
Список використаної літератури 35
-
"Цінова дискримінація - сутність і роль в ринковій економіці"
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МАКСИМІЗАЦІЯ ПРИБУТКУ І ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ МОНОПОЛІЇ 4
1.1. Монополія і конкуренція 4
1.2. Максимізація прибутку. Коротко - та довгострокова рівновага монополії 9
1.3. Соціально-економічні наслідки монополії та цінової дискримінації. Природна монополія 13
РОЗДІЛ 2. ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ - СУТНІСТЬ І РОЛЬ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 18
2.1. Монопольна влада. Цінова дискримінація 18
2.2. Роль цінової дискримінації в ринковій економіці 20
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
-
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ПРИБУТКУ ДІЯЛЬНОСТІ 6
ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибуток: суть і види 6
1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників прибутку 14
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ АПФ “ТАВРІЯ” 18
2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку 18
2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування 21
прибутку 21
2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою 29
ГЛАВА 3. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 35
3.1 Планування прибутку на підприємстві 35
3.2 Максимізація прибутку 37
3.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку 38
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТОК 46
-
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Прибуток і його значення в діяльності підприємства 5
1.2 Формування прибутку підприємства 11
1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 12
1.4.Фактори, що вливають на величину прибутку 15
РОЗДІЛ 2. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 19
2.1 Планування прибутку на підприємстві 19
2.2 Максимізація прибутку 21
2.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку 22
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКІВ ПІДПРИЄМСТВА. 27
ВИСНОВКИ 40
Використана література 42
-
Розподіл прибутку
Зміст
Вступ ............................... .............................................................................................. 3
Глава 1. Фінансові кошти та фінансові результати підприємства .............................5
1.1 Виторг підприємства 7
1.2 Суть і види доходу підприємства 7
1.3 Прибуток: суть і види 12
Висновок 21
Глава 2. Розподіл прибутку підприємства ...................................................................23
2.1 Принципи розподілу прибутку підприємства 23
2.2 Розподіл прибутку на підприємствах різних організаційних форм 25
Висновок 28
Глава 3. Актуальні проблеми управління прибутком підприємств ...........................29
3.1 Планування прибутку на підприємстві 29
3.2 Максимізація прибутку 31
3.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку 32
Висновок 36
Загальні висновки ........................................................................................................37
Використана література ...............................................................................................40
-
Мікроекономіка
1. ВЗАЄМОДІЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ. РИНКОВА РІВНОВАГА 3 2. МАКСИМІЗАЦІЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА КОНКУРЕНТНОЇ ГАЛУЗІ В КОРОТКОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ: ГРАНИЧНИЙ ПІДХІД 6 ЗАДАЧА 9 ЛІТЕРАТУРА 12